ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Εργονομικό, άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό καμπίνας

98.600 Επισκέψεις στο άρθρο
Ευρύχωρο, πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του νέου eDeliver 7.

Ευρύχωρο, πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του νέου eDeliver 7.

Κομψός σχεδιαστικά και με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ο πίνακας οργάνων.

Κομψός σχεδιαστικά και με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ο πίνακας οργάνων.

Οι πολλαπλές (ενοχλητικές ενδεχομένως) ειδοποιήσεις από τα διάφορα συστήματα ADAS μπορούν να απενεργοποιηθούν (εν μέρει) από την κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.

Οι πολλαπλές (ενοχλητικές ενδεχομένως) ειδοποιήσεις από τα διάφορα συστήματα ADAS μπορούν να απενεργοποιηθούν (εν μέρει) από την κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.

Εκτός από τον κλιματισμό, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.

Εκτός από τον κλιματισμό, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.

Το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ενώ μέσω του διακόπτη «Mode» ελέγχονται τα profil λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα (Eco, Normal & Power).

Το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ενώ μέσω του διακόπτη «Mode» ελέγχονται τα profil λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα (Eco, Normal & Power).

  • Ευρύχωρο, πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του νέου eDeliver 7.
  • Κομψός σχεδιαστικά και με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ο πίνακας οργάνων.
  • Οι πολλαπλές (ενοχλητικές ενδεχομένως) ειδοποιήσεις από τα διάφορα συστήματα ADAS μπορούν να απενεργοποιηθούν (εν μέρει) από την κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.
  • Εκτός από τον κλιματισμό, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.
  • Το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ενώ μέσω του διακόπτη «Mode» ελέγχονται τα profil λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα (Eco, Normal & Power).

Από αισθητικής απόψεως, το νέο eDeliver 7 είναι πιο κοντά στο μεγαλύτερο «9» και όχι στο μικρότερο «3» (που μέσα στο έτος αναμένεται να αντικατασταθεί από το νέο eDeliver 5). Αυτό είναι σαφέστατα θετικό στοιχείο καθώς η ποιότητα των υλικών είναι ικανοποιητική ενώ δεν παρατηρούνται προβλήματα και στη συναρμογή τους.


Κομψός σχεδιαστικά και με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ο πίνακας οργάνων.

Κομψός σχεδιαστικά και με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ο πίνακας οργάνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Ο οδηγός έχει στη διάθεση του έναν ημί-ψηφιακό πίνακα οργάνων με αρκετές δυνατότητες παραμετροποίησης ως προς τις ενδείξεις του, καθώς και μια οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει πολλαπλές, άκρως σημαντικές λειτουργίες του οχήματος.

Οι πολλαπλές (ενοχλητικές ενδεχομένως) ειδοποιήσεις από τα διάφορα συστήματα ADAS μπορούν να απενεργοποιηθούν (εν μέρει) από την κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.

Οι πολλαπλές (ενοχλητικές ενδεχομένως) ειδοποιήσεις από τα διάφορα συστήματα ADAS μπορούν να απενεργοποιηθούν (εν μέρει) από την κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.

 
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά αν και μάλλον στενά αυτά των (2) συνοδηγών ενώ, η απουσία χειρόφρενου και επιλογέα σχέσεων για το κιβώτιο, αυξάνει τον «αέρα» για τα γόνατα του μεσαίου επιβάτη. Το δάπεδο είναι –σχεδόν- επίπεδο, γεγονός που ευνοεί τις εύκολες μετακινήσεις εντός της καμπίνας ενώ, παρά το γεγονός ότι λείπουν οι μεγάλες θήκες (ανοικτές ή κλειστές) στο ταμπλό και την κεντρική  κονσόλα (δεν υπάρχει και θήκη – ράφι στην οροφή της καμπίνας), οι διαθέσιμες αποθηκευτικές λύσεις είναι εύχρηστες (ειδικά αυτές περιμετρικά του τιμονιού και στο εσωτερικό των θυρών), χωρίς να παραβλέπουμε τον μεγάλο –κλειστό- χώρο κάτω από τη βάση του διπλού καθίσματος των συνοδηγών.

Εκτός από τον κλιματισμό, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.

Εκτός από τον κλιματισμό, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.

 
Σε ότι αφορά στο σύστημα πολυμέσων, αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν ή, όχι και τόσο καλή «ευαισθησία» της οθόνης αφής ενώ δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως, το eDeliver 7 προσφέρεται με στοιχεία όπως μετωπικοί, κεφαλής και πλευρικοί αερόσακοι για όλες τις θέσεις, εκκίνηση κινητήρα με κουμπί, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό κ.ά.!

Το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ενώ μέσω του διακόπτη «Mode» ελέγχονται τα profil λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα (Eco, Normal & Power).

Το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ενώ μέσω του διακόπτη «Mode» ελέγχονται τα profil λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα (Eco, Normal & Power).

 

Σελίδα 1eDeliver 7: Πόσο καλό είναι το ΝΕΟ Μεσαίο e-Van της Maxus;
Σελίδα 2Εργονομικό, άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό καμπίνας
Σελίδα 3Ωφέλιμος όγκος έως 8,7κ.μ. για φορτία βάρους έως και 1,2t.
Σελίδα 4Μέγιστη αυτονομία πόλης έως και 485km και δύο εκδόσεις μπαταρίας
Σελίδα 5Ουδέτερο, σταθερό και άνετο στον δρόμο