Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Όλα δείχνουν πως το νέο Ford Tourneo Connect θα αποκτήσει σύντομα μια PHEV (plug-in-hybrid) έκδοση (στη φωτό η συμβατική έκδοση Active).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όλα δείχνουν πως το νέο Ford Tourneo Connect θα αποκτήσει σύντομα μια PHEV (plug-in-hybrid) έκδοση (στη φωτό η συμβατική έκδοση Active).

Plug-in hybrid έκδοση του Ford Tourneo Connect

3.241 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2022)

Μια καμουφλαρισμένη plug-in hybrid έκδοση του νέου Ford Tourneo Connect «συνελήφθη» να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για λανσάρισμα προς τα τέλη του έτους, με απόδοση 218 ίππων και τεχνολογία «δανεική» από το VW Multivan eHybrid.

Έρχεται Ford Tourneo Connect PHEV 218 ίππων!

  • Υπό εξέλιξη, λανσάρισμα στο τέλος του 2022
  • Με το σύστημα eHybrid της Volkswagen
  • Τρεις συμβατικές εκδόσεις 112-122 ίππων
  • Έρχονται 5 πλήρως ηλεκτρικά Ford ως το 2024
 
Η τελευταία γενιά του Ford Tourneo Connect, η οποία παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο, «συνελήφθη» να δοκιμάζεται βαριά καμουφλαρισμένη μορφή σε μία πρωτότυπη έκδοση που δείχνει να διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης, του οποίου οι μπαταρίες φορτίζουν στην πρίζα (plug-in hybrid).
 
Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από το γεγονός πως το εν λόγω πρωτότυπο Ford Tourneo Connect διαθέτει μπροστά ένα καπάκι που μοιάζει σαν να καλύπτει τη θύρα φόρτισης, ένα στοιχείο που απουσιάζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του οχήματος.


Λογικά το υβριδικό στο Ford Tourneo Connect θα φέρει το σύστημα eHybrid της Volkswagen, το οποίο στο νέο VW Multivan εμφανίζει απόδοση 218 ίππων.

Λογικά το υβριδικό στο Ford Tourneo Connect θα φέρει το σύστημα eHybrid της Volkswagen, το οποίο στο νέο VW Multivan εμφανίζει απόδοση 218 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με το σύστημα eHybrid της Volkswagen

Υπενθυμίζεται πως το νέο Ford Tourneo Connect στηρίζεται στο νέο VW Caddy, στο πλαίσιο της ευρείας συνεργασίας των δύο εταιρειών στα επαγγελματικά οχήματα. Ως εκ τούτου, πιθανότατα η φημολογούμενη υβριδική του έκδοση θα διαθέτει το σύστημα eHybrid της Volkswagen, το οποίο συναντάμε στο ολοκαίνουργιο VW Multivan, όπως και σε πολλά άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, τα οποία στηρίζονται στην πλατφόρμα MQB.
 
Το υβριδικό σύστημα της Volkswagen, περιλαμβάνει τον γνωστό 1,4 TSI κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να ορίζεται στους 218 ίππους και στα 350 Nm στην περίπτωση του VW Multivan. Παρόμοια νούμερα αναμένονται στο Ford Tourneo Connect PHEV, όπως και στο VW Caddy eHybrid, το οποίο επίσης αναμένεται να παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα.

Το μόνο χωρίς πλήρως ηλεκτρική έκδοση

Σύμφωνα με πληροφορίες, η υβριδική έκδοση του Tourneo Connect αναμένεται να λανσαριστεί προς τα τέλη του έτους, αποτελώντας την κορυφαία έκδοση της γκάμας του μοντέλου, που περιλαμβάνει ακόμα τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 114 PS ισχύος και 220 Nm ροπής, αλλά και δύο 2λιτρα EcoBlue μοτέρ πετρελαίου απόδοσης 112 PS και 280 Nm ή 122 PS και 320 Nm.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το Tourneo Connect φαίνεται πως θα είναι το μόνο LCV της Ford που δεν θα διατίθεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα πως μέχρι το 2024 θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή γκάμα της πέντε ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα (van και επιβατικά). Συγκεκριμένα, εκτός από το ήδη υπάρχον E-Transit, θα λανσαριστούν τα ηλεκτρικά Transit Custom και Tourneo Custom, όπως και τα μηδενικών ρύπων Transit Courier και Tourneo Courier.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »