Μια πραγματική και μια ψηφιακή μετατροπή της Ford σας έχουμε για σήμερα, με το Ranger να δανείζεται το στιλ της Mustang Shelby GT350 και -αντίστροφα- την ηλεκτρική Mustang Mach-E να μεταμορφώνεται εικονικά σε ένα μονοκάμπινο Pick-Up.
Ο βελτιωτικός οίκος Wat Ford από την Ταϊλάνδη είναι υπεύθυνος για την μετατροπή του Ford Ranger στη Mustang Shelby GT350. Εμφανισιακά τουλάχιστον, χάρη στο φουσκωμένο body-kit και τις γνωστές αυτοκόλλητες ρίγες.
Ο γνωστός σχεδιαστής X-Tomi μεταμορφώνει ψηφιακά την ηλεκτρική Mustang Mach-E σε ένα μονοκάμπινο Pick-Up.
Αναλυτικότερα, το pick-up διαθέτει έναν νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα που μιμείται αυτόν της Ford Mustang Shelby GT350, η οποία πλέον δεν είναι διαθέσιμη. Συναντάμε ακόμα aftermarket φωτιστικά σώματα LED και γρίλια με τον γνωστό άλογο, ενώ οι εισαγωγές αέρα, το splitter και φυσικά οι διπλές ρίγες, κάνουν το Ranger έτοιμο να μπει στην πίστα.
Φουσκωμένο body-kit, το αλογάκι της Mustang στη μάσκα και αερανάρτηση για το ιδιαίτερο αυτό Ford Ranger.
Επιπλέον, οι βελτιωτές τοποθέτησαν πιο φουσκωμένα φτερά πλευρικά και πίσω -εκεί που κυριαρχούν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης- τα LED φανάρια είναι σχεδόν μαύρα. Το παρών δίνει και μια αερανάρτηση προκειμένου να μειώνεται η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Πιο φαρδιά είναι και τα μετατρόχια, στην άκρη των οποίων έχουν τοποθετηθεί μαύροι Force Off-Road τροχοί με all-terrain ελαστικά.
Το ψηφιακό ηλεκτρικό «καυτό» Pick-Up της Ford
Στο μεταξύ, ο γνωστός ανεξάρτητος σχεδιαστής, X-Tomi, ξαναχτυπά αυτή τη φορά μετατρέποντας με την ψηφιακή του πένα την ηλεκτροκίνητη Mustang Mach-E σε ένα μονοκάμπινο Pick-Up. Τι και αν δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει ποτέ στην παραγωγή; Η «αγροτική» ηλεκτρική Mustang έχει την πλάκα της και ας υπάρχει το κανονικό F-150 Lightning που κινείται με ενέργεια που παίρνει από μπαταρίες…
Σε κάθε περίπτωση, εμείς σας ενημερώνουμε -σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε- πως η Mustang Mach-E που είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας, στην έκδοση GT αποδίδει ισχύ 487 ίππων και ροπή 860 Nm. Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 88 kWh, η οποία προσδίδει στο όχημα αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Θα πείραζε να υπήρχε και σε pick-up; Εμάς, πάντως, όχι…
Κλείνοντας, επανερχόμαστε στο «πραγματικό» Ford Ranger Mustang, με ένα βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Ταϊλανδοί μετατροπείς: