Νέος κινητήρας 2,2λτ. για το Isuzu D-Max!
Η Renault ανακοίνωσε προ ημερών επίσημα πως το νέο Master, η κορυφαία επιλογή της στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών, είναι πλέον διαθέσιμο με νέους πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας Euro6 που αποδίδουν ισχύ από 110 – 170 ίππους.
Ικανό να ανταποκριθεί με άνεση
σε διάφορες απαιτήσεις χρήσης όπως οι διανομές προϊόντων, η μεταφορά προσωπικού
ή ακόμη και στον κλάδο των κατασκευών, το Renault Master αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή
στην κατηγορία των μεγάλων Vans, που
καθίσταται ακόμη πιο αποδοτική χάρη στη νέα γκάμα –Euro6- κινητήρων του.
Υιοθετώντας την τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction αναφορικά
με την επεξεργασία των καυσαερίων τους, το νέο Renault Master απαιτεί την χρήση διαλύματος AdBlue που
αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 22λτ. Το γεγονός αυτό διασφαλίζει αυτονομία έως και
12.000 χλμ. ενώ η τάπα πλήρωσης του AdBlue είναι τοποθετημένη στην αντίθετη
πλευρά από αυτή του καυσίμου.
Παράλληλα, προκειμένου να βελτιωθεί
περαιτέρω η κατανάλωση καυσίμου των κινητήρων του νέου Master καθώς και οι εκπομπές
ρύπων, η Renault προσφέρει τη λειτουργία Eco-Mode που ουσιαστικά μειώνει την απόδοση της ροπής του
κινητήρα ανά περίπτωση, σε συνδυασμό φυσικά με την ύπαρξη του συστήματος Stop&Start.
Παράλληλα τα μηχανικά σύνολα με διπλό turbo (bi-turbo) διασφαλίζουν την απόδοση ροπής έως και 380 Nm από τις 1.500 – 3.000 σ.α.λ. ενώ, το σύστημα Driver Assist ενημερώνει συνεχώς τον οδηγό για την βέλτιστη διαδικασία εναλλαγής των σχέσεων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr