ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το ανανεωμένο Toyota Hilux αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέχρι το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.

Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της εξωτερικής του σχεδίασης είναι η εντελώς νέα μάσκα και ο πιο «μυώδης» προφυλακτήρας.

Παράλληλα, στη γκάμα των κινητήρων του προστίθεται και ένα νέο μηχανικό σύνολο 2,8λτ. με απόδοση 204 ίππων και 500 Nm ροπής.

Επιπρόσθετα όλες οι 4x4 εκδόσεις αμαξώματος του θα μπορούν να υποστηρίξουν φορτία άνω του 1,0t. ή να έλξουν trailers ως 3,5t.

Φυσικά, πλήρως αναβαθμισμένος είναι τόσο ο εσωτερικός διάκοσμος όσο και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Στην ΕΕ μέσα στο φθινόπωρο το νέο Toyota Hilux

15.565 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2020)

Με πολλαπλές αισθητικές και δομικές αναβαθμίσεις, το ανανεωμένο Hilux ξεκινά σταδιακά την εμπορική του πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο. Ανακαλύψτε όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής εδώ…

Υπό την παρουσία του κ. Michinobu Sugata, προέδρου της Toyota Motor Thailand Co.Ltd, όπου και παράγεται μεταξύ άλλων το δυναμικό Hilux, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του πλήρως ανανεωμένου Pick-Up της σε διάφορες αγορές της Ασίας, ενώ, με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες θα λανσαριστεί μέσα στον Ιούλιο στις διάφορες αγορές της Αν. Ευρώπης και κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης!
Στα βασικότερα νέα γνωρίσματα του ανανεωμένου Toyota Hilux αξίζει να αναφέρουμε την προσθήκη ενός νέου πετρελαιοκινητήρα 2,8λτ. με απόδοση 204 ίππων και 500 Nm ροπής, καθώς και τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων άνω του 1,0t. ή έλξης trailer 3,5t. σε όλες τις -4x4- εκδόσεις αμαξώματος (Single, Extra ή Double Cab).
Παράλληλα, τοHilux θα διατίθεται σε αναβαθμισμένες εκδόσεις εξοπλισμού ενώ η εταιρεία έδωσε ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα στη διατήρηση των τριών βασικών… αρχών που διέπουν τον… χαρακτήρα του δυναμικού Pick-Up της (Ποιότητα, Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία).
 
Νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού με πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις
Εξωτερικό, το ανανεωμένο Hilux έχει να επιδείξει μια πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα με πιο δυναμική και «3D» μάσκα καθώς και πιο «μυώδη» προφυλακτήρα.
Παράλληλα, τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι επίσης νέα σε σχεδίαση ενώ πολλαπλές αποχρώσεις (Emotional Red, Dark Blue, Oxide Bronze Metallic κ.ά.) θα είναι διαθέσιμες.
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του εσωτερικού της καμπίνας των επιβατών, η Toyota έχει αναφέρει πως έχει βελτιωθεί η θέση οδήγησης ενώ και η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια νέα οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, με extra χειριστήρια προκειμένου να διασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες κίνησης. Η ταχύτητα και οι χρόνοι απόκρισης του νέου συστήματος πολυμέσων είναι ταχύτεροι ενώ φυσικά είναι συμβατό με συσκευές λογισμικού Apple CarPlay & Android Auto.
Σε ότι αφορά στον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, αναλόγως της έκδοσης του οχήματος, οι επιλογές είναι κυριολεκτικά ανεξάντλητές και θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων στοιχεία όπως σύστημα εισόδου στο όχημα και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί (με διακόπτη), δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω, ηχοσύστημα από τη JBL με 9 ηχεία (!) και 8κάναλο ενισχυτή 800W κ.ά.
 
Νέος κινητήρας «GD Super Power» πετρελαιοκινητήρας 2,8λτ.
Πέραν του D-4D μηχανικού συνόλου των 2,4λτ. με απόδοση 150 ίππων και 400 Nm ροπής που διατηρείται, στη γκάμα του ανανεωμένου Toyota Hilux προστίθεται ένας επιπλέον πετρελαιοκινητήρας 2,8λτ. που θα αποδίδει ισχύ 204 ίππων και μέγιστη ροπή 500 Nm που διατηρείται σταθερή στο φάσμα από τις 1.600 – 2.800 σ.α.λ. Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν επιτύχει να μειώσουν τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί από τις 850 στις 680, διασφαλίζοντας αυξημένη πρόσφυση και ομαλότερες αντιδράσεις του οχήματος, ιδίως κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Με βάση τα στοιχεία που έχουν ανακοινωθεί επίσημα μέχρι στιγμής, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα προσφέρει επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ. ενώ, η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 για μεικτό κύκλο κίνησης θα ξεκινούν από τα 7,8λτ./100χλμ. και τα 204 g/km (με βάση το πρότυπο NEDC).
O νέος κινητήρας των 2,8λτ. θα είναι διαθέσιμος με τις εκδόσεις Extra & Double Cab και θα συνδυάζεται τόσο με αυτόματο όσο και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
 
 
Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ενεργητική ασφάλεια εντός και εκτός δρόμου
Το ανανεωμένο Hilux έχει ανακοινωθεί πως θα διατηρήσει τις εξαιρετικές δυνατότητες κίνησης του σε εκτός δρόμου διαδρομές ωστόσο, έχει βελτιωθεί σημαντικά η ποιότητα κύλισης του στην άσφαλτο.
Το ακόμη πιο στιβαρό πλαίσιο αυξάνει σημαντικά την στρεπτική ακαμψία του ιαπωνικού Pick-Up ενώ, αναβαθμίσεις τόσο στην ανάρτηση όσο και στο σύστημα διεύθυνσης, έχουν συμβάλλει στη σημαντική βελτίωση της άνεσης.
Συγκεκριμένα τα αμορτισέρ σε αμφότερους τους άξονες έχουν νέες ρυθμίσεις ενώ νέα είναι και η σχεδίαση και γεωμετρία των φύλλων σούστας στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα τη μείωση των κραδασμών ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Επιπρόσθετα, πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνονται στο πακέτο «Toyota Safety Sense» όπως τα συστήματα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert ή το νέο Variable Flow Control (VFC) που αναλαμβάνει την αυτόματη ρύθμιση της αίσθησης (ελαφρύ / βαρύ) του συστήματος διεύθυνσης, αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.