ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η σημαντικά αναβαθμισμένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου…

… αλλά και της δομής της καμπίνας των επιβατών…

… διασφαλίζει αυξημένο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες όλων των θέσεων…

… πέραν της σαφούς βελτίωσης της σχεδίασης και της λειτουργικότητας του εσωτερικού διακόσμου.

Η ύπαρξη πολλαπλών αισθητήρων και καμερών…

… διασφαλίζει την δυνατότητα ανίχνευσης τυχόν δυσάρεστων καταστάσεων προτού ακόμη αυτές γίνουν αντιληπτές από τον οδηγό.

Πιο «έξυπνο» από ποτέ, το νέο Isuzu D-Max είναι σε θέση να γεμίσει αυτοπεποίθηση ακόμη και τον άπειρο οδηγό…

… αναλαμβάνοντας να του προσφέρει την απαραίτητη «χείρα βοήθειας» όταν και αν κρίνει πως αυτό επιβάλλεται, μέσω ηχητικών και οπτικών προειδοποιήσεων.

Εξυπνότερο» και ασφαλέστερο όσο ποτέ άλλοτε!

23.290 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2020)

Με σαφέστατα πιο επιθετική, πολυτελή και συνάμα δυναμική σχεδίαση αμαξώματος, το νέο D-Max διαθέτει όλα όσα επιβάλλουν οι σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές αναφορικά με τα συστήματα ενεργητικής / παθητικής ασφάλειας και πολλά περισσότερα.
Τα –νέου τύπου- μείγματα χάλυβα υψηλής αντοχής που έχουν χρησιμοποιηθεί στη δομή τόσο του πλαισίου όσο και –κυρίως- της καμπίνας των επιβατών, αυξάνουν σημαντικά την στιβαρότητα του ιαπωνικού Pick-Up κάτω από όλες τις συνθήκες καθώς και τη στρεπτική ακαμψία του συνόλου, τόσο στις έντονες εδαφικές ανωμαλίες όσο και σε τυχόν σφοδρές συγκρούσεις, διασφαλίζοντας τον απαιτούμενο ζωτικό χώρο για τους επιβάτες εντός του οχήματος.
Παράλληλα, οι επιβάτες όλων των θέσεων έχουν στη διάθεση τους αυξημένους χώρους καθώς και πολλαπλούς (8 συνολικά!) και αποδοτικότερους αερόσακους για παν ενδεχόμενο.

Ωστόσο, ο τομέας που το νέο Isuzu D-Max κερδίζει τις εντυπώσεις είναι αυτός της εφαρμοσμένης τεχνολογίας σε ότι αφορά στα συστήματα που άπτονται της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος, παντού και πάντα, ανεξαρτήτως της ύπαρξης φορτίου ή όχι.

Κάτω από την ομπρέλα των τεχνολογιών «ADAS» (Advanced Driver Assistance Systems), το νέο D-Max ενσωματώνει πολλαπλές avant garde τεχνολογίες, που αναλαμβάνουν να προσφέρουν στον οδηγό, την απαραίτητη χείρα βοήθειας σε κρίσιμες καταστάσεις για την ασφάλεια, τόσο του ίδιου, των επιβατών και του φορτίου του οχήματος, όσο και των υπολοίπων χρηστών του δρόμου. Μάλιστα, είναι τέτοια η συμπεριφορά των εν λόγω συστημάτων, που τους επιτρέπει να αποσοβούν διάφορες… δύσκολες καταστάσεις, αρκετά πριν αυτές υποπέσουν στην αντίληψη του οδηγού!

Έτσι λοιπόν, πέραν των βελτιωμένων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της δομής και της σχεδίασης του οχήματος, που επί παραδείγματι, συμβάλλουν στην βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς εντός και εκτός δρόμου (φαρδύτερο μετατρόχιο / μεταξόνιο, πιο αποδοτικά και ισχυρότερα φρένα, βελτιωμένη λειτουργία συστήματος τετρακίνησης, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής), το νέο D-Max υιοθετεί πλέον αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες όπως τα Hill Start Assist & Hill Descent Control, που αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν την κίνηση του σε σημεία με έντονη εδαφική κλίση.
Την ίδια στιγμή, κατά την εξέλιξη της τελικής μορφής του D-Max,  έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στη βέλτιστη προστασία των πεζών, στις περιπτώσεις που λόγω κάποιου ατυχήματος, ενδέχεται να έρθουν σε επαφή με το εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
Εκτός αυτού, το νέο Isuzu D-Max έχει να επιδείξει μια πληθώρα νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και πιο συγκεκριμένα τα εξής:
 
Autonomous Emergency Braking (AEB)
Αναλαμβάνει τον έλεγχο του συστήματος πέδησης προκειμένου να επιβραδύνει το όχημα στην περίπτωση που ανιχνεύσει το ενδεχόμενο σύγκρουσης με κάποιο εμπόδιο, όπως π.χ. κάποιο προπορευόμενο όχημα.
 
Turn Assist
Αποτρέπει το ενδεχόμενο αλλαγής πορείας του οχήματος, αν αυτό ενδέχεται να το φέρει σε πορεία σύγκρουσης με κάποιο άλλο, διερχόμενο όχημα.
 
Attention Assist
Ελέγχει συνεχώς τη συμπεριφορά του οδηγού και σπεύδει να τον προτρέψει να κάνει ένα διάλλειμα, αν κρίνει πως κάτι τέτοιο είναι επιβεβλημένο.
 
Adaptive Cruise Control (ACC)
Διατηρεί τη βέλτιστη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την ταχύτητα κίνησης του νέου D-Max όσο και των υπολοίπων οχημάτων.
 
Blind Spot Monitoring System (BSM)
Σπεύδει να ενημερώσει τον οδηγό μέσω ηχητικών και οπτικών σημάτων (στον πλευρικό καθρέπτη) στις περιπτώσεις που κάποιο όχημα πλησιάζει από πίσω και ήδη βρίσκεται κοντά στις πλευρές του ιαπωνικού Pick-Up.
 
Rear Cross Traffic Alert (RCTA)
Κατά την κίνηση σε οπισθοπορεία, πέραν της ειδικής κάμερας, ο οδηγός θα ειδοποιηθεί εγκαίρως για οχήματα που κινούνται κοντά, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός του οπτικού πεδίου του οδηγού.
 
Traffic Sign Recognition (TSR)
Ελέγχει διαρκώς τις ενδείξεις των πινακίδων κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, ενημερώνοντας τον οδηγό π.χ. για τα όρια ταχύτητας, το αν επιτρέπεται η προσπέραση κ.ά.
 
Lane Departure Prevention (LDP)
Αναλαμβάνει να επαναφέρει –ομαλά- το όχημα στην προεπιλεγμένη πορεία του (με βάση τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος), όταν αυτό τείνει να παρεκκλίνει αυτής.
 
Περισσότερα για τα νέα «ADAS» συστήματα ενεργητικής ασφάλειας του νέου Isuzu D-Max, μπορείτε να δείτε από το 14:28 και μετά, στο video που ακολουθεί…