Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Επιδότηση ύψους από 2.000 – 4.000 ευρώ προσφέρει η ΔΕΠΑ για την αγορά εκδόσεων των VW eco load up! και VW Caddy TGI με κινητήρες φυσικού αερίου.

Νέα συνεργασία της ΔΕΠA με VW

4.073 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2017)

Στο πλαίσιο της νέας Στρατηγικής Συνεργασίας της VW και της ΔΕΠΑ, προσφέρεται επιδότηση από τη δεύτερη για την αγορά ελαφρών επαγγελματικών της πρώτης με κινητήρες φυσικού αερίου. Ανακαλύψτε περισσότερα!

Ο στόχος της νέας συνεργασίας μεταξύ της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα και της ΔΕΠΑ είναι προφανώς η προώθηση της αεριοκίνησης στην ελληνική αγορά και μέσω του προγράμματος, αποφασίστηκε η επιδότηση έως και 4.000 ευρώ στην αγορά των εκδόσεων «by FISIKON» των μοντέλων eco load up! και Caddy TGI, οι οποίες εφοδιάζονται με κινητήρες που κάνουν χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο.
Ειδικά στην περίπτωση του Caddy, η προσφορά αφορά τόσο στις επαγγελματικές εκδόσεις Van όσο και τις επιβατικές εκδόσεις «Kombi».
Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών προβλέπει την επιδότηση της αγοράς συγκεκριμένου αριθμού οχημάτων με κινητήρες φυσικού αερίου, διαμορφώνοντας μια εξαιρετική πρόταση για τον σύγχρονο επαγγελματία που επιθυμεί να μειώσει δραστικά τόσο τα λειτουργικά έξοδα (κόστος καυσίμου) όσο και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα (εκπομπές ρύπων) της επιχείρησης του.
Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, το κόστος αγοράς των σχετικών εκδόσεων των ελαφρών επαγγελματικών της Volkswagen (συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης της ΔΕΠΑ), διαμορφώνονται ως εξής:
  • VW eco load up 1,0 CNG 68hp από 12.450 ευρώ (Όφελος: 2.000 ευρώ)
  • VW Caddy Van 1,4 TGI 110hp από 20.650 ευρώ (Όφελος: 3.000 ευρώ)
  • VW Maxi Van 1,4 TGI 110hp από 21.250 ευρώ (Όφελος: 3.000 ευρώ)
  • VW Caddy Kombi 1,4 TGI 110hp από 21.050 ευρώ (Όφελος: 4.000 ευρώ)
  • VW Maxi Kombi 1,4 TGI 110hp από 21.950 ευρώ (Όφελος: 4.000 ευρώ)
 
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως στην περίπτωση του eco load up!, οι εκδόσεις με φυσικό αέριο επιδεικνύουν μέση κατανάλωση της τάξης των 2,9kg/100χλμ. έναντι των εκδόσεων load up! με τον 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων (κατανάλωση 4,4λτ./100χλμ.). Αν συνυπολογίσουμε το κόστος καυσίμου (αμόλυβδη βενζίνη: 1,45 ευρώ/λτ., φυσικό αέριο: 0,88 ευρώ/λτ.), για έναν ετήσιο κύκλο χρήσης της τάξης των 20.000 χλμ., το όφελος από το κόστος των καυσίμων ανέρχεται στα 766 ευρώ (1.276 ευρώ για την αμόλυβδη βενζίνη, μόλις 510 ευρώ για το FISIKON)!
Αντίστοιχα, στην περίπτωση του VW Caddy Van, το ετήσιο όφελος σε καύσιμο ανέρχεται στα 400 ευρώ περίπου.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως στην παρούσα φάση στην Αττική λειτουργούν πέντε πρατήρια ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο ενώ σύντομα θα εγκαινιαστούν τρία ακόμη (Κορωπί, Ηλιούπολη και μέχρι το τέλος του χρόνου στον Ασπρόπυργο). Επιπρόσθετα, δύο ακόμη πρατήρια λειτουργούν ήδη στη Θεσσαλονίκη καθώς και τρία στη Λάρισα, τον Βόλο και την Λαμία.