Εξοικονόμηση στο καύσιμο έως και 3% στα φορτηγά του 2025.
Κάμερες οπισθοπορείας για τα μοντέλα T, T High & E-Tech T.
Συστήματα υποβοήθησης & αυτόματη μεγάλη δέσμη φωτός.
Για φορτηγά, με τα οποία αναβαθμίζεται τόσο η ενεργειακή απόδοση όσο και η ασφάλεια, κάνουν λόγο οι ιθύνοντες την Renault Trucks, παραθέτοντας ως σημεία αναφοράς τα μοντέλα T, T High, C και K που αναμένονται μέσα στο 2025.
Συγκεκριμένα, στη Renault Trucks μιλούν για μείωση στην κατανάλωση καυσίμου που θα φτάνει έως και το 3% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, στοιχείο που ευνοεί τις επιχειρήσεις εμπορευματικών μεταφορών τόσο στο κομμάτι της παραγωγικότητας, όσο και στο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της εισαγωγής του Turbo Compound πριν από μια διετία – που αντίστοιχα εξασφάλιζε εξοικονόμηση καυσίμου έως και 10% -, με την εταιρεία να αναφέρεται μεταξύ άλλων και στη βελτιστοποίηση άλλων παραγόντων που αφορούν στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και οι άξονες ή ακόμα και η τοποθέτηση ελαστικών κλάσης Α+ ως στάνταρ.
Για φορτηγά, με τα οποία αναβαθμίζεται τόσο η ενεργειακή απόδοση όσο και η ασφάλεια, κάνουν λόγο οι ιθύνοντες την Renault Trucks, παραθέτοντας ως σημεία αναφοράς τα μοντέλα T, T High, C και K που αναμένονται μέσα στο 2025.
Συγκεκριμένα, στη Renault Trucks μιλούν για μείωση στην κατανάλωση καυσίμου που θα φτάνει έως και το 3% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, στοιχείο που ευνοεί τις επιχειρήσεις εμπορευματικών μεταφορών τόσο στο κομμάτι της παραγωγικότητας, όσο και στο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της εισαγωγής του Turbo Compound πριν από μια διετία – που αντίστοιχα εξασφάλιζε εξοικονόμηση καυσίμου έως και 10% -, με την εταιρεία να αναφέρεται μεταξύ άλλων και στη βελτιστοποίηση άλλων παραγόντων που αφορούν στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και οι άξονες ή ακόμα και η τοποθέτηση ελαστικών κλάσης Α+ ως στάνταρ.
Κάμερες οπισθοπορείας για τα μοντέλα T, T High & E-Tech T
Συνακόλουθα, τα μοντέλα Renault Trucks T, T High και
Renault Trucks E-Tech T διαθέτουν πλέον κάμερες αντί για καθρέφτες οπισθοπορείας, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την αεροδυναμική και συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Αυτές οι κάμερες οπισθοπορείας λοιπόν, που στεγάζονται στις πτυσσόμενες πτέρυγες, συνδέονται με δύο οθόνες μέσα στην καμπίνα που μεταφέρουν εικόνα του περιβάλλοντος γύρω από το όχημα, διαθέτοντας λειτουργία υπερύθρων για να διευκολύνουν τη νυχτερινή όραση.
Αυτό το σύστημα μάλιστα διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός στα μοντέλα Renault Trucks C, K και Renault Trucks E-Tech C, την ίδια ώρα που για εφαρμογές μεγάλων αποστάσεων, η Renault Trucks προσφέρει μια έκδοση επίσης βελτιστοποιημένη ως προς την κατανάλωση καυσίμου. Πρόκειται για το Renault Trucks T Smart Racer, που είναι διαθέσιμο στα μοντέλα T & T High και το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα DE13 Turbo με την πλήρη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών εξοικονόμησης καυσίμου.
Αυτό, κατά συνέπεια, έχει ως αποτέλεσμα 14% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με ένα κανονικό μοντέλο.
Συστήματα υποβοήθησης & αυτόματη μεγάλη δέσμη φωτός
Από εκεί και πέρα, το ρυθμιζόμενο σύστημα υδραυλικού τιμονιού ενισχύει τη σταθερότητα του φορτηγού σε υψηλές ταχύτητες, ενώ παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες, διευκολύνοντας έτσι τους ελιγμούς σε αστικό και σε περιαστικό περιβάλλον.
Συν τοις άλλοις, το σύστημα αυτό συνδυάζει το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης με έναν ηλεκτροκινητήρα, χρησιμοποιώντας αισθητήρες για να προσαρμόζεται η συμπεριφορά του οχήματος σε πραγματικό χρόνο με βάση τις κινήσεις του φορτηγού, αλλά και τις προθέσεις του οδηγού.
Σε
ό,τι έχει να κάνει με τα ADAS, τώρα, αξίζει να σημειωθεί πως διατίθεται μια υπηρεσία διατήρησης της γραμμής με διορθωτικό σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα όποτε χρειάζεται το όχημα να επιστρέφει στη λωρίδα του, προσφέροντας πρόσθετη προστασία από τα τυφλά σημεία.
Τέλος, η μεγάλη δέσμη φωτός ενεργοποιείται αυτόματα, ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες (βλ. καιρός, σκοτάδι, άλλοι χρήστες στο δρόμο κ.ο.κ.) και συμπληρώνει την αυτόματη χαμηλή δέσμη φωτός που ήταν ήδη διαθέσιμη ως στάνταρ στην προηγούμενη γενιά φορτηγών του κατασκευαστή. Για βέλτιστη ορατότητα δε, μπορούν να τοποθετηθούν πρόσθετοι προβολείς εργασίας στο πλαίσιο ή στο πίσω μέρος της καμπίνας.