ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε η απόφαση της Κυβέρνησης για την απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας, αναστατώνοντας πρώτα την κοινωνία και μετά την αγορά!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε η απόφαση της Κυβέρνησης για την απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας, αναστατώνοντας πρώτα την κοινωνία και μετά την αγορά!

ΣΟΚ! Μόνο με ρεύμα & φυσικό αέριο στον Δακτύλιο από Σεπτέμβρη

5.231 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2022)

Τέλος τα Euro 6 βενζίνης και πετρελαίου, μακριά τα οχήματα υγραερίου, «πόρτα» ακόμα και στα υβριδικά από τον Πράσινο Δακτύλιο της Αθήνας! Αποφασίζομεν και διατάσσομεν από Κυβέρνηση και Συγκοινωνιολόγους;

«Πόρτα» τα συμβατικά οχήματα στον Δακτύλιο!

  • Μόνο ηλεκτρικά & φυσικού αερίου
  • Εκτός και τα υβριδικά
  • Έξω και τα υγραερίου
  • Σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο
 
Από τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και αυτά που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG ή LNG) θα μπορούν να εισέρχονται στον Πράσινο Δακτύλιο, σύμφωνα με ανακοίνωση – βόμβα που συνυπογράφουν τα Υπουργεία Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών, αλλά και η Περιφέρεια Αττικής από κοινού με τον Δήμο Αθηναίων.


Αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις για την αυταρχική αυτή απόφαση.

Αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις για την αυταρχική αυτή απόφαση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι ισχύει μέχρι τώρα

Υπενθυμίζεται, πως με το ισχύον καθεστώς, οι οδηγοί μπορούν να εκδώσουν το ειδικό σήμα για να κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο της Αθήνας, με την προϋπόθεση πως το όχημά τους ανήκει σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • ηλεκτρικό
  • εκ κατασκευής φυσικού αερίου ή υγραερίου
  • υβριδικό
  • κατηγορίας Euro 6 με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ.

Ούτε καν τα υβριδικά;

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, πως από τον προσεχή Σεπτέμβριο θα απαγορευθεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων βενζίνης, πετρελαίου και υγραερίου, ανεξαρτήτως εκπομπών CO2. Μεγάλη έκπληξη αποτελεί η απαγόρευση των υβριδικών οχημάτων, καθώς δεν υπάρχει ειδική ρύθμιση ούτε καν για αυτά που φορτίζουν τις μπαταρίες τους στην πρίζα (plug-in hybrids).
 
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα, πως προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση για το αν θα εξαιρούνται από τα παραπάνω οι μόνιμοι κάτοικοι (ή οι εργαζόμενοι) του κέντρου της Αθήνας. Ομοίως, δεν έχει γίνει αναφορά για το τι θα ισχύει για τα επαγγελματικά οχήματα, ειδικά για τα εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες) που κάθε μέρα πραγματοποιούν τις διανομές.
 
Περισσότερα για το φλέγον ζήτημα θα έχουμε άμεσα, καθώς ήδη αναζητούμε επίσημες πηγές που θα μας διαφωτίσουν σχετικά.

Δείτε με 1 κλίκ εδώ, τη σχετική ανακοίνωση που συνυπογράφουν τα Υπουργεία Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών, αλλά και η Περιφέρεια Αττικής από κοινού με τον Δήμο Αθηναίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »