Μέσα στο 2ο 6μηνο του 2020 ξεκινούν οι πωλήσεις του νέου «e-SpaceΤourer» στις διάφορες αγορές της ΕΕ το οποίο αναμένεται να προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο άνεσης σε συνδυασμό με διαδρομές μηδενικών ρύπων.
Η Citroen ανέκαθεν αποτελούσε μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην εξέλιξη και παραγωγή οχημάτων με υψηλό επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης και η κατηγορία των πολυθέσεων «LAV» (Leisure Activity Vehicles) ή αλλιώς, Οχημάτων Ελευθέρου Χρόνου, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Στην εν λόγω κατηγορία οχημάτων, εκτός φυσικά από τις εφαρμογές όπως η μεταφορά επιβατών (Shuttle), συγκαταλέγεται και η επιβατική έκδοση της νέας γενιάς του Citroen Jumpy, το Spacetourer, που ήδη διατίθεται και στην ελληνική αγορά με μεγάλη μάλιστα απήχηση. Σε συνέχεια της παρουσίασης της ηλεκτροκίνησης έκδοσης του Jumpy, του «e-Jumpy», η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα ξεκινήσουν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και οι πωλήσεις του «e-SpaceΤourer», μιας πληρέστατα εξοπλισμένης και κυρίως –ηλεκτροκίνητης- έκδοσης του μοντέλου.
Με καλαίσθητη και πρωτοποριακή σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, το νέο e-SpaceΤourer θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μπαταρίες 50 ή 75 kWh που προσφέρουν μέγιστη αυτονομία έως και 330 χλμ.
Η μεσαία έκδοση αμαξώματος (Μ) του e-SpaceTourer έχει μήκος 4,95μ., μεταξόνιο 3,27μ. και προσφέρει ωφέλιμο χώρο για τις αποσκευές έως και 2.381 λτ.(!) με τις δύο από τρεις σειρές καθισμάτων (ως 5θέσιο). Παράλληλα, ο περιορισμένος κύκλος στροφής της (12,4μ.), διασφαλίζει την μεγάλη ευελιξία της.
Αναλόγως των απαιτήσεων της χρήσης για την οποία προορίζεται, το e-SpaceTourer θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις σειρές καθισμάτων για έως και 9 επιβάτες σε διάταξη 2+2+3, 2+3+3 ή 3+3+3.
Σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το e-SpaceTourer εφοδιάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο «e-Toggle» που αναλαμβάνει την μεταφορά των 136 ίππων (110 kW) του ηλεκτροκινητήρα με ροπή 260 Nm στους πίσω τροχούς.
Οι μπαταρίες εδράζονται κάτω από το δάπεδο της πλατφόρμας EMP2 και ως συνέπεια, οι ωφέλιμοι χώροι στο εσωτερικό του οχήματος για επιβάτες και αποσκευές δεν επηρεάζονται καθόλου σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις.
Αναλόγως των απαιτήσεων χρήσης και τις επιθυμίες του οδηγού, προσφέρονται τρεις επιλογές ως προς το μενού του κιβωτίου ταχυτήτων (Eco, Normal, Power) που εστιάζουν αντίστοιχα στην επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας, της μέγιστης άνεσης ή της μέγιστης απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα.
Με βάση τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, για τη φόρτιση της μπαταρίας των 50 kWh στο 80% της χωρητικότητας της, απαιτούνται οι εξής χρόνοι:
Σε μονοφασικό φορτιστή (Wallbox 32A) των 7,4kW: 7ώρες και 30 λεπτά
Σε τριφασικό φορτιστή (Wallbox 16A) των 11kW: 4 ώρες και 45 λεπτά