Το νέο Mercedes-Benz Citaro NGT (Natural Gas Technology) που η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθέση για τον κλάδο των λεωφορείων «Busworld 2015» (Kortrijk, Βέλγιο), εμφανίζει πολλαπλές και σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Μια από τις σημαντικότερες εξ
αυτών είναι ο νέος, 6κύλινδρος, κινητήρας M 936 με χωρητικότητα 7,7λτ. που αποδίδει ισχύ 302
ίππων και μέγιστη ροπή 1.200Nm, η οποία
διατηρείται σταθερή στο φάσμα των 1.200 – 1.600 σ.α.λ.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει
χρήση μόνο του φυσικού αερίου ως καύσιμο και είναι σε θέση να επιτύχει μειωμένη
μέση κατανάλωση κατά 15% - 20% σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Παράλληλα, οι δεξαμενές
φυσικού αερίου του νέου Citaro
NGT έχουν
αυξημένη χωρητικότητα (227λτ. από 190λτ.) παρόλα αυτά, το συνολικό βάρος του
συστήματος έχει μειωθεί κατά 45 κιλά.
Σε συνδυασμό με το μειωμένο
βάρος του κινητήρα καθώς τις διάφορες επεμβάσεις σε άλλους τομείς του οχήματος,
έχει επιτευχθεί η αύξηση του αριθμού των επιβατών που το νέο Citaro NGT μπορεί να υποστηρίξει.
Συγκεκριμένα, οι απλές
εκδόσεις του οχήματος μπορούν να υποστηρίξουν πλέον έως 96 επιβάτες (από 93)
και οι αρθρωτές έως 153 (από 149) άτομα αντίστοιχα.
Καταλήγοντας, αξίζει να
αναφέρουμε πως η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως
τα διαστήματα μεταξύ των service
του νέου Citaro NGT έχουν αυξηθεί από τα 45.000 χλμ. στα 60.000 χλμ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr