Σε 3 εκδόσεις το VW ID. Buzz
3.942 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2021)
Σε τρεις εκδόσεις -μία van διανομών και δύο επιβατικές για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας- σχεδιάζει να λανσάρει η VW το ρετρό αισθητικής, πλήρως ηλεκτρικό ID. Buzz, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί προς τα τέλη του επόμενου έτους.
Σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις σχεδιάζει να λανσάρει η Volkswagen το επερχόμενο, πλήρως ηλεκτρικό, ID. Buzz στις αγορές της Ευρώπης και της Β. Αμερικής.
Στην Ευρώπη θα υπάρξει μία έκδοση «ride-pooling» και στις ΗΠΑ μία «ride-hailing».
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Συγκεκριμένα, στη Γηραιά Ήπειρο μία εξαθέσια επιβατική έκδοση θα προορίζεται για τις λεγόμενες υπηρεσίες «ride-pooling» (συνεπιβατισμού), όπου οι πίσω θέσεις θα είναι ανεξάρτητα προσβάσιμες και ο κάθε επιβάτης θα έχει στη διάθεσή του μία οθόνη πληροφοριών.
Η επιβατική έκδοση κινητικότητας της Ευρώπης θα είναι εξαθέσια και των ΗΠΑ τετραθέσια.
Κατασκοπεία: Το νέο VW ID. Buzz
Στον χώρο των αστικών διανομών θα δραστηριοποιηθεί το ID. Buzz Cargo.
Στις ΗΠΑ θα υπάρξει μία έκδοση «ride-hailing», δηλαδή ένα όχημα που θα δραστηριοποιηθεί στον χώρο των ταξί, με τη λογική που έχουν φέρει στην αγορά εταιρείες όπως η Uber. Η εν λόγω έκδοση θα είναι τετραθέσια, με τα δύο καθίσματα να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και δύο προς το πίσω μέρος του οχήματος.
Η τρίτη έκδοση, το ID Buzz Cargo, θα είναι ένα ηλεκτρικό van, το οποίο θα απευθύνεται κυρίως προς τις εταιρείες διανομών, προκειμένου να ικανοποιηθεί η σχετική ζήτηση, η οποία στην περίοδο της πανδημίας έχει εκτοξευθεί λόγω των online αγορών.
Αυτόνομο το ηλεκτρικό VW ID. Buzz από το 2025
Υπενθυμίζεται, πως το εμπορικό λανσάρισμα του ID. Buzz στην Ευρώπη προγραμματίζεται για τα τέλη της επόμενης χρονιάς, ενώ υπολογίζεται πως θα διασχίσει τον Ατλαντικό μέσα στο 2024. Σημειώνεται ακόμα, πως έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές της αυτόνομης έκδοσής του, προκειμένου αυτή να είναι έτοιμη το 2025.
«Η απάντησή μας είναι τα αυτόνομα van παράδοσης για τα δίκτυα διανομής του αύριο, όπου οι εργαζόμενοι παράδοσης δε θα χρειάζονται πλέον άδειες οδήγησης και θα γίνονται επιβάτες που εστιάζουν στα φορτία τους και στη σειρά των παραδόσεων», δήλωσε ο επικεφαλής του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης, Christian Senger, κατά την πρόσφατη παρουσίαση της στρατηγικής 2030 της εταιρείας. Εκεί, ο κ. Senger είπε ότι η VW αναμένει 70 δισεκατομμύρια ευρώ σε έσοδα από υπηρεσίες κινητικότητας στις πέντε μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές έως το 2030.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε, κλείνοντας, πως αμφότερα τα μοντέλα αναμένεται να χρησιμοποιούν μπαταρίες χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh, οι οποίες θα τους προσδίδουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 550 χλμ. Στη βασική του έκδοση το όχημα θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων, ο οποίος όπως και στα ID.3 - ID.4, θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, φαίνεται πως θα υπάρξει και μία τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες, η οποία αναμένεται να έχει ισχύ κοντά στους 300 ίππους.