Στην πρωτεύουσα τα πρώτα 8 αρθρωτά λεωφορεία CNG!
Την κίνηση του Daily Tourys αναλαμβάνει ένας υπερτροφοδοτούμενος (με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρία) πετρελαιοκινητήρας 3,0λτ. που αποδίδει ισχύ 170 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm που είναι διαθέσιμη από το φάσμα των 1.350 – 3.000 σ.α.λ.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την μεγάλη ελαστικότητα του και τα περιορισμένα επίπεδα θορύβου ακόμη και στις υψηλές στροφές ενώ ιδιαίτερα περιορισμένο είναι το κόστος χρήσης και συντήρησης του.
Προκειμένου να καλύπτει τις προδιαγραφές των εκπομπών της Euro6, κάνει χρήση συνδυασμού των τεχνολογιών SCR + EGR με τη δεξαμενή AdBlue που απαιτείται να εδράζεται στη δεξιά πλευρά του αμαξώματος.
Ωστόσο, ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο όχημα που μας παραχώρησε η ελληνική αντιπροσωπεία της Iveco είναι το υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο «Hi-Matic».
Εναλλακτικά της βασικής –χειροκίνητης- επιλογής των έξι σχέσεων, το αυτόματο «Hi-Matic» των 8 σχέσεων μπορεί να επιλέξει και να εμπλέξει την κατάλληλη σχέση μετάδοσης μέσα σε 200 χλστ. του δευτερολέπτου την ίδια στιγμή που συμβάλλει στην μείωση του κόστους συντήρησης του οχήματος κατά 10% σε σχέση με τα μηχανικά κιβώτια.
Στην πράξη προσφέρει αθόρυβες, ιδιαίτερα γρήγορες και ομαλές εναλλαγές σχέσεων κάτω από όλες τις συνθήκες ενώ, χάρη στις λειτουργίες «Eco» και «Power» μπορεί να ανταποκριθεί απόλυτα στις απαιτήσεις του οδηγού ανά περίπτωση…
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr