Σηκώνει βάρος φορτίου ως 6,6 τόνους & συνδυάζεται με μήκη αμαξώματος από 6,2 μ. – 7,3 μ.
Όσον αφορά στη χρηστικότητά του, τώρα, το νέο MAN eGTL έχει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 6,6 τόνους - αναλόγως το αμάξωμα –, ενώ το μεταξόνιο των 4,5 μέτρων είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει εξαιρετική ευελιξία μέσα στην πόλη, καθώς μπορεί να συνδυαστεί με μήκη αμαξώματος που εκτείνονται από τα 6,2 έως τα 7,3 μέτρα και τα οποία είναι τυπικά για ελαφριά αμαξώματα με μουσαμάδες και ρυμουλκούμενα ξηρού φορτίου.
Εν ολίγοις, είναι ο κατάλληλος συνδυασμός για αθόρυβες και τοπικά χωρίς CO2 μεταφορές σε αστικές εφοδιαστικές αλυσίδες εμπορευμάτων για αλυσίδες τροφίμων, λιανοπωλητές, κλάδους εστίασης κλπ.
Διαθέτει ευρύχωρη καμπίνα, με πολυλειτουργική ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών
Η ευρύχωρη καμπίνα ημέρας προσφέρει την ίδια άνεση οδήγησης με την αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη: η ιδιαίτερα χαμηλή είσοδος είναι εργονομικά σχεδιασμένη για συχνή είσοδο και έξοδο και οι πολυάριθμοι εύκολα προσβάσιμοι αποθηκευτικοί χώροι γύρω από τον οδηγό επιτρέπουν την γρήγορη οργάνωση των εγγράφων φορτίου, του μπλοκ γραφής, του tablet ή του κινητού τηλεφώνου, προσφέροντας τις κατάλληλες συνδέσεις φόρτισης.
Συνακόλουθα, η κεντρική, πλήρως ψηφιακή και πολυλειτουργική οθόνη των 12,3 ιντσών παρέχει ολοκληρωμένες πληροφορίες αναφορικά με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την αυτονομία και τις τρέχουσες ενεργειακές απαιτήσεις, πέρα από τα συνήθη δεδομένα οδήγησης.
Η εταιρεία πλέον διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων από 12-42 τόνους
Μαζί με το eTGS και το eTGX, η MAN με το νέο eGTL προσφέρει τώρα μια ολόκληρη γκάμα φορτηγών με συνολικό βάρος από 12 έως 42 τόνους, τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά. Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν τις συγκριτικά χαμηλές απαιτήσεις αυτονομίας, τη δυνατότητα φόρτισης σε αποθήκες logistics, καθώς και τους αυξανόμενους περιορισμούς θορύβου και εκπομπών ρύπων για τα φορτηγά με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα κέντρα των πόλεων, είναι λογικό οι αστικές μεταφορές διανομής να πρωτοστατούν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.
Αυτό επιβεβαιώνεται, εξάλλου, και από τον ίδιο τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της MAN Truck & Bus, Alexander Vlaskamp, που κατά την παρουσίαση του νέου οχήματος τόνισε ότι:
«Με το νέο eTGL, η ΜΑΝ γίνεται ένας πραγματικός πάροχος πλήρους φάσματος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Από τις νυχτερινές παραδόσεις σούπερ μάρκετ μέχρι τις βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, η ΜΑΝ προσφέρει στις εταιρείες μεταφορών κινητήρες μηδενικών εκπομπών ρύπων από μία μόνο πηγή. Με το υψηλό ωφέλιμο φορτίο, τους σύντομους χρόνους φόρτισης και τη βέλτιστη εμβέλεια για τα αστικά logistics, το eTGL συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα των eTruck μας».