Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στο νέο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά μπορείτε να βρείτε τα πρώτα στοιχεία και πληροφορίες από τη νέα γενιά των Renault Trafic και Master.

Πλήρως αναβαθμισμένο το νέο Renault Master, με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος…

… αλλά και εσωτερικού, όπου προσφέρονται εξαιρετικοί σε μέγεθος και πρακτικότητα αποθηκευτικοί χώροι.

Παράλληλα, η Renault έχει εξελίξει αρκετές νέες «έξυπνες» λύσεις όπως το αναδιπλούμενο τραπεζάκι μπροστά από τον οδηγό…

… χωρίς να παραβλέπουμε την πληρέστατη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας που πλέον θα ενσωματώνει το νέο Μεγάλο Van της Renault.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Trafic θα μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και 8,6 κ.μ. φορτίου ενώ…

… πέραν του αναβαθμισμένου εσωτερικού της καμπίνας, το νέο Trafic θα προσφέρεται και με νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων «EDC».

Στο τιμόνι των νέων Trafic & Master

6.770 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2019)

Η παρουσίαση των νέων Trafic & Master σηματοδοτεί την απαρχή της πλήρους ανανέωσης της γκάμας της Renault που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020 με την παρουσίαση και της νέας γενιάς του Kangoo.

Μην χάσετε στο επόμενο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά που κυκλοφορεί σύντομα τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε πίσω από το τιμόνι των πλήρως αναβαθμισμένων Renault Trafic και Master, κατά την επίσημη παρουσίαση τους στην Πορτογαλία.
Τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπολογίζεται πως θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία και στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2020, σηματοδοτώντας την απαρχή της πλήρους ανανέωσης της γκάμας, η οποία θα συνεχιστεί με την παρουσίαση (εντός του 2020) και της νέας γενιάς του Renault Kangoo.
 
To νέο Renault Trafic με μια ματιά
To νέο Renault Trafic θα προσφέρεται σε εκδόσεις με δύο μήκη αμαξώματος και μεταξονίου καθώς και δύο ύψη οροφής, διασφαλίζοντας στο εσωτερικό του χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο μήκος από 2,54 – 2,94μ., πλάτος 1,66μ. και ωφέλιμο όγκο από 5,2 – 8,6 κ.μ.
Παράλληλα, εκτός από τον dCi πετρελαιοκινητήρα των 1,6λτ. με απόδοση 95 ίππων που διατηρείται από τα μηχανικά σύνολα της υπάρχουσας γενιάς, το νέο Trafic θα προσφέρεται με έναν νέο -2,0λιτρο- πετρελαιοκινητήρα σε εκδόσεις με ισχύ 120, 145 ή 170 ίππων και μέγιστη ροπή από 320 – 380 Nm, που συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο (EDC) κιβώτιο έξι σχέσεων, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση από 5,4λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 142 g/km, σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP.
 
Λίγα λόγια για το νέο Renault Master
Με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες, η νέα γενιά του Renault Master θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις αμαξώματος με μήκος από 5,07 – 6,87μ. και τρία ύψη οροφή που διασφαλίζουν ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με μήκος από 2,58 – 4,38μ., πλάτος 1,76μ. και ύψος από 1,70 – 2,14μ., όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν φορτία με όγκο από 8,0 – 17,0 κ.μ.
Παράλληλα, αναλόγως της μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, ένα νέο μηχανικό σύνολο 2,3λτ. θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 135 (RWD: 130hp), 150 (RWD: 145hp) ή 180 (RWD: 165hp) ίππων και μέγιστη ροπή από 360 – 400 Nm (RWD: 330 – 380 Nm) που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, διασφαλίζοντας μέση κατανάλωση από 7,8 λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 230 g/km σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP.
 
Περισσότερα για τα νέα Renault Trafic & Master στο νέο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά.