Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο εξαιρετικός σε απόδοση και λειτουργία πετρελαιοκινητήρας των 1,9λτ., επιδεικνύει μέγιστη ροπή 360Nm από τις 2.000 – 2.500 σ.α.λ. ενώ…

… συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Κινητήρας «διαμάντι» με κατανάλωση από 7,0λτ./100χλμ.

43.712 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2018)

Ένα ακόμη από τα «ισχυρά» χαρτιά –και- των εκδόσεων «Hi-Lander» του ανανεωμένου Isuzu D-Max έναντι του ανταγωνισμού, δεν είναι άλλο από τον εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ. με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm ροπής που διατηρείται σταθερή από τις 2.000 – 2.500 σ.α.λ.
Στην πράξη το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ιδιαίτερα ομαλή (χωρίς κραδασμούς) και αθόρυβη λειτουργία του ενώ, μέσω της συνεργασίας του με το 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο/σειριακό κιβώτιο, επιτρέπει στον οδηγό να επιτύχει μέση κατανάλωση καυσίμου από τα 7,0λτ./100χλμ.!
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει με άνεση τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου Euro6b ως προς τις εκπομπές ρύπων του, χωρίς μάλιστα την ανάγκη προσθήκης διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων του, γεγονός που μειώνει σημαντικά το κόστος χρήσης και συντήρησης του.