ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στην 86η Διεθνή Έκθεση Γενεύης, η VW θα παρουσιάσει το νέο Caddy με κινητήρα φυσικού αερίου 1,4λτ.

Οι συγκεκριμένες εκδόσεις του νέου Caddy θα φέρουν το λογότυπο «TGI BlueMotion»…

… ενώ για πρώτη φορά θα συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «DSG» με 6 σχέσεις.

Το μηχανικό σύνολο 1,4λτ. αποδίδει ισχύ 110 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm και…

… χάρη στις δεξαμενές φυσικού αερίου, χωρητικότητας έως και 37 κιλών, προσφέρει αυτονομία έως και 860 χλμ. με καύσιμο μόνο το CNG.

Νέο VW Caddy TGI

1.731 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2016)

Οι νέες εκδόσεις «TGI» του VW Caddy με καύσιμο το φυσικό αέριο, αναμένεται να πραγματοποιήσουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στην προσεχή 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που θα πραγματοποιηθεί από 1 – 13 Μαρτίου στην Ελβετία, η Volkswagen έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, τις νέες εκδόσεις «TGI BlueMotion» της νέας γενιάς του Caddy.

Βασικό χαρακτηριστικό των εν λόγω εκδόσεων του νέου Caddy είναι η δυνατότητα χρήσης από τον 1.400άρη κινητήρα του φυσικού αερίου ως καύσιμο. Ουσιαστικά, οι νέες εκδόσεις «TGI BlueMotion» αντικαθιστούν τις εκδόσεις «Ecofuel» που προσφέρονταν με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.

Παράλληλα όμως, η Volkswagen θα προσφέρει για πρώτη φορά το Caddy στις εκδόσεις TGI BlueMotion σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «DSG» (6 σχέσεων).

Εκπομπές ρύπων από 112 g/km

Διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις με κανονικό ή μακρύ (Maxi) μήκος αμαξώματος, το νέο VW Caddy TGI BlueMotion, αναμένεται να είναι λανσαριστεί μέσα στον Ιούνιο του τρέχοντος έτους στις διάφορες αγορές της ΕΕ και θα εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. που αποδίδει ισχύ 110 ίππων από τις 4.800 – 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ.

Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου (CNG) ορίζεται στα 4,1 kg/100χλμ. (4,3kg/100χλμ. στις εκδόσεις Caddy Maxi) και οι εκπομπές CO2 στα 112 g/km (από 123 g/km για τις εκδόσεις με κιβώτιο DSG).

Κατά την εκκίνηση του και μέχρι να «ζεσταθεί» σε θερμοκρασίες κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση της αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο (από μια δεξαμενή 13λτ. που φέρουν όλες οι εκδόσεις) ωστόσο, από εκεί και πέρα λειτουργεί με αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου.

Οι δεξαμενές του FISIKON εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Στην περίπτωση του Caddy είναι τέσσερις με συνολική χωρητικότητα 26 κιλών, ενώ στο Caddy Maxi είναι πέντε με χωρητικότητα 37 κιλών.

Με βάση τη μέση κατανάλωση φυσικού αερίου που προαναφέραμε, το Caddy TGI BlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ. στις εκδόσεις Maxi) την ίδια στιγμή που το ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200 λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi Van) αντίστοιχα.

Η μέγιστη ταχύτητα που το μοντέλο είναι σε θέση να αναπτύξει ανέρχεται στα 174 χλμ./ώρα.

Με κινητήρα TGI BlueMotion και οι εκδόσεις Caddy Alltrak

Οι εκδόσεις «Alltrak» (με σύστημα 4κίνησης) του νέου Caddy, που ουσιαστικά υποκαθιστούν τις εκδόσεις «Cross Caddy» της προηγούμενης γενιάς του γερμανικού μοντέλου, θα είναι επίσης διαθέσιμες με κινητήρα φυσικού αερίου που θα συνεργάζεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο όσο και με το αυτόματο DSG (6 σχέσεων).