ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Ρεκόρ Γκίνες για το ηλεκτρικό φορτηγό με τη μεγαλύτερη αυτονομία ανήκει στις εταιρείες DPD Switzerland, Continental και Futuricum.

Η επίδοση ρεκόρ των 1.099 χλμ. μέσα σε σχεδόν 23 ώρες, ανήκει στο φορτηγό της «Futuricum», ένα συμβατικό Volvo FH που μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από την εταιρεία Designwerk Products AG.

Το φορτηγό των 19 τόνων διαθέτει μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης 680 ίππων και μπαταρίες 680 kWh, τις μεγαλύτερες της Ευρώπης.

Το ρεκόρ έγινε στη μήκους 2,8 χλμ., οβάλ πίστα «Contidrom» της Continental, στην οποία δύο οδηγοί πραγματοποίησαν σε βάρδιες των 4,5 ωρών, συνολικά 392 γύρους.

Συνολικά απαιτήθηκαν 22 ώρες και 56 λεπτά για τη διάνυση 1.099 χλμ., με το ηλεκτρικό φορτηγό να έχει μέση ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και κατανάλωση 58 kWh/100 χλμ.

Το φορτηγό έφερε τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, EfficientPro, της Continental.

Ρεκόρ Γκίνες αυτονομίας ηλεκτρικού φορτηγού (+vid)

3.891 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2021)

Το ηλεκτρικό φορτηγό με τις μεγαλύτερες μπαταρίες της Ευρώπης, κέρδισε μια θέση στις σελίδες του βιβλίου των Ρεκόρ Γκίνες, καθώς με μία μόνο φόρτιση και ύστερα από σχεδόν 23 ώρες, κατάφερε να διανύσει 1.099 χλμ.

Μία θέση στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες (GUINNESS WORLD RECORDS) κέρδισαν οι τρεις εταίροι (DPD Switzerland, Continental και Futuricum), καθώς κατάφεραν να διανύσουν τη μεγαλύτερη απόσταση με ένα ηλεκτρικό φορτηγό, δίχως ενδιάμεση στάση για φόρτιση των μπαταριών.


Η επίδοση ρεκόρ των 1.099 χλμ. μέσα σε σχεδόν 23 ώρες, ανήκει στο φορτηγό της «Futuricum», ένα συμβατικό Volvo FH που μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από την εταιρεία Designwerk Products AG.

Η επίδοση ρεκόρ των 1.099 χλμ. μέσα σε σχεδόν 23 ώρες, ανήκει στο φορτηγό της «Futuricum», ένα συμβατικό Volvo FH που μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από την εταιρεία Designwerk Products AG.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Συγκεκριμένα, η επίδοση ρεκόρ των 1.099 χλμ. μέσα σε σχεδόν 23 ώρες, ανήκει στο φορτηγό της εταιρείας «Futuricum», ένα πάλαι ποτέ συμβατικό Volvo FH, το οποίο μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από τη μητρική εταιρεία της Futuricum, την Designwerk Products AG. Σε αυτό δοκιμάζει εδώ και λίγο καιρό τα ελαστικά που εξελίσσει ειδικά για τα ηλεκτρικά φορτηγά η Continental, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το εν λόγω φορτηγό πραγματοποιεί πιλοτικά δρομολόγια τους τελευταίους έξι μήνες για λογαριασμό της εταιρείας logistics, DPD Switzerland.

Το φορτηγό των 19 τόνων διαθέτει μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης 680 ίππων και μπαταρίες 680 kWh, τις μεγαλύτερες της Ευρώπης.

Το φορτηγό των 19 τόνων διαθέτει μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης 680 ίππων και μπαταρίες 680 kWh, τις μεγαλύτερες της Ευρώπης.

 
Ελαστικά Continental για ηλεκτρικά φορτηγά

Το ρεκόρ έγινε στη μήκους 2,8 χλμ., οβάλ πίστα «Contidrom» της Continental, στην οποία δύο οδηγοί πραγματοποίησαν σε βάρδιες των 4,5 ωρών, συνολικά 392 γύρους.

Το ρεκόρ έγινε στη μήκους 2,8 χλμ., οβάλ πίστα «Contidrom» της Continental, στην οποία δύο οδηγοί πραγματοποίησαν σε βάρδιες των 4,5 ωρών, συνολικά 392 γύρους.

 
Το εν λόγω φορτηγό των 19 τόνων διαθέτει μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης ισχύος 680 ίππων, η οποία τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 680 kWh, τις μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί έως τώρα σε ηλεκτρικό φορτηγό της Ευρώπης. Το φορτηγό που πραγματοποίησε το ρεκόρ αυτονομίας έφερε τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, Continental EfficientPro, τα οποία έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Συνολικά απαιτήθηκαν 22 ώρες και 56 λεπτά για τη διάνυση 1.099 χλμ., με το ηλεκτρικό φορτηγό να έχει μέση ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και κατανάλωση 58 kWh/100 χλμ.

Συνολικά απαιτήθηκαν 22 ώρες και 56 λεπτά για τη διάνυση 1.099 χλμ., με το ηλεκτρικό φορτηγό να έχει μέση ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και κατανάλωση 58 kWh/100 χλμ.

 
Όσον αφορά στη δοκιμή, αυτή πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Contidrom» της Continental, η οποία βρίσκεται έξω από το Ανόβερο. Πρόκειται για μια οβάλ σχήματος πίστα μήκους 2,8 χλμ., στην οποία δύο οδηγοί πραγματοποίησαν σε βάρδιες των 4,5 ωρών, συνολικά 392 γύρους. Η μέση ταχύτητα ήταν στα 50 χλμ./ώρα, ενώ οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν ιδανικές, καθώς η θερμοκρασία ήταν στους 14 βαθμούς Κελσίου (23 βαθμοί στο έδαφος) και η ταχύτητα ανέμων στα 18 χλμ./ώρα, με τις ριπές να φτάνουν στα 40 χλμ./ώρα.

Το φορτηγό έφερε τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, EfficientPro, της Continental.

Το φορτηγό έφερε τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, EfficientPro, της Continental.

 
Συνολικά απαιτήθηκαν 22 ώρες και 56 λεπτά για τη διάνυση 1.099 χλμ., με το ηλεκτρικό φορτηγό να έχει απόβαρο (μαζί με την υπερκατασκευή) 15,5 μετρικών τόνων. Η μέση κατανάλωση ηλεκτρική ενέργειας υπολογίστηκε στις 58 kWh/100 χλμ.
 
Σας αφήνουμε με το σχετικό βίντεο:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »