Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, το μεταξόνιο των 3,0 (ή 3,4m στις εκδόσεις L2) σε συνδυασμό με το μεγάλο μετατρόχιο, καθιστούν το eDeliver 7 σταθερό και ουδέτερο στις αντιδράσεις του (ακόμη και χωρίς φορτίο). Τα φρένα δεν ικανοποιούν απόλυτα σε αίσθηση αλλά είναι ισχυρά ενώ το τιμόνι έχει αρκετά μεγάλο «κόψιμο», διασφαλίζοντας κύκλο στροφής από 12,1m σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Όπως προαναφέραμε, ο οδηγός δεν μπορεί να αλλάζει με ευκολία την ισχύ του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, η οποία έτσι και αλλιώς δεν είναι ρυθμισμένη στο να σταματά πλήρως το όχημα. Από την άλλη, όμως, η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού (οδηγώντας προληπτικά) είναι πολύ καλή.
¶ξιο μνείας μεταξύ των πολλαπλών ηλεκτρονικών συστημάτων ADAS που αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν τον οδηγό (Blind Spot Detection, Lane Change Assist, Rear Cross Trafic Alert, AEBS, Forward Collision Warning, Lane Keeping Assist, Speed Limit Sign Identification, Fatigue Driving Monitoring & Early Warning System για να αναφέρουμε μερικά…) είναι το Adaptive Cruise Control (με λειτουργία Stop&Go) που ουσιαστικά επιτρέπει στον οδηγό (υπό προϋποθέσεις) να κινείται κάνοντας χρήση μόνο του γκαζιού (χωρίς καθόλου φρένο) εντός της πόλης. Φυσικά, απαιτείται πάντοτε η επαγρύπνηση του για τυχόν… αστοχίες στους αισθητήρες του συστήματος αλλά και πάλι, το επίπεδο της άνεσης για τον οδηγό αυξάνεται δραστικά.
Καταλήγοντας θα θέλαμε να σταθούμε λίγο και στις πολλαπλές –ηχητικές κυρίως- ειδοποιήσεις που ο οδηγός δέχεται από όλα τα προαναφερθέντα συστήματα ADAS, σε βαθμό που μπορούν να γίνουν ενοχλητικά. Σε κάθε περίπτωση, αυτές μπορούν να απενεργοποιηθούν μερικώς μέσω της οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, από το σχετικό υπό-μενού.