ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση του D-Max Hi-Lander διασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση καθώς και μειωμένες κλίσεις στις στροφές τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Παράλληλα, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στο πίσω διαφορικό έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. (στα 225 χλστ.).

Το εξαιρετικό σύστημα 4κίνησης της Isuzu, ελέγχεται ηλεκτρονικά μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Οι τροποποιημένες αναρτήσεις τόσο του εμπρός όσο και του πίσω άξονα στις εκδόσεις «Hi-Lander»…

… περιλαμβάνουν ειδικές λύσεις από την εταιρεία ARB που αναβαθμίζουν σημαντικά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου…

… τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, ακόμη και κατά την μεταφορά φορτίων έως και άνω του 1,0t.

Προορισμένο για ακραίες καταστάσεις!

43.872 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2018)

Το στοιχείο που ουσιαστικά καθιστά τις νέες εκδόσεις «Hi-Lander» ξεχωριστές μεταξύ των υπολοίπων του νέου D-Max στην ελληνική αγορά, δεν είναι άλλο από τις πολλαπλές επεμβάσεις που έχουν δεχθεί προκειμένου να ενισχυθεί το επίπεδο της ενεργητικής τους ασφάλειας τόσο εντός όσο και –κυρίως- εκτός δρόμου.
Συγκεκριμένα, τα ελαστικά Cooper Discoverer SST Pro με διάσταση 275/65/R18 αποτελούν μόνο την… κορυφή του παγόβουνου σε ότι αφορά στους λόγους που έχουν αυξήσει την, άμεσα αντιληπτή, μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (225 χλστ.).
Η ανάρτηση του οχήματος έχει τροποποιηθεί και πλέον περιλαμβάνει ειδικά λύσεις (OLD MAN EMU) της εταιρείας ARB.
Συγκεκριμένα, στον εμπρόσθιο άξονα συναντάμε ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου & ελατήρια ενώ πίσω έχει προβλεφθεί άκαμπτος άξονας με ελλειπτικά φύλλα σούστας (αυξημένου μήκους) και τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.
Αντίστοιχα, στον τομέα της πέδησης οι αεριζόμενοι δίσκοι των 300χλστ. με δαγκάνες δύο εμβόλων (εμπρός) και τα ταμπούρα των 295 χλστ. (πίσω), συνδυάζονται με τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας όπως το ABS με EBD, το BA (υποβοήθηση πέδησης), το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας «ESC», το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης «Traction Control», τις ειδικές λειτουργίες «Hill Start Assist» & «Hill Descent Control» κ.ο.κ.
Παράλληλα, το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης της Isuzu, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και περιλαμβάνει υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (κοντές).
Όλα τα παραπάνω διασφαλίζουν αυξημένη πρόσφυση του D-Max Hi-Lander στην άσφαλτο παρά την ύπαρξη των «χωμάτινων» ελαστικών της Cooper, με μειωμένες κλίσεις αμαξώματος ενώ η απόσταση του οχήματος από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. συνολικά.
Την ίδια στιγμή, η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και η εξαιρετική απόσβεση των κραδασμών, προσφέρουν μεγάλες… αναρριχητικές δυνατότητες ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες, ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο.