Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Isuzu D-Max - Φορτωμένο προοπτική

11.144 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2019)

Το πλήρως ανανεωμένο Isuzu D-Max φέρει στο… DNA του την τεράστια εμπειρία της ιαπωνικής εταιρείας στην κατασκευή σκληροτράχηλων επαγγελματικών οχημάτων ενώ, πέραν της πλήρους γκάμας εκδόσεων του, κερδίζει τις εντυπώσεις με την αποδοτικότητα του –μόλις 1,9λτ.- πετρελαιοκινητήρα του.
 
Ανέσεις και εξοπλισμός που συναρπάζουν
Το D-Max ειδικά στις Double Cab εκδόσεις, προσφέρει επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από… οικογενειακά πολυτελή οχήματα. Χωρίς την ανάγκη στοιχείων εντυπωσιασμού, το εσωτερικός διάκοσμος κερδίζει πόντους για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών αλλά και τον πληρότητα του εξοπλισμού.

Με ωφέλιμο φορτίο έως και 1.310 κιλών!
Ελάχιστες είναι οι επιλογές στα Pick-Up της ελληνικής αγοράς που προσφέρονται με τρεις τύπους καμπίνας και το D-Max συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών.
Αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται, μπορεί να αποκτηθεί με μήκος χώρου φόρτωσης που κυμαίνεται από τα 1.552 – 2.305 χλστ. ενώ, με το μεικτό βάρος του να ορίζεται στους 3,0t., είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.080 – 1.310 κιλά ή να έλξει trailers βάρους έως και 3,5t.

Μέση κατανάλωση από 6,2λτ./100χλμ.
Ο εξαιρετικός σε απόδοση και λειτουργία πετρελαιοκινητήρας του D-Max, αν και μόλις 1,9λτ., αποδίδει ισχύ 164 ίππων και συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο / σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Σε συνεργασία με ένα υπερσύγχρονο σύστημα 4κίνησης που ελέγχεται ηλεκτρονικά αλλά και την εξαιρετική δομή του αμαξώματος και την προσεγμένη ρύθμιση των αναρτήσεων, επιτρέπει στο ιαπωνικό Pick-Up να κινηθεί με άνεση –και προπάντων- ασφάλεια, ακόμη και στις πιο δύσβατες διαδρομές, ανεξαρτήτως του βάρους του μεταφερόμενου φορτίου.

Νέες εκδόσεις «Hi-Lander»
H Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε., προσφέρει κατΆ αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά το πακέτο «Hi-Lander» που αναβαθμίζει την εκτός δρόμου συμπεριφορά και τον δυναμισμό του D-Max χάρη σε στοχευμένες αναβαθμίσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και σε επιμέρους μηχανικά τμήματα του οχήματος, όπως π.χ. οι αναρτήσεις.