Μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του νέου Pick-Up της Peugeot Professionnel, σε πρώτη φάση για τις αγορές της Βορείου και της Δυτικής υπό-σαχάριας Αφρικής.
Όπως έχουμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν, o Όμιλος PSA (Peugeot – Citroen) προετοιμάζονταν εδώ και καιρό για το λανσάρισμα ενός νέου εκπροσώπου για τις αγορές –τουλάχιστον σε πρώτη φάση- της Αφρικής και πλέον το πλήρωμα του χρόνου έφτασε.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Peugeot Professionnel, μέσα στον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει το λανσάρισμα του νέου ελαφρού ημιφορτηγού με το λογότυπο της Peugeot, στις διάφορες αγορές της Βορείου και της Δυτικής υπό-σαχάριας Αφρικής.
Χωρίς το όνομα του νέου αυτού μοντέλου να έχει γίνει μέχρι στιγμής γνωστό, στην ανακοίνωση της, η Peugeot αναφέρει πως το συνολικό μήκος του αμαξώματος του θα ανέρχεται στα 5,08μ., για τις εκδόσεις με διπλή καμπίνα.
Στόχος της εταιρείας είναι να αποσπάσει ένα μερίδιο της τάξης του 10% από μια αγορά που αριθμεί σε ετήσια βάση περίπου 56.000 πωλήσεις με τις πετρελαιοκίνητες επιλογές να διατηρούν το 92% στις πωλήσεις ενώ αντίστοιχα, τα οχήματα με σύστημα 4κίνησης αφορούν το 77% των νέων ταξινομήσεων της.
Δυναμικό, αξιόπιστο και αποδοτικό
Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί σε πρώτη φάση, το νέου Pick-Up της Peugeot θα φέρει πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ η σχεδίαση του βασίζεται σε έντονες –οριζόντιες- φόρμες τόσο για την μάσκα και τα φωτιστικά σώματα όσο και για τα υπόλοιπα τμήματα του αμαξώματος.
Η ελάχιστη απόσταση του γαλλικού Pick-Up από το έδαφος θα κυμαίνεται από τα 210 – 215 χλστ. αναλόγως της έκδοσης ενώ σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, οι εκδόσεις με διπλή καμπίνα θα προσφέρουν ωφέλιμο μήκος 1,40μ. και πλάτος 1,39μ.
Επενδύσεις από ανθεκτικό πλαστικό έχουν προβλεφθεί στο δάπεδο και τα πλευρικά τοιχώματα του χώρου φόρτωσης, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ανέρχεται έως και στα 815 κιλά.
Κινητήρας και σύστημα μετάδοσης της κίνησης
Την κίνηση του νέου Pick-Up της Peugeot αναλαμβάνει ένας πετρελαιοκινητήρας 2,5 λτ. που αποδίδει ισχύ 115 ίππων και μέγιστη ροπή 280 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.
Όπως είναι φυσικό, θα είναι διαθέσιμο με μετάδοση της κίνησης τόσο στους δύο (4x2) όσο και στους τέσσερις τροχούς (4x4), ενώ θα διαθέσιμος θα είναι και ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντές).
Πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης – ασφάλειας
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Peugeot Professionnel, το νέο Pick-Up της για τις αγορές της Αφρικής, θα διαθέτει εξοπλισμό με βασικά στοιχεία όπως τον κλιματισμό, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το ηχοσύστημα με θύρες USB ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν συστήματα όπως τα ABS, EBD, αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμεσης, αερόσακοι για τον οδηγό και τον συνοδηγό και ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι καθρέπτες.
Τέλος, σε ότι αφορά στην ευρυχωρία της καμπίνας, η Peugeot Professionnel αναφέρει πως το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος στις θέσεις για τους πίσω επιβάτες ανέρχεται στα 1.738 χλστ. ενώ ο αέρας για τα γόνατα τους ορίζεται στα 62 χλστ. αντίστοιχα.
Η προϊστορία της Peugeot στα Pick-Up για τις αφρικανικές αγορές
Ο νέος εκπρόσωπος της Peugeot σε αυτή την κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ουσιαστικά σηματοδοτεί την επιστροφή της γαλλικής φίρμας σε μια κατηγορία όπου δραστηριοποιείται για πολλές δεκαετίες.
Η αρχή είχε γίνει με το μοντέλο 403 Camionette – Banchee του 1956 ενώ ακολούθησε το 404 Camionette – Banchee του 1967 που στην πορεία αντικαταστάθηκε από το μοντέλο 504 Pick-Up που παράγονταν έως και τ0 2005, με τελευταία χώρα παραγωγής του την Νιγηρία.