ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μετά το «Optifuel Lab 2», η Renault Trucks συμμετέχει σε ένα νέο πρόγραμμα εξέλιξης νέων τεχνολογιών που αυτή τη φορά αφορά στα φορτηγά διανομών.

Νέο πρωτοποριακό όχημα από τη Renault Trucks

1.841 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2015)

Η Renault Trucks ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «EDIT» το οποίο στοχεύει στην εξεύρεση λύσεων που θα μειώσουν τη κατανάλωση καυσίμου στα οχήματα διανομών έως και κατά 13%.

Μετά το πρωτοποριακό –κινητό… εργαστήριο- «Optifuel Lab 2», ένα πρωτότυπο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων που συνέβαλε στην εξέλιξη και ανάλυση της βιωσιμότητας λύσεων που αφορούν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στα φορτηγά διεθνών διανομών, η Renault Trucks σε συνεργασία με έξι ακόμη εταιρείες, ανακοίνωσε την έναρξη ενός ακόμη προγράμματος με την ονομασία «EDIT Project» το οποίο αναμένεται να αναζητήσει και να επεξεργαστεί λύσεις που μπορούν να συμβάλλουν στην μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, αυτή τη φορά ενός φορτηγού διανομών, έως και κατά 13% σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις.

Το νέο αυτό «κινητό εργαστήριο» της Renault Trucks θα βασίζεται στο Renault D Wide Euro6 με υπερκατασκευή ψυκτικού θαλάμου ενώ στο φιλόδοξο αυτό πλάνο θα συμμετάσχουν από κοινού και οι εταιρείες Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, INSA de Lyon (LamCoS) και IFSTTAR (LICIT).

Το εν λόγω πρόγραμμα της Renault Trucks φιλοδοξεί να σχεδιάσει και να εξελίξει ένα –νέου τύπου- φορτηγό διανομών με ψυκτικό θάλαμο το οποίο, σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα θα είναι σε θέση να καταναλώσει έως και 13% λιγότερο καύσιμο κάνοντας χρήση τεχνολογιών που θα είναι διαθέσιμες στα οχήματα του κλάδου από το 2020, με κάθε μια από τις εταιρείας που συμμετέχουν σε αυτό, να προσφέρουν την τεχνογνωσία τους σε συγκεκριμένους τομείς του οχήματος.

Όπως είναι φυσικό, μέσω του εν λόγω προγράμματος αναμένεται να αναζητηθούν νέες λύσεις που θα βελτιώσουν κάθε έναν από τους τομείς του οχήματος σημαντικά. Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως η σχεδίαση τόσο του οχήματος όσο και του ψυκτικού θαλάμου με τον οποίο εφοδιάζεται θα αναβαθμιστούν – τροποποιηθούν σημαντικά προκειμένου να μειωθεί ο αεροδυναμικός τους συντελεστής.

Παράλληλα, ειδικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας και μετατροπής σε ηλεκτρική ενέργεια θα χρησιμοποιηθούν σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι απαιτήσεις από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Επιπρόσθετα, ειδικές έρευνες αναμένεται να πραγματοποιηθούν στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού ενώ, θα εξελιχθούν νέα συστήματα τα οποία π.χ. θα ελέγχουν την κυκλοφοριακή ροή στη διαδρομή που κινείται το όχημα προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία του κινητήρα και την κίνηση του οχήματος, με γνώμονα πάντα την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το πρόγραμμα «EDIT» στο οποίο συμμετέχει η Renault Trucks, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2018, όταν και το πρώτο –νέας γενιάς- φορτηγό διανομών που θα ενσωματώνει τις νέες αυτές τεχνολογίες, θα είναι σε θέση να παραχθεί.