Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην πίστα Contidrom δοκιμάζει αυτή την περίοδο η Continental, ελαστικά ειδικά κατασκευασμένα για ηλεκτρικά φορτηγά, με τη βοήθεια του μοντέλου της Futuricum.

Το ηλεκτρικό φορτηγό χρησιμοποιεί και πρωτότυπα ελαστικά που κατασκευάστηκαν με μια διαδικασία χάραξης από ρομπότ, όπου συμμετείχαν και έμπειροι σκαλιστές.

Το φορτηγό της Futuricum διαθέτει τη μεγαλύτερη μπαταρία φορτηγού στην Ευρώπη με χωρητικότητα 680 kWh, που επιτρέπει μία μέση αυτονομία περίπου 760 χιλιομέτρων.

Το ηλεκτρικό φορτηγό κυκλοφορεί στην Ελβετία φορώντας Conti EcoRegional HS3 (εμπρός άξονας) και Conti EcoRegional HD3 (κινητήριος άξονας).

Ελαστικά Continental για ηλεκτρικά φορτηγά

2.335 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2021)

Στα δύσκολα δοκιμάζει η Continental τα ελαστικά που εξελίσσει ειδικά για ηλεκτρικά φορτηγά, εφαρμόζοντάς τα σε ένα «θηρίο» 19 τόνων που φέρει μπαταρίες χωρητικότητας 680 kWh, τις μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε φορτηγό της Ευρώπης.

Η Continental δοκιμάζει στην ιδιόκτητη πίστα «Contidrom» που διαθέτει, τα κατάλληλα ελαστικά για το φορτηγό της εταιρείας «Futuricum» και το οποίο το έχει βγάλει στη δουλειά από τον περασμένο Μάρτιο, η μεταφορική DPD Switzerland. Πρόκειται για ένα πάλαι ποτέ συμβατικό Volvo FH, το οποίο μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από τη μητρική εταιρεία της Futuricum, την Designwerk Products AG.


Το ηλεκτρικό φορτηγό χρησιμοποιεί και πρωτότυπα ελαστικά που κατασκευάστηκαν με μια διαδικασία χάραξης από ρομπότ, όπου συμμετείχαν και έμπειροι σκαλιστές.

Το ηλεκτρικό φορτηγό χρησιμοποιεί και πρωτότυπα ελαστικά που κατασκευάστηκαν με μια διαδικασία χάραξης από ρομπότ, όπου συμμετείχαν και έμπειροι σκαλιστές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Το ιδιαίτερο αυτό φορτηγό των 19 τόνων διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 680 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 680 kWh, τις μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε φορτηγό στην Ευρώπη και οι οποίες προσδίδουν αυτονομία στο (άφορτο) φορτηγό έως και 760 χλμ.!

Το φορτηγό της Futuricum διαθέτει τη μεγαλύτερη μπαταρία φορτηγού στην Ευρώπη με χωρητικότητα 680 kWh, που επιτρέπει μία μέση αυτονομία περίπου 760 χιλιομέτρων.

Το φορτηγό της Futuricum διαθέτει τη μεγαλύτερη μπαταρία φορτηγού στην Ευρώπη με χωρητικότητα 680 kWh, που επιτρέπει μία μέση αυτονομία περίπου 760 χιλιομέτρων.

 
«Το φορτηγό βρίσκεται στους δρόμους της Ελβετίας και επί της παρούσης χρησιμοποιεί ελαστικά της σειράς Continental EcoRegional. Ο συνδυασμός των Conti EcoRegional HS3 και HD3 επιτρέπει ήδη την επίτευξη υψηλής αυτονομίας και εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης έτσι προσφέρει τα βασικά χαρακτηριστικά για την οικονομική λειτουργία των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων», τόνισε ο επικεφαλής εξέλιξης ελαστικών για φορτηγά και λεωφορεία της Continental, Hinnerk Kaiser.

Το ηλεκτρικό φορτηγό κυκλοφορεί στην Ελβετία φορώντας Conti EcoRegional HS3 (εμπρός άξονας) και Conti EcoRegional HD3 (κινητήριος άξονας).

Το ηλεκτρικό φορτηγό κυκλοφορεί στην Ελβετία φορώντας Conti EcoRegional HS3 (εμπρός άξονας) και Conti EcoRegional HD3 (κινητήριος άξονας).


Αφιέρωμα: 13+1 ηλεκτρικά φορτηγά
 
Οι τρέχουσες δοκιμές αφορούν στην περαιτέρω αύξηση της αποδοτικότητας και ιδιαίτερα στην επέκταση της αυτονομίας, μειώνοντας την αντίσταση κύλισης. Εκτός από τα γνήσια ελαστικά, το Conti EfficientPro και ολοκαίνουργια πρωτότυπα, τίθενται σε άμεση σύγκριση. Τα ειδικά πρωτότυπα ελαστικά κατασκευάστηκαν στο Ανόβερο, στην κεντρική τοποθεσία έρευνας και ανάπτυξης ελαστικών της Continental, σε μια περίπλοκη διαδικασία χάραξης από ρομπότ, στην οποία συμμετείχαν και έμπειροι σκαλιστές ελαστικών.
 
«Όπως συμβαίνει με όλα τα ηλεκτρικά φορτηγά, τα ελαστικά για το Futuricum Logistics 18E εκτίθενται σε υψηλότερη ροπή κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Ταυτόχρονα, το βάρος του τράκτορα και η κατανομή του, αυξάνεται από την ιδιαίτερα ισχυρή μπαταρία. Επομένως, τα ελαστικά πρέπει όχι μόνο να έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης, αλλά και να αντέχουν βαρύτερα φορτία από τα ελαστικά για συγκρίσιμα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ταυτόχρονα, πρέπει να διαρκούν το ίδιο και να πληρούν τις ίδιες απαιτήσεις ασφαλείας με τα ελαστικά των συμβατικών φορτηγών», εξηγεί ο Hinnerk Kaiser.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »