Βενζίνη ή diesel με ισχύ 100 – 125hp και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
73.123 Επισκέψεις στο άρθρο
Πέραν της βασικής έκδοσης του EcoBoost βενζινοκινητήρα των 1,0lt. με απόδοση 100hp & 170Nm ροπής (180Nm με overboost) που ήταν διαθέσιμη και στην προηγούμενη γενιά, το νέο Transit Courier ενσωματώνει και μια ισχυρότερη έκδοση με απόδοση 125hp & 170Nm ροπής (200Nm με οverboost). Ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Η νέα γενιά του Transit Courier θα ενσωματώνει πλέον και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Αντίστοιχα στους πετρελαιοκινητήρες, ο 1.500άρης Duratorq της προηγούμενης γενιάς (100hp & 215Nm ροπής), αντικαθίσταται από τον 1.500άρη EcoBlue με απόδοση 100hp και 250Nm ροπής.
Οι βενζινοκινητήρες θα εμφανίζουν μέση κατανάλωση από 6,5lt./100km και εκπομπές CO2 από 148g/km ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θα έχει μέση κατανάλωση από 5,2lt/100km και εκπομπές από 137g/km.
Σελίδα 1 | Ford Transit Courier: Τι νέο φέρνει σε σχέση με το παλιό |
Σελίδα 2 | Νέο ψηφιακό «Digiboard» περιβάλλον για τον οδηγό στο εσωτερικό της ευρύχωρης καμπίνας |
Σελίδα 3 | Βενζίνη ή diesel με ισχύ 100 – 125hp και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη |
Σελίδα 4 | Σημαντικά πιο «έξυπνο» & connected, με κορυφαία συστήματα υποβοήθησης του οδηγού |
Σελίδα 5 | Μέσα στο 2024 ξεκινούν οι παραγγελίες και για το Ford E-Transit Courier |