Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!
Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η δοκιμή του Mercedes eActros 600 στο ψύχος
Mercedes φορτηγό καθαρίζει ράγες… σαν τεράστια ηλεκτρική σκούπα
- Προηγμένα συστήματα ασφάλειας, digital περιβάλλον για τον οδηγό και κορυφαίες ψηφιακές υπηρεσίες
- Με μπαταρίες έως 621kWh, μπορεί να κάνει έως 500km με μια φόρτιση
- Δυνατότητα φόρτισης σε παροχές έως 400kW σε 30 λεπτά (για το 20%-80%)
- Η παραγωγή του ξεκινά στο τέλος του 2024
Προσκεκλημένοι της Mercedes-Benz Trucks στη γραμμή παραγωγής του Wurth (Γερμανία), είχαμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε μια πρώτη… γεύση από τις δυνατότητες του νέου, αμιγώς ηλεκτροκίνητου, φορτηγού μεγάλων αποστάσεων της εταιρείας, του eActros 600.
Εκτός της πρωτοποριακής εξωτερικής σχεδίασης της καμπίνας «ProCabin» που έχει εξελιχθεί ειδικά για την μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή ενός φορτηγού, το νέο eActros 600 διακρίνεται για το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό (Interactive 2 Multimedia Cockpit) και το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που του διασφαλίζει.
Σε ότι αφορά στην ασφάλεια ειδικά, το eActros 600 ενσωματώνει ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα Predictive Powertain Control (PPC), Active Brake Assist 6 (ABA6) & Active Sideguard Assist 2 (ASGA2) που ουσιαστικά το θέτουν στο Επίπεδο 2 αναφορικά με τη δυνατότητα αυτόνομης κίνησης, ικανό να ανιχνεύει εμπόδια στην πορεία του, έως 180m μακριά και να προειδοποιήσει σχετικά τον οδηγό ή να αναλάβει… δράση από μόνο του για να αποφύγει τυχόν δυσάρεστες εξελίξεις!
Πέραν όλων αυτών, η Mercedes-Benz Trucks υποστηρίζει με πλήθος ψηφιακών υπηρεσιών το νέο eActros 600, όπως π.χ. την –ελεύθερη στο διαδίκτυο- εφαρμογή «eTruckReady» που επιτρέπει σε κάποιον να προ-υπολογίσει επακριβώς την διάρκεια, την κατανάλωση, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη διάρκεια φόρτισης αυτής, καθόλη τη διάρκεια ενός δρομολογίου, με λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία για το όχημα, τη διαδρομή, το φορτίο, τα διαθέσιμα σημεία φόρτισης κ.ά.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου eActros 600 σε εκπροσώπους του Διεθνούς Τύπου, είχαμε την ευκαιρία να κινηθούμε με εκδόσεις του, μεικτού βάρους 40t., σε μεικτά δρομολόγια που περιελάμβαναν διαδρομές σε αστικό, επαρχιακό και εθνικό δίκτυο, όπου το ηλεκτρικό βαρύ φορτηγό κέρδισε τις εντυπώσεις με την πλήρως αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 400kW (544hp) ή μέγιστης 600kW (816hp) σε συνδυασμό με τον ηλεκτρικό άξονα και το αυτόματο κιβώτιο των 4 σχέσεων. Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεση του πέντε επίπεδα ισχύος για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Αναλόγως της έκδοσης, το eActros εφοδιάζεται με έως τρεις συστοιχίες μπαταριών LiFePO (Lithium Iron Phosphate) 207kWh έκαστη (σύνολο έως 621kWh), που του επιτρέπουν να διανύσει έως και 500km με πλήρες φορτίο, ανεξαρτήτως του τύπου της διαδρομής, με μία φόρτιση.
H Mercedes-Benz προσφέρει στην παρούσα φάση ένα πλήρες πακέτο εξηλεκτρισμού των δραστηριοτήτων των πελατών της, καθώς εκτός του eActros 600, έχει εξελίξει μια σειρά από λύσεις σε ότι αφορά στη φόρτιση του, σε παροχές έως και 400kW.
Φυσικά, το eActros 600, έχει δοκιμαστεί πιλοτικά και σε παροχές φόρτισης ισχύος 1.000kW (1mW) όπου, για την φόρτιση των μπαταριών του από το 20% στο 80% απαιτούνται μόλις 30 λεπτά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr