
Δείτε αναλυτικά πώς αξιολογεί ο Euro NCAP την παθητική και ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει το νέο Ford Tourneo Connect.
Πεντάστερη ασφάλεια το νέο Ford Tourneo Connect (+vid)
Με «άριστα» βαθμολογήθηκε η ασφάλεια που προσφέρει το νέας γενιάς Tourneo Connect, καθώς το επερχόμενο μοντέλο της Ford απέσπασε πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Ασφάλεια 5 αστέρων από το νέο Ford Tourneo Connect!
- Ίδια επίδοση με το «αδελφό» VW Caddy
- Ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς
- Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας
- Λανσάρισμα αργότερα φέτος
Με πέντε αστέρια αξιολογήθηκε η ασφάλεια που προσφέρει το νέο Ford Tourneo Connect, όσο δηλαδή και το Volkswagen Caddy στο οποίο στηρίζεται, με το τελευταίο να έχει υποβληθεί σε δοκιμές πρόσκρουσης από τον Euro NCAP το 2021. Σημειώνεται, πως όπου υπάρχουν μικρές διαφορές, τα δεδομένα έχουν αναθεωρηθεί για να επιβεβαιωθεί ότι το Tourneo Connect αποδίδει τουλάχιστον το ίδιο καλά με το Caddy.
Συγκεκριμένα, η βαθμολογία που απέσπασε το νέο Ford Tourneo Connect στις 4 βασικές κατηγορίες αξιολόγησης είναι η εξής:
- Ασφάλεια ενηλίκων: 84% (32,3 πόντοι)
- Ασφάλεια παιδιών: 82% (40,6 πόντοι)
- Προστασία ευάλωτων χρηστών οδικού δικτύου: 69% (37,6 πόντοι)
- Επικουρικά συστήματα ασφαλείας: 79% (12,7 πόντοι)

Με 5 αστέρια, τη μέγιστη δηλαδή διάκριση, αξιολογήθηκε από τον Euro NCAP το επερχόμενο Ford Tourneo Connect.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ασφάλεια ενηλίκων, παιδιών & ευάλωτων χρηστών
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια ενηλίκων, στη μετωπική σύγκρουση το μοντέλο της Ford πήρε 12,5/16 πόντους, ενώ στην πλευρική 14,1/16 πόντους. Η βαθμολογία στην οπίσθια σύγκρουση ήταν 3,6/4 πόντους και στη διαδικασία διάσωσης και απεγκλωβισμού, το μοντέλο πήρε 2/2, άριστα δηλαδή.
Αναφορικά με την προστασία των παιδιών ηλικίας 6 και 10 χρόνων, το νέο Ford πήρε 15,3 βαθμούς στην εμπρόσθια και 8 βαθμούς στην πλευρική σύγκρουση, συγκεντρώνοντας συνολικά 23,3/24 πόντους. Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας βαθμολογήθηκαν με 7/13 πόντους και ο έλεγχος του παιδικού συστήματος συγκράτησης (CRS - Child Restraint System) αξιολογήθηκε με 10,3/12 πόντους.
Με 26,4/36 βαθμολογήθηκε η προστασία που λαμβάνουν οι πεζοί και με 11,2/18 οι υπόλοιποι ευάλωτοι χρήστες του δρόμου (πχ ποδηλάτες).
Η αξιολόγηση των συστημάτων ασφαλείας
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, το «AEB Car-to-Car» (σύστημα αυτόματης πέδησης που αποτρέπει ή μετριάζει τις συγκρούσεις σε άλλα οχήματα) πήρε 5/6 βαθμούς. Το «AEB Pedestrian» (σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος που αποτρέπει ή μετριάζει τις συγκρούσεις με πεζούς) αξιολογήθηκε με 5/4-9 πόντους και το «AEB Cyclist» που αφορά στους ποδηλάτες βαθμολογήθηκε με 5,8/9 πόντους.
Το σύστημα υποστήριξης λωρίδας «Lane Support» πήρε 3,5/4, ενώ το «Speed Assist» που υποστηρίζει τον οδηγό να διατηρεί ασφαλή ταχύτητα, αξιολογήθηκε με 1,3/3 πόντους. Με άριστα (3/3) βαθμολογήθηκε το λεγόμενο «Occupant Status», η υποστήριξη δηλαδή για την προσοχή του οδηγού και οι υπενθυμίσεις ζώνης ασφαλείας.
Οι δοκιμασίες του Euro NCAP
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως οι δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP είναι οι εξής:
- Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, με το 50% του πλάτους του αυτοκινήτου να προσκρούει σε ένα επερχόμενο παραμορφώσιμο φράγμα, που κινείται επίσης με 50 χλμ./ώρα.
- Δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης, όπου το αυτοκίνητο προσκρούει σε άκαμπτο φράγμα πλήρους πλάτους.
- Δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης, όπου ένα κινητό παραμορφώσιμο φράγμα προσκρούει στην πόρτα του οδηγού.
- Μια δοκιμή πόλου, με το δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο να προωθείται πλάγια σε έναν άκαμπτο πόλο.
Επιπλέον, πραγματοποιούνται μια σειρά δοκιμών πεζών, κεφαλής ενηλίκου και παιδιού, έλεγχος του κάτω και άνω τμήματος του ποδιού, δοκιμές καταπόνησης του αυχένα, καθώς και δοκιμές αυτόνομης πέδησης (AEB) πεζών και ποδηλατών.
Συνολικά, η ενεργητική ασφάλεια δοκιμάζεται με βάση τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου: σενάρια αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, παρακολούθηση κατάστασης επιβατών (συμπεριλαμβανομένων υπενθυμίσεων ζώνης ασφαλείας), υποστήριξη λωρίδας και τεχνολογίες υποβοήθησης ταχύτητας.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο με τις σχετικές δοκιμές του VW Caddy και επιπλέον τεστ του Ford Tourneo Connect:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »