ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

1.224 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2025)
Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!
  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!
  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!
  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!
  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!
  • Νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς φορτίου από τη Mercedes-Benz Trucks!

Το πιλοτικό πρόγραμμα «Pony Express» πραγματοποιείται σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία MANSIO.
Κέρδος η γρήγορη απόσβεση της αξίας του φορτηγού.
Ένα eActros 600 & ένα Actros L θα εφαρμόσουν σε πρώτη φάση τη συγκεκριμένη λειτουργία.
Η ιστορία πίσω από το «Pony Express».

Το πιλοτικό πρόγραμμα «Pony Express» πραγματοποιείται σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία MANSIO

Μια αναχρονιστική – πλην όμως απόλυτα λειτουργική - σκέψη, από ένα project που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον… 19ο αιώνα, φιλοδοξεί να φέρει στην καθημερινότητα των εμπορευματικών μεταφορών η Mercedes-Benz Trucks, σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία MANSIO.
Ο λόγος για το πιλοτικό πρόγραμμα «Pony Express», που αφορά στη μέγιστη αξιοποίηση της δράσης του οχήματος, μέσα από την παράδοση φορτίων ή και ολόκληρων trailers από φορτηγό σε φορτηγό, με τη συνάντηση των τελευταίων να λαμβάνει χώρα σε κάποιο προκαθορισμένο βολικό σημείο.
Έτσι, χάρη στο λογισμικό MANSIO που αναπτύχθηκε από την ομώνυμη εταιρεία (με έδρα στο Aachen), οι φορείς μεταφορών θα μπορούν εφεξής να οργανώνουν ενδοεπιχειρησιακές πρωτοβουλίες μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας την εν λόγω διεπαφή ως συνδετικό κρίκο μεταξύ των συστημάτων τους.
Όπως δήλωσε, εξάλλου, σχετικά ο επικεφαλής του έργου στη Mercedes-Benz Trucks, Martin Gaissert: «Το σύστημα θα λειτουργεί τόσο με πετρελαιοκίνητα όσο και με ηλεκτρικά φορτηγά. Ωστόσο, η αρχή έχει νόημα μόνο αν οι διαδρομές είναι συντονισμένες και κανένα φορτηγό δε χρειάζεται να περιμένει το άλλο. Ο συνεχής συγχρονισμός και συνεπώς η επιθυμητή αποδοτικότητα, καθίσταται εφικτός με την ανταλλαγή δεδομένων, μερικές φορές σε πραγματικό χρόνο. Αυτά περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τη θέση του εκάστοτε οχήματος, τους προβλεπόμενους χρόνους διαδρομής, τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας για τα ηλεκτρικά φορτηγά, τις προγραμματισμένες διαδρομές και τα δεδομένα παραγγελιών».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>