ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σημαντικά αυξημένες είναι οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών της Opel στην ΕΕ μέσα στο 2015 παρά την σαφή υποχώρηση τους στην ελληνική αγορά.

Σημαντική αύξηση πωλήσεων της Opel στην ΕΕ

1.488 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2015)

Παρά το γεγονός ότι στην ελληνική αγορά… δεν τα πηγαίνουν και τόσο καλά, τα ελαφρά επαγγελματικά της Opel εμφανίζουν σημαντική αύξηση πωλήσεων στην ΕΕ κατά τη διάρκεια του 2015.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ για το πρώτο 9μηνο του 2015, οι συνολικές πωλήσεις της Opel στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών ανέρχονται στα 125 οχήματα και είναι μειωμένες κατά 40,48% έναντι των 210 μονάδων του 2014. Η εταιρεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 11η θέση της λίστας με τις πιο εμπορικές εταιρείες του κλάδο με μερίδιο της τάξης του 2,98% επί του συνόλου της αγοράς.

Παρόλα αυτά, δεν ισχύουν τα ίδια δεδομένα σε ότι αφορά στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις της Opel δεδομένου ότι, τα 85.000 ελαφρά επαγγελματικά της εταιρείας που έχουν διατεθεί μέχρι και τα μέσα του Οκτωβρίου του 2015, μεταφράζονται σε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 26%, σε σχέση με τα πεπραγμένα του περασμένου έτους.

Υπενθυμίζουμε πως στο πλαίσιο του προγράμματος «DRIVE! 2022», η Opel έχει ανακοινώσει ως στόχο των διπλασιασμό των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων μέσα στα επόμενα έτη.

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία των πανευρωπαϊκών πωλήσεων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τα μοντέλα Combo, Vivaro, Movano και Corsavan, μέχρι στιγμής εμφανίζουν αυξημένες πωλήσεις στο σύνολο των χωρών της ΕΕ κατά 26% περίπου, την ίδια στιγμή που το σύνολο της αγοράς εμφανίζει αύξηση πωλήσεων κατά 8%.

Σε ότι αφορά στα μοντέλα, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως το Vivaro έχει αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 1,9%.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως τα ελαφρά επαγγελματικά της Opel εμφανίζουν την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων της αγοράς μέσα στο 2015 στις αγορές της Ιρλανδίας (+50%), της Πολωνίας (+20%), της Φιλανδίας (+19%), της Ισπανίας (+12%) και της Γαλλίας (+11%).