Το όνειρο του διεθνομεταφορέα φίλου της Scania είναι η νέα, μακρύτερη κατά 270 χλστ. καμπίνα που ετοιμάζουν οι Σουηδοί για τις σειρές «R» και «S» των φορτηγών τους.
Οι σειρές «R» και «S» των φορτηγών της Scania, μπορούν πλέον να αποκτηθούν με μακρύτερη κατά 270 χλστ. καμπίνα, ένα στοιχείο που προσδίδει άνεση στον οδηγό, ειδικά σε αυτόν που δραστηριοποιείται στις διεθνείς μεταφορές.
Επιπλέον, τα σουηδικά φορτηγά με τις πιο μεγάλες καμπίνες -οι οποίες κατασκευάζονται αποκλειστικά από τη θυγατρική εταιρεία Laxa Special Vehicles- μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες εφαρμογές όπου απαιτείται περισσότερος εσωτερικός χώρος, όπως η μεταφορά προσωπικού, οι σχολές οδήγησης και τα φορτηγά οδικής βοήθειας.
«Με την εισαγωγή των CR23 και CS23, η Scania ανεβάζει ακόμη υψηλότερα τον πήχη για τα premium φορτηγά», είπε σχετικά ο Stefan Dorski, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής της Scania Trucks, συμπληρώνοντας: «Θα συνδυάσουμε μερικές από τις δυνατότητες του Scania CrewCab στις premium καμπίνες της σειράς R και S. Με αυτόν τον τρόπο προσθέτουμε πλούσιο χώρο που προσφέρει επιπλέον άνεση και ανοίγει για πολλές δημιουργικές λύσεις».
Αξίζει να αναφερθεί, πως η απόφαση της Scania να προσφέρει μεγαλύτερες καμπίνες κατασκευασμένες σε μικρή κλίμακα, βασίζεται στην έντονη ζήτηση από πολλές αγορές για καμπίνες με πρόσθετο διαμήκη χώρο. Η σουηδική εταιρεία, στην ανακοίνωσή της τονίζει πως η premium σειρά «S» είναι επίπεδη και έχει ήδη επαινεθεί για την ευρυχωρία της. Με το πρόσθετο μήκος, θα γίνει η «ονειρεμένη» καμπίνα για τους οδηγούς μεγάλων αποστάσεων που περνούν πολλές νύχτες μακριά από το σπίτι. Μπορούν, για παράδειγμα, να έχουν ένα κρεβάτι πλάτους 100 εκ., χωρίς να χρειάζεται να το μαζέψουν ποτέ.
Σημειώνεται, πως η προσθήκη των 27 εκατοστών στα αρχικά δύο μέτρα του μήκους (η απόσταση μετριέται από τα πεντάλ του οδηγού μέχρι τον πίσω τοίχο της καμπίνας), είναι πολύ πιο σημαντική από ότι ίσως ακούγεται στους λιγότερο μυημένους, καθώς συνιστά μια αύξηση του χώρου κατά περισσότερο από 13%, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών λύσεων.
Τονίζεται, πως ο επιπλέον χώρος δημιουργείται με την προσθήκη επιπλέον μερών στην καμπίνα, κάτι που είναι εφικτό χάρη στο ανανεωμένο αρθρωτό σύστημα της Scania. Σε κάθε περίπτωση, οι πρώτοι τυχεροί θα πάρουν στα χέρια τους τα Scania με τη μακρύτερη καμπίνα εντός του 3ου τριμήνου του τρέχοντος έτους, ενώ μέχρι το τέλος του έτους η σουηδική εταιρεία ελπίζει να έχει λάβει τη σχετική έγκριση τύπου «WVTA» (Whole Vehicle Type Approval).