Οι εκδόσεις Club Cab του νέου Mitsubishi L200 καταφέρνουν να συνδυάσουν την άνετη μεταφορά έως και τεσσάρων επιβατών με το αυξημένο (κατά 330 χλστ.) μήκος του χώρου φόρτωσης σε σχέση με τις εκδόσεις Double Cab, χωρίς να υπολείπονται σε τίποτε αναφορικά με την πληρότητα του εξοπλισμού.
Μπορεί οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του νέου L200 να επιδεικνύουν άνετους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας τους ακόμη και για πέντε ενήλικους επιβάτες ωστόσο, όσοι επιθυμούν ένα σκληροτράχηλο και αποδοτικό επαγγελματικό όχημα, με ωφέλιμο φορτίο άνω του 1,0t., προηγμένο σύστημα 4κίνησης και ωφέλιμο μήκος καρότσας από 1.850 χλστ., δεν μπορούν παρά να στραφούν στις εκδόσεις Club Cab. Η βασική διαφοροποίηση των εν λόγω εκδόσεων του νέου L200 από τις διπλοκάμπινες, είναι φυσικά το μήκος της καρότσας τους ωστόσο, δεδομένου ότι το συνολικό μήκος του αμαξώματος είναι μικρότερο μόνο κατά 10χλστ., τα οφέλη στο μήκος της καρότσας είναι σημαντικά. Πέραν αυτού, οι εκδόσεις Club Cab επιδεικνύουν όλα τα βασικά γνωρίσματα της νέας γενιάς του ιαπωνικού Pick-Up όπως π.χ. το μειωμένος αεροδυναμικός συντελεστής, οι εκτεταμένες δομικές ενισχύσεις του πλαισίου και του αμαξώματος, η βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας κ.ο.κ. Παράλληλα όμως, εισαγάγουν ένα νέο στοιχείο στην κατηγορία καθώς, σε αντίθεση με τον προκάτοχο τους, πλέον οι πόρτες για την πίσω σειρά καθισμάτων ανοίγουν με αντίθετη φορά, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο την πρόσβαση στις πίσω θέσεις.
Πολυχρηστική καμπίνα Βασικό γνώρισμα του εσωτερικού και των εκδόσεων Club Cab είναι οι άνετοι χώροι, η προσεγμένη ποιότητα των υλικών καθώς ο πλούσιος βασικός εξοπλισμών αμφότερων των εκδόσεων του μοντέλου. Όπως προαναφέραμε, το νέο σύστημα πρόσβασης στις πίσω θέσεις, με τις πόρτες να ανοίγουν με αντίθετη φορά και την απουσία μεσαίας πλευρικής κολώνας, διευκολύνει σημαντικά την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό της καμπίνας, χωρίς παράλληλα να μειώνεται στο ελάχιστο η ακαμψία του αμαξώματος. Επιπρόσθετα, τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως, μεταμορφώνοντας τον συγκεκριμένο χώρο σε μια επιπλέον λύση για την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους, στο εσωτερικό του οχήματος. Αυξημένο μήκος καρότσας κατά 330 χλστ. Σε σχέση με τις Double Cab εκδόσεις, το L200 Club Cab προσφέρει αυξημένο μήκος καρότσας κατά 330 χλστ. (1.850 έναντι 1.520 χλστ.) ενώ το ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει ανέρχεται έως και στα 1.035 κιλά. Ειδικοί κρίκοι πρόσδεσης του φορτίου υπάρχουν σε ειδικά επιλεγμένα σημεία ενώ η ελκτική ικανότητα του ιαπωνικού Pick-Up ανέρχεται στους 3,0t. για trailer με φρένα.
Πληρέστατος εξοπλισμός Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, οι εκδόσεις «Club Cab» του νέου L200 διατίθεται στις ακόλουθες τιμές: • Club Cab 2,5 153hp Invite από 24.990 ευρώ (24.562 ευρώ με Απόσυρση) • Club Cab 2,5 180hp Intense από 28.990 ευρώ (28.501 ευρώ με Απόσυρση) Όλες οι εκδόσεις είναι 4κίνητες και στον εξοπλισμό των «Invite» περιλαμβάνονται τα εξής: (σε μικρό box αυτά με άλλη –μικρότερη- γραμματοσειρά) Πακέτο «Invite»: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχ., Auto Stop & Go, 4κίνηση «Easy Select 4WD», κλείδωμα πίσω διαφορικού, 6 κρίκοι πρόσδεσης στην καρότσα, μετωπικοί αερόσακοι, ASTC, HSA, TSA, κλιματισμός, ράδιο-CD MP3 με 4 ηχεία και θύρα USB Πακέτο «Intense» (επιπλέον των Invite): 4κίνηση «Super Select 4WD-II, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικοί καθρέπτες με ενσωματωμένους δείκτες πορεία (φλας), αισθητήρες υγρασίας και φωτός, φιμέ επενδύσεις στα κρύσταλλα, κάμερα οπισθοπορείας, πλευρικά χρωμιωμένα σκαλοπάτια, ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού, cruise-control, ράδιο CD MP3 με οθόνη, 6 ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι και σύνδεση Bluetooth, πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι κεφαλής και αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού, πλήρως αυτόματος κλιματισμός. Αυξημένη απόδοση και διαστήματα μεταξύ των service Oνέος «4N15» κινητήρας των 2,44λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του L200 προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 153 ή 180 ίππων και ροπή 380 ή 430 Nm ενώ συνεργάζεται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων. Χάρη σε πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, όπως π.χ. το σύστημα «AS&G» (Auto Stop & Go), η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,4λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 169 g/km αντίστοιχα. Πέραν την αξιοπιστίας των μηχανικών του μερών και του μειωμένου βάρους του, ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει και αυξημένα διαστήματα μεταξύ των εργασιών συντήρησης του (αλλαγή λιπαντικών ανά 20.000χλμ. κ.ο.κ.).