Παρουσιάστηκε το νέο VW Multivan, το οποίο υπάρχει στην αγορά από το 1985 και πλέον βρίσκεται στην πέμπτη του γενιά.

Η διάταξη των καθισμάτων είναι πιο ευέλικτη από ποτέ, καθώς είναι δυνατόν να αφαιρούνται τα καθίσματα στη μία πλευρά του οχήματος. Συνεχίζεται η «παράδοση» του τραπεζιού, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε θέση.

Για πρώτη φορά, εκτός από το βασικό μοντέλο, θα διατίθεται και επιμηκυμένη έκδοση με ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρητικότητα έως και 4.053 λίτρα).

Το υβριδικό Multivan eHybrid φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα και έχει ισχύ 218 ίππων.

Το Multivan θα διατίθεται επίσης σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις βενζίνης απόδοσης 136 και 204 ίππων, ενώ από το 2022 θα μπορεί να αποκτηθεί και σε μία turbo diesel (TDI) έκδοση ισχύος 150 ίππων.

Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «Digital Cockpit», ενώ το παρών δίνει το προηγμένο σύστημα infotainment «Ready 2 Discover».

Προαιρετικά, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς θα μπορούν να περιστρέφονται κατά 180 μοίρες, προκειμένου οι επιβάτες του να κάθονται αντικριστά με αυτούς της τρίτης σειράς, μια διαμόρφωση που προσφέρεται ήδη από το Multivan T3.

Πλέον υπάρχουν μόνο εύκολα ρυθμιζόμενα και αφαιρούμενα ατομικά καθίσματα στο πίσω μέρος, έτσι ώστε ακριβά ποδήλατα για παράδειγμα, να μπορούν να μεταφέρονται προστατευμένα στο εσωτερικό.

Νέο VW Multivan: MPV ή προϊόν lifestyle;

Το νέας γενιάς VW Multivan είναι γεγονός, με το επταθέσιο πολυχρηστικό (MPV) όχημα να διαθέτει ένα ευπροσάρμοστο «ψηφιακό» εσωτερικό, πλήθος τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας και -για πρώτη φορά- μια υβριδική έκδοση 218 ίππων που φορτίζει τις μπαταρίες της στην πρίζα και υπόσχεται εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία.

Μετά από μια μακρά σειρά προωθητικών κινήσεων, η Volkswagen Commercial Vehicles παρουσίασε επιτέλους την ολοκαίνουργια γενιά του νέου της μεγάλου MPV, του Multivan, το οποίο όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη θα διαθέτει στη γκάμα του για πρώτη φορά μια plug-in hybrid έκδοση. Επιπλέον προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του οχήματος είναι το ευπροσάρμοστο εσωτερικό του, οι υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα συστήματα ασφάλειας, άνεσης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας οδηγού και επιβατών. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά…


Η διάταξη των καθισμάτων είναι πιο ευέλικτη από ποτέ, καθώς είναι δυνατόν να αφαιρούνται τα καθίσματα στη μία πλευρά του οχήματος. Συνεχίζεται η «παράδοση» του τραπεζιού, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε θέση.

Η διάταξη των καθισμάτων είναι πιο ευέλικτη από ποτέ, καθώς είναι δυνατόν να αφαιρούνται τα καθίσματα στη μία πλευρά του οχήματος. Συνεχίζεται η «παράδοση» του τραπεζιού, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε θέση.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Πριν ξεκινήσουμε την παρουσίαση του νέου Multivan, καλό είναι να αναφέρουμε πως στο μέλλον η γκάμα του θρυλικού Bulli θα αποτελείται από τρία μοντέλα: Το Multivan, το ηλεκτρικό ID.BUZZ που αναμένεται του χρόνου σε εκδόσεις MPV και Cargo Van, αλλά και το Transporter 6.1, το οποίο εκτός από ένα όχημα επαγγελματικής χρήσης, θα αποτελέσει εκ νέου τη βάση για την κατασκευή του γνωστού camper van, California.

Για πρώτη φορά, εκτός από το βασικό μοντέλο, θα διατίθεται και επιμηκυμένη έκδοση με ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρητικότητα έως και 4.053 λίτρα).

Για πρώτη φορά, εκτός από το βασικό μοντέλο, θα διατίθεται και επιμηκυμένη έκδοση με ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρητικότητα έως και 4.053 λίτρα).

 
Επιστρέφοντας στο επταθέσιο Multivan, αυτό έχει σχεδιαστεί κυρίως για μεγάλες οικογένειες και δραστήρια άτομα που αθλούνται, με το νέο σύστημα καθισμάτων και χώρου φόρτωσης να ταιριάζει σε πλήθος σεναρίων κινητικότητας. Με το εσωτερικό του να μοιάζει πλέον με σαλόνι, το μεγάλο MPV της VW μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ένα υψηλής κλάσης λεωφορείο κλειστής διαδρομής (shuttle-bus). Το τελευταίο ισχύει ακόμα περισσότερο από τη στιγμή που στη νέα γενιά κάνει ντεμπούτο, παράλληλα με το βασικό μοντέλο, η επιμηκυμένη έκδοση με ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρητικότητα έως και 4.053 λίτρα). Η εταιρεία τονίζει από την πρώτη στιγμή πως πλέον υπάρχουν μόνο εύκολα ρυθμιζόμενα και αφαιρούμενα ατομικά καθίσματα στο πίσω μέρος, έτσι ώστε ακριβά ποδήλατα για παράδειγμα, να μπορούν να μεταφέρονται προστατευμένα στο εσωτερικό.

Το υβριδικό Multivan eHybrid φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα και έχει ισχύ 218 ίππων.

Το υβριδικό Multivan eHybrid φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα και έχει ισχύ 218 ίππων.

 
Δείτε εδώ περισσότερα για το σύστημα διαμόρφωσης του εσωτερικού του νέου VW Multivan.

Το Multivan θα διατίθεται επίσης σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις βενζίνης απόδοσης 136 και 204 ίππων, ενώ από το 2022 θα μπορεί να αποκτηθεί και σε μία turbo diesel (TDI) έκδοση ισχύος 150 ίππων.

Το Multivan θα διατίθεται επίσης σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις βενζίνης απόδοσης 136 και 204 ίππων, ενώ από το 2022 θα μπορεί να αποκτηθεί και σε μία turbo diesel (TDI) έκδοση ισχύος 150 ίππων.

 
Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη δημιουργία ενός ψηφιακού, high-tech περιβάλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο φέρει ως στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τον οποίο η Volkswagen αποκαλεί «Digital Cockpit». Επιπλέον, το παρών δίνει το προηγμένο σύστημα infotainment «Ready 2 Discover». Το τελευταίο, μέσω μίας online μονάδας ελέγχου επιτρέπει την πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών, ενώ προαιρετικά οι χρήστες θα μπορούν στο εγγύς μέλλον να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία δορυφορικής πλοήγησης.
 
Ίσως το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του νέου οχήματος, είναι η προαναφερθείσα plug-in hybrid έκδοση, της οποίας το υβριδικό σύστημα έχει απόδοση 218 ίππων. Υπενθυμίζεται, πως η Volkswagen υπόσχεται εκτεταμένη δυνατότητα κίνησης του νέου Multivan αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, μετατρέποντάς το στην πόλη σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων. Έτσι, το Multivan eHybrid στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία «e-mode» θα μπορεί να πραγματοποιεί τις περισσότερες από τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις του, κινούμενο αποκλειστικά από το ηλεκτρικό του μοτέρ. Ωστόσο, σε υψηλότερες ταχύτητες ή/και σε περίπτωση που τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλά, θα αναλαμβάνει ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, TSI.

Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «Digital Cockpit», ενώ το παρών δίνει το προηγμένο σύστημα infotainment «Ready 2 Discover».

Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «Digital Cockpit», ενώ το παρών δίνει το προηγμένο σύστημα infotainment «Ready 2 Discover».

 
Όσον αφορά στην υπόλοιπη γκάμα του επερχόμενου Multivan, αυτό θα διατίθεται επίσης σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις βενζίνης απόδοσης 136 και 204 ίππων, ενώ από το 2022 θα μπορεί να αποκτηθεί και σε μία turbo diesel (TDI) έκδοση ισχύος 150 ίππων. Όπως σας έχουμε ήδη πει σε παλαιότερο δημοσίευμα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό DSG, θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως έχουν αυξηθεί σημαντικά τα προσφερόμενα επικουρικά συστήματα. Αναλυτικότερα, στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα εξής: Car2X (τοπικό σύστημα προειδοποίησης), σύστημα παρακολούθησης «Front Assist» συμπεριλαμβανομένου του «City Emergency Braking», σύστημα διατήρησης λωρίδας «Lane Assist», σύστημα υποστήριξης ελιγμών με το νέο «Turn-off Assist», Dynamic Road Sign Display και cruise control.
 
Τα νέα συστήματα περιλαμβάνουν το «IQ.DRIVE Travel Assist», το οποίο διευκολύνει την ημι-αυτόνομη οδήγηση με ταχύτητες από 0 έως 210 χλμ./ώρα. Μια άλλη καινοτομία για το Multivan είναι το «IQ.LIGHT - LED Matrix Headlights» με διαδραστικό έλεγχο φωτισμού, προαιρετικά διαθέσιμο ως εναλλακτική λύση για τους τυπικούς προβολείς LED.
 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement