Νέες –έντονες- αντιδράσεις προκάλεσε η 5η κατά σειρά αναβολή της εκδίκασης της αίτησης άρσης των περιορισμών που ισχύουν για τα ΦΔΧ στο παράπλευρο οδικό δίκτυο από το ΣτΕ.

Νέα αναβολή για το παράπλευρο δίκτυο

Έντονη είναι η δυσαρέσκεια που επικρατεί στον κλάδο των φορτηγών Δ.Χ. καθώς, το ΣτΕ ανέβαλε για μια ακόμη φορά (5η συνεχή) την εκδίκαση της απαγόρευσης χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου!

 
Χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο των φορτηγών Δημόσιας Χρήσης είναι η σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του Πανελληνίου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), την οποία υπογράφει ο πρόεδρος του, κ. Πέτρος Σκουλικίδης.
«Σας ενημερώνουμε ότι το ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας) ανέβαλε, για 5η φορά, την εκδίκαση της Αίτησης Ακυρώσεως του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. που αφορά την απαγόρευσης διέλευσης όλων των φορτηγών άνω των 3,5t. μεικτού βάρους σε όλο το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας σε όλη τη χώρα. Η νέα δικάσιμος, προσδιορίστηκε για τις 22.05.2018».
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειώσουμε πως η αρχική αίτηση ακύρωσης του σχετικού νόμου από το ΠΣΧΕΜ, είχε κατατεθεί στις 12.09.2016, ακριβώς ένα μήνα μετά τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ.
Έκτοτε έχουν υπάρξει πέντε αναβολές (16.05.2017, 26.09.2017, 24.10.2017, 06.02.2018 και 22.05.2018) την ίδια στιγμή που, από πλευράς Πολιτείας έχουν εκδοθεί (από το υπουργείο Μεταφορών), συγκεκριμένες αποφάσεις εφαρμογής του νόμου.
Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως, ήδη αρκετοί φορείς της αγοράς όπως τα μεγαλύτερα επιμελητήρια της χώρας, έχουν ζητήσει την τροποποίηση του σχετικού νόμου λόγω των προβλημάτων που επιφέρει στην διακίνηση προϊόντων ενώ την ίδια στιγμή, το Π.Σ.Χ.Ε.Μ., δεν αποδέχεται πως η απαγόρευση αυτό συνάδει με τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, δεδομένου ότι τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στην εμπλοκή φορτηγών οχημάτων σε οδικά ατυχήματα, είναι σχεδόν μηδενικές.
Σε κάθε περίπτωση, θα φροντίσουμε να σας ενημερώσουμε άμεσα για οποιαδήποτε νέα εξέλιξη στο μείζον αυτό ζήτημα που απασχολεί τον κλάδο των μεταφορών στη χώρα μας.
 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ