ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο σωστός τεχνικός έλεγχος του φορτηγού πριν από το ταξίδι!

(20/5/2025)
Ο σωστός τεχνικός έλεγχος του φορτηγού πριν από το ταξίδι!

Προσοχή: να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα (βλ. πιστοποιητικό ADR, βεβαίωση λειτουργίας ταχογράφου κ.α.).
Καθρέφτες, κάμερες, φώτα, πίνακας οργάνων, παρμπρίζ πρέπει να λειτουργούν όλα στη εντέλεια.
Σχολαστικό check σε φρένα, σύστημα διεύθυνσης, διαρροές, μπαταρία κλπ.
Ελαστικά, εξοπλισμός & ρυμουλκούμενο πληρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένες προδιαγραφές.

Για τους έχοντες γνώση, η προετοιμασία του φορτηγού για ένα μακρύ επαγγελματικό ταξίδι δεν είναι μια απλή υπόθεση. Αντιθέτως, πρόκειται για μια διαδικασία που χρειάζεται μεγάλη προσοχή και συνεχή επαγρύπνηση, μιας και η έκθεση του οχήματος στις απαιτητικές προκλήσεις μιας χρονοβόρας διαδρομής συνεπάγεται συστηματική καταπόνηση και – ενδεχομένως – μπόλικες φθορές.
Ακόμη περισσότερο, είναι ζωτικής σημασίας για τον οδηγό ή τον fleet manager να διασφαλίσει ότι το βαρύ επαγγελματικό του είναι κατάλληλα έτοιμο για μια τέτοια αποστολή, μιας και δίχως επαρκή προγραμματισμό, το φορτηγό μπορεί να υποστεί σοβαρές ζημιές κατά τη μεταφορά, με αποτέλεσμα να καταλήξει σε δαπανηρές επισκευές.
Ως εκ τούτου, το know how μιας σωστής προετοιμασίας εδώ αποκτά πολυποίκιλες προεκτάσεις, επιτρέποντας έτσι στον κάτοχο να αντεπεξέλθει σε οτιδήποτε βρεθεί (κυριολεκτικά) στο δρόμο του.
 

Προσοχή: να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα (βλ. πιστοποιητικό ADR, βεβαίωση λειτουργίας ταχογράφου κ.α.)

Ορισμένα πράγματα μολονότι θεωρούνται αυτονόητα, στην πραγματικότητα δεν είναι. Έτσι κι εδώ, ο οδηγός θα ξεκινήσει από τα βασικά εκείνα σκέλη που θα τον γλιτώσουν από τυχόν – απροειδοποίητους - μπελάδες.
Αρχής γενομένης από τα στοιχεία κυκλοφορίας λοιπόν, τα οποία πρέπει να είναι άρτια και ευδιάκριτα, δίχως λανθασμένες πληροφορίες ή ζημιές, ο κάτοχος θα ελέγξει πως οι σημάνσεις ευδιακριτότητας και οι προειδοποιητικές πινακίδες είναι ορατές και σταθερές – ιδίως αν σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και τυχόν επισημάνσεις κινδύνου -, ενώ το ίδιο ισχύει και με τον αριθμό πλαισίου του φορτηγού.
Ομοίως, στα παραπάνω καλό είναι να συνυπολογιστούν και τα υπόλοιπα απαραίτητα έγγραφα όπως π.χ. η πιστοποίηση επαγγελματικής ικανότητας (ή αντίστοιχα του ADR για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων), το ασφαλιστήριο, τα νόμιμα χαρτιά του ΚΤΕΟ, η βεβαίωση ψηφιακού ταχογράφου (σ.σ. συγκεκριμένα δεύτερης γενιάς από τον περασμένο Μάρτιο) κ.ο.κ.  
 

Συνέχεια του άρθρου >>>