Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
SWITCH e1 ονομάζεται το νέο 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο που σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρώπη.

SWITCH e1 ονομάζεται το νέο 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο που σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρώπη.

Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.

Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.

Το SWITCH e1 μεικτού βάρους 18 τόνων (10.775 κιλά το απόβαρο) διαθέτει ένα «monocoque» πλαίσιο και θα λανσαριστεί σε αστικές και περιαστικές εκδόσεις, όπως και ως σχολικό λεωφορείο αλλά και λεωφορείο

Το SWITCH e1 μεικτού βάρους 18 τόνων (10.775 κιλά το απόβαρο) διαθέτει ένα «monocoque» πλαίσιο και θα λανσαριστεί σε αστικές και περιαστικές εκδόσεις, όπως και ως σχολικό λεωφορείο αλλά και λεωφορείο αεροδρομίων.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών, προέρχονται από τη ZF, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ 2x125 kW και παίρνουν ενέργεια από 3 συστοιχίες NMC μπαταριών χωρητικότητας 389 kWh

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών, προέρχονται από τη ZF, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ 2x125 kW και παίρνουν ενέργεια από 3 συστοιχίες NMC μπαταριών χωρητικότητας 389 kWh

Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος έως και 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 3 ώρες, ενώ 7 ώρες απαιτούνται σε έναν AC φορτιστή των 44 kW. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται στα π

Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος έως και 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 3 ώρες, ενώ 7 ώρες απαιτούνται σε έναν AC φορτιστή των 44 kW. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται στα περίπου 390 χλμ.

Με μήκος 12 μέτρων, πλάτος 2,5 μέτρων και ύψος 3,1 μέτρων, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 93 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 30 είναι καθήμενοι.

Με μήκος 12 μέτρων, πλάτος 2,5 μέτρων και ύψος 3,1 μέτρων, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 93 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 30 είναι καθήμενοι.

Υπερπλήρης είναι και ο εξοπλισμός σε ό,τι αφορά στα επικουρικά συστήματα προς τον οδηγό, που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Υπερπλήρης είναι και ο εξοπλισμός σε ό,τι αφορά στα επικουρικά συστήματα προς τον οδηγό, που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Οι επιβάτες θα επιβιβαστούν σε ένα άνετο, μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο έχει πλάτος 2.360 και ύψος 1.810-2.240 χλστ.

Οι επιβάτες θα επιβιβαστούν σε ένα άνετο, μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο έχει πλάτος 2.360 και ύψος 1.810-2.240 χλστ.

Φέρει χαμηλό ύψος εισόδου (320 – 343 χλστ.) και τη δυνατότητα διαμόρφωσης με 2-2-2 και 2-2-0 πόρτες.

Φέρει χαμηλό ύψος εισόδου (320 – 343 χλστ.) και τη δυνατότητα διαμόρφωσης με 2-2-2 και 2-2-0 πόρτες.

  • SWITCH e1 ονομάζεται το νέο 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο που σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρώπη.
  • Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.
  • Το SWITCH e1 μεικτού βάρους 18 τόνων (10.775 κιλά το απόβαρο) διαθέτει ένα «monocoque» πλαίσιο και θα λανσαριστεί σε αστικές και περιαστικές εκδόσεις, όπως και ως σχολικό λεωφορείο αλλά και λεωφορείο
  • Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών, προέρχονται από τη ZF, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ 2x125 kW και παίρνουν ενέργεια από 3 συστοιχίες NMC μπαταριών χωρητικότητας 389 kWh
  • Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος έως και 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 3 ώρες, ενώ 7 ώρες απαιτούνται σε έναν AC φορτιστή των 44 kW. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται στα π
  • Με μήκος 12 μέτρων, πλάτος 2,5 μέτρων και ύψος 3,1 μέτρων, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 93 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 30 είναι καθήμενοι.
  • Υπερπλήρης είναι και ο εξοπλισμός σε ό,τι αφορά στα επικουρικά συστήματα προς τον οδηγό, που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
  • Οι επιβάτες θα επιβιβαστούν σε ένα άνετο, μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο έχει πλάτος 2.360 και ύψος 1.810-2.240 χλστ.
  • Φέρει χαμηλό ύψος εισόδου (320 – 343 χλστ.) και τη δυνατότητα διαμόρφωσης με 2-2-2 και 2-2-0 πόρτες.

Νέο ηλεκτρικό λεωφορείο ειδικά για την Ευρώπη

4.269 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2022)

Ένας ακόμα νέος «παίκτης» φιλοδοξεί να αποσπάσει κομμάτι από την ευρωπαϊκή πίτα των πωλήσεων ηλεκτρικών λεωφορείων, οι οποίες βρίσκονται σε συνεχή άνοδο. Ας γνωρίσουμε το ολοκαίνουργιο SWITCH e1 που εντυπωσιάζει με τη μορφή και τα χαρακτηριστικά του.

Νέος Ευρωπαίος «παίκτης» στα ηλεκτρικά λεωφορεία!

  • Το 12μετρο SWITCH e1 από το Ην. Βασίλειο
  • Με βάρος 10,7 τόνων & χωρητικότητα 93 επιβατών
  • Ηλεκτροκινητήρες 2x125 kW από τη ZF
  • Μπαταρίες 389 kWh για αυτονομία 390 χλμ.
 
Ένα νέο 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο ειδικά για τις αγορές της Ευρώπης, παρουσίασε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού, η βρετανική εταιρεία Switch Mobility Ltd. Λόγος γίνεται για το 4ης γενιάς SWITCH e1, το οποίο θα κατασκευάζεται στη νέα μονάδα της εταιρείας, που βρίσκεται στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας.


Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.

Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με χωρητικότητα 93 επιβατών

Το SWITCH e1 μεικτού βάρους 18 τόνων (10.775 κιλά το απόβαρο) διαθέτει ένα «monocoque» πλαίσιο και όμορφή, αεροδυναμική σχεδίαση. Θα λανσαριστεί σε αστικές και περιαστικές εκδόσεις, όπως και ως σχολικό λεωφορείο αλλά λεωφορείο αεροδρομίων. Φέρει χαμηλό ύψος εισόδου (320 – 343 χλστ.) και τη δυνατότητα διαμόρφωσης με 2-2-2 και 2-2-0 πόρτες.
 
Με μήκος 12 μέτρων, πλάτος 2,5 μέτρων και ύψος 3,1 μέτρων, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 93 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 30 είναι καθήμενοι. Εσωτερικά, το πλάτος είναι στα 2.360 και το ύψος στα 1.810-2.240 χλστ. Ο εμπρός πρόβολος ορίζεται στα 2.777 και ο πίσω στα 3.223 χλστ., ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 6 μέτρα. Ο κύκλος στροφής είναι στα 18,84 μέτρα (22,2 μέτρα από τοίχο σε τοίχο).

Φόρτιση σε 3 ώρες & αυτονομία 390 χλμ.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών, προέρχονται από τη ZF, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ 2x125 kW και παίρνουν ενέργεια από 3 συστοιχίες NMC μπαταριών χωρητικότητας 389 kWh (346 kWh η χρησιμοποιούμενη).
 
Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος έως και 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 3 ώρες, ενώ 7 ώρες απαιτούνται σε έναν AC φορτιστή των 44 kW. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται στα περίπου 390 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »