Οι «άσσοι» στο μανίκι του νέου Mercedes-Benz eSprinter
Cenntro: με Επιδότηση 6.000 ευρώ και 8ετή Εγγύηση μπαταρίας!
Ποια μοντέλα μπορείς να επιλέξεις με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»;
Ένας ακόμα νέος «παίκτης» φιλοδοξεί να αποσπάσει κομμάτι από την ευρωπαϊκή πίτα των πωλήσεων ηλεκτρικών λεωφορείων, οι οποίες βρίσκονται σε συνεχή άνοδο. Ας γνωρίσουμε το ολοκαίνουργιο SWITCH e1 που εντυπωσιάζει με τη μορφή και τα χαρακτηριστικά του.
Το ντεμπούτο του SWITCH e1 πραγματοποιήθηκε στην έκθεση «European Mobility Expo» του Παρισιού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το SWITCH e1 μεικτού βάρους 18 τόνων (10.775 κιλά το απόβαρο) διαθέτει ένα «monocoque» πλαίσιο και όμορφή, αεροδυναμική σχεδίαση. Θα λανσαριστεί σε αστικές και περιαστικές εκδόσεις, όπως και ως σχολικό λεωφορείο αλλά λεωφορείο αεροδρομίων. Φέρει χαμηλό ύψος εισόδου (320 – 343 χλστ.) και τη δυνατότητα διαμόρφωσης με 2-2-2 και 2-2-0 πόρτες.
Με μήκος 12 μέτρων, πλάτος 2,5 μέτρων και ύψος 3,1 μέτρων, είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 93 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 30 είναι καθήμενοι. Εσωτερικά, το πλάτος είναι στα 2.360 και το ύψος στα 1.810-2.240 χλστ. Ο εμπρός πρόβολος ορίζεται στα 2.777 και ο πίσω στα 3.223 χλστ., ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 6 μέτρα. Ο κύκλος στροφής είναι στα 18,84 μέτρα (22,2 μέτρα από τοίχο σε τοίχο).
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών, προέρχονται από τη ZF, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ 2x125 kW και παίρνουν ενέργεια από 3 συστοιχίες NMC μπαταριών χωρητικότητας 389 kWh (346 kWh η χρησιμοποιούμενη).
Σε έναν DC ταχυφορτιστή ισχύος έως και 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερες από 3 ώρες, ενώ 7 ώρες απαιτούνται σε έναν AC φορτιστή των 44 kW. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται στα περίπου 390 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr