Το νέο ηλεκτροκίνητο φορτηγό αστικών διανομών που εξελίσσουν οι Volta Trucks & Prodrive αναμένεται να αλλάξει άρδην τις αστικές διανομές…

… κατά κύριο λόγο εξαιτίας της σημαντικά τροποποιημένης καμπίνας του δεδομένου ότι, η θέση οδήγησης θα εδράζεται στο κέντρο της καμπίνας.

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volta

Οι εταιρείες Volta & Prodrive εξελίσσουν ένα –πρωτοποριακής- σχεδίασης ηλεκτροκίνητο φορτηγό που αναμένεται να αναβαθμίσει κάθετα την οδική ασφάλεια στον κλάδο των αστικών διανομών.

 
Η εταιρεία Prodrive συνεργάζεται στενά με την εταιρεία Volta Trucks στην εξέλιξη ενός νέου τύπου –ηλεκτροκίνητου- φορτηγού με μεικτό βάρος 16t., που αναμένεται να επιφέρει δραστική αναβάθμιση στο επίπεδο της οδικής ασφάλειας κατά τις αστικές διανομές προϊόντων.
Πέραν των εύλογων πλεονεκτημάτων που διασφαλίζει το σύστημα ηλεκτροκίνησης για το πρωτότυπο «Volta HGV Concept» αναφορικά με την κίνηση του εντός της πόλης, η Prodrive προσανατολίζεται στην πλήρη διαφοροποίηση της χωροταξικής διαρρύθμισης της καμπίνας του καθώς, σκοπεύει να φέρει τον οδηγό στο κέντρο της, σε ένα αρκετά πιο χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα και πιο μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος.
Η τελική έκδοση του εν λόγω πρωτότυπου που υπολογίζεται πως θα είναι σε θέση να ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης της μέσα στο καλοκαίρι του 2020, θα διακρίνεται για τις εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες, που θα διασφαλίζουν άμεσο οπτικό πεδίο για τον οδηγό σε γωνία 220 μοιρών.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με στοιχεία του Δήμου του Λονδίνου, το 23% των θανάτων στους πεζούς και το 58% στους δικυκλιστές οφείλεται σε κάποιο τροχαίο όπου εμπλέκεται ένα βαρύ επαγγελματικό όχημα! Για τον λόγο αυτό εξάλλου, το τμήμα Μεταφορών της πόλης του Λονδίνου έχει θεσπίσει ήδη ένα σύστημα αξιολόγησης των φορτηγών οχημάτων, ως προς την ορατότητα που παρέχουν στον οδηγό τους, με την ονομασία «Direct Vision Standard», το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από τον Οκτώβριο του 2020.
Με την χρήση εκτεταμένων γυάλινων επιφανειών στην καμπίνα καθώς και την αντικατάσταση των… παραδοσιακών πλευρικών καθρεπτών με κάμερες, τα επικίνδυνα «νεκρά» σημεία στο οπτικό πεδίο του οδηγού ουσιαστικά εκμηδενίζονται.
Σε ότι αφορά στο πρωτότυπο που εξελίσσουν από κοινού οι Prodrive & Volta Trucks, μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί πως η μέγιστη αυτονομία του υπολογίζεται να ανέρχεται στα 100 μίλια (161 χλμ. περίπου) και μέγιστη τελική του ταχύτητα στα 50 μίλια/ώρα (80 χλμ./ώρα περίπου).
Αντίστοιχα, το εν λόγω όχημα θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 14t. – 18t. ενώ, με βάση το χρονοδιάγραμμα των κατασκευαστών, οι πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης του σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, θα μπορούν να ξεκινήσουν κατά τη διάρκεια του 2021. Τέλος, οι εταιρείες προσδοκούν πως θα είναι σε θέση να κατασκευάζουν περίπου 2.000 οχήματα / έτος
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ