Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Από τα 50.060 ευρώ ξεκινούν οι εν Ελλάδι τιμές του κορυφαίου Hilux GR SPORT της Toyota Professional.

Από τα 50.060 ευρώ ξεκινούν οι εν Ελλάδι τιμές του κορυφαίου Hilux GR SPORT της Toyota Professional.

Ιδιαίτερα πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο εξοπλισμός της δίθυρης καμπίνας του Hilux GR SPORT.

Ιδιαίτερα πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο εξοπλισμός της δίθυρης καμπίνας του Hilux GR SPORT.

Το βάρος ρυμούλκησης με ή χωρίς φρένα είναι 3.500 και 750 κιλά, αντίστοιχα.

Το βάρος ρυμούλκησης με ή χωρίς φρένα είναι 3.500 και 750 κιλά, αντίστοιχα.

Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 204 ίππων και ροπή 500 Nm, προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα είναι στα 175 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 1

Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 204 ίππων και ροπή 500 Nm, προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα είναι στα 175 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 10,7 δλ.

Το μεικτό βάρος είναι 3.210 κιλά και το ωφέλιμο 1.005 κιλά, με το απόβαρο του οχήματος ποικίλει από τα 2.130 έως τα 2.325 κιλά.

Το μεικτό βάρος είναι 3.210 κιλά και το ωφέλιμο 1.005 κιλά, με το απόβαρο του οχήματος ποικίλει από τα 2.130 έως τα 2.325 κιλά.

Το μήκος είναι 5.325 χλστ., το πλάτος 1.910 χλστ. και το ύψος 1.865 χλστ., με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3.085 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 310 χλστ.

Το μήκος είναι 5.325 χλστ., το πλάτος 1.910 χλστ. και το ύψος 1.865 χλστ., με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3.085 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 310 χλστ.

Τα σπορ εμπρός καθίσματα είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό μαύρου δέρματος και συνθετικού σουέντ.

Τα σπορ εμπρός καθίσματα είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό μαύρου δέρματος και συνθετικού σουέντ.

  • Από τα 50.060 ευρώ ξεκινούν οι εν Ελλάδι τιμές του κορυφαίου Hilux GR SPORT της Toyota Professional.
  • Ιδιαίτερα πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο εξοπλισμός της δίθυρης καμπίνας του Hilux GR SPORT.
  • Το βάρος ρυμούλκησης με ή χωρίς φρένα είναι 3.500 και 750 κιλά, αντίστοιχα.
  • Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 204 ίππων και ροπή 500 Nm, προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα είναι στα 175 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 1
  • Το μεικτό βάρος είναι 3.210 κιλά και το ωφέλιμο 1.005 κιλά, με το απόβαρο του οχήματος ποικίλει από τα 2.130 έως τα 2.325 κιλά.
  • Το μήκος είναι 5.325 χλστ., το πλάτος 1.910 χλστ. και το ύψος 1.865 χλστ., με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3.085 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 310 χλστ.
  • Τα σπορ εμπρός καθίσματα είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό μαύρου δέρματος και συνθετικού σουέντ.

Πόσο κάνει το κορυφαίο Toyota Hilux GR SPORT

3.038 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2022)

Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι η κορυφαία έκδοση του Toyota Hilux, το GR SPORT των 204 ίππων, το οποίο επιχειρεί να φέρει λίγη από την αίγλη του Ράλι Ντακάρ στην καθημερινή ζωή.

Στην Ελλάδα το Toyota Hilux GR SPORT – Τιμές & Εξοπλισμός!

  • Η κορυφαία έκδοση της γκάμας – από 50.060 ευρώ
  • Με αναβαθμισμένη ανάρτηση και κινητήρα 204 ίππων
  • Με δυναμική εμφάνιση και πλούσιο εξοπλισμό
  • Καλύτερο στον δρόμο, ασταμάτητο έξω από αυτόν
 
Στις βιτρίνες των εμπόρων της Toyota βρίσκεται το νέο Hilux GR SPORT, η κορυφαία δηλαδή έκδοση του δημοφιλούς Pick-Up της ιαπωνικής μάρκας, οι βελτιώσεις του οποίου δεν περιορίζονται στις αισθητικές αναβαθμίσεις μέσω έξω, αλλά έχουν κυρίως να κάνουν με την επαναρύθμιση της ανάρτησης, προκειμένου το ιαπωνικό Pick-Up να αποδίδει καλύτερα τόσο εντός όσο –κυρίως- εκτός δρόμου, όπου ο οδηγός έχει ως συμμάχους το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα Active Traction Control.
 
Σε ό,τι έχει να κάνει με τις τιμές διάθεσης του κορυφαίου Hilux, αυτές ξεκινούν στη χώρα μας από τα 50.060 ευρώ. Σημειώνεται, πως το GR SPORT είναι κατά 3.100 ευρώ ακριβότερο από την μέχρι πρότινος ανώτερη έκδοση Invincible που εκκινεί από τα 46.960 ευρώ, ενώ παραμένει σημαντικά φθηνότερο από τον βασικό του ανταγωνιστή, το Ford Ranger Raptor, το οποίο στην πιο προσιτή του έκδοση τιμάται στα 60.271 ευρώ.


Ιδιαίτερα πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο εξοπλισμός της δίθυρης καμπίνας του Hilux GR SPORT.

Ιδιαίτερα πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο εξοπλισμός της δίθυρης καμπίνας του Hilux GR SPORT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι αλλάζει στο κορυφαίο Hilux των 204 ίππων

Αναφορικά με τις αλλαγές του Hilux GR SPORT, η αναβάθμιση της ανάρτησης στηρίζεται στα νέα «monotube» αμορτισέρ και στα νέα εμπρός ελατήρια. Τα μονού σωλήνα αμορτισέρ διαθέτουν μια μεγαλύτερη περιοχή εμβόλου για καλύτερη απόδοση απόσβεσης, με ταχύτερη απόκριση και καλύτερη απαγωγή θερμότητας. Τα μπροστινά σπειροειδή ελατήρια έχουν σκληρύνει, ενώ τόσο αυτά όσο και τα νέα αμορτισέρ είναι βαμμένα κόκκινα για να τονίσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Hilux GR SPORT.
 
Σύμφωνα με την Toyota, σε σύγκριση με το στάνταρ Hilux, αυτές οι αλλαγές αναβαθμίζουν σημαντικά τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης στην ευθεία και στις στροφές. Το νέο set-up συμβάλλει επίσης σημαντικά στην οδηγική άνεση, με γρήγορη απόκριση σε κραδασμούς υψηλής συχνότητας και αυξημένη ικανότητα απόσβεσης για τον έλεγχο της κίνησης του αμαξώματος και την εξάλειψη των κραδασμών.

Το ακαταμάχητο «GR SPORT» στιλ

Κατά τα λοιπά, το νέο Hilux GR SPORT διαθέτει μία ανασχεδιασμένη μάσκα, με μαύρη γρίλια και το όνομα της εταιρείας ολογράφως, στοιχείο που παραπέμπει στο 4ης γενιάς μοντέλο από τις αρχές των 80s. Οι μαύρες πινελιές συνεχίζονται στα καπάκια των καθρεπτών, στα πλευρικά σκαλοπάτια, στους θόλους και στην χειρολαβή της καρότσας, ενώ τα σήματα «GR SPORT» αν και διακριτικά, τονίζουν τη διαφορετικότητα του πράγματος.
 
Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε σπορ καθίσματα εμπρός, τα οποία είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό μαύρου δέρματος και συνθετικού σουέντ, ενώ διαθέτουν και κόκκινες λεπτομέρειες. Το λογότυπο «GR SPORT» εμφανίζεται στα προσκέφαλα, στα πατάκια, στο μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και στα γραφικά της οθόνης πληροφοριών. Το σπορ του πράγματος τονίζουν τα αλουμινένια πεντάλ και τα paddles για την αλλαγή ταχυτήτων δίχως ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Τη συνολική εικόνα αναβαθμίζουν οι πινελιές όψης ανθρακονήματος, όπως και η κόκκινη ρίγα που διατρέχει το ταμπλό, αλλά και ο μπλε φωτισμός των πάνελ των θυρών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »