Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σιδηρομεταλλεύματα βάρους 14 τόνων, μεταφέρουν τα Volvo FMX Electric, 100 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και -32 βαθμούς Κελσίου.

Σιδηρομεταλλεύματα βάρους 14 τόνων, μεταφέρουν τα Volvo FMX Electric, 100 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και -32 βαθμούς Κελσίου.

Το δρομολόγιο μετ` επιστροφής είναι μήκους 280 χλμ., αν και τα ηλεκτρικά Volvo φορτίζουν για σιγουριά τις μπαταρίες τους σε κάθε άκρο του ταξιδιού. Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στ

Το δρομολόγιο μετ` επιστροφής είναι μήκους 280 χλμ., αν και τα ηλεκτρικά Volvo φορτίζουν για σιγουριά τις μπαταρίες τους σε κάθε άκρο του ταξιδιού. Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στις δοκιμές.

  • Σιδηρομεταλλεύματα βάρους 14 τόνων, μεταφέρουν τα Volvo FMX Electric, 100 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και -32 βαθμούς Κελσίου.
  • Το δρομολόγιο μετ` επιστροφής είναι μήκους 280 χλμ., αν και τα ηλεκτρικά Volvo φορτίζουν για σιγουριά τις μπαταρίες τους σε κάθε άκρο του ταξιδιού. Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στ

Ηλεκτρικά Volvo βόρεια του Αρκτικού Κύκλου

2.901 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2021)

Σε θερμοκρασίες έως και -32 βαθμούς Κελσίου, 100 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, δοκιμάζονται τα ηλεκτρικά ανατρεπόμενα φορτηγά της Volvo, προκειμένου να διαπιστωθεί το πώς συμπεριφέρονται τα βαρέα φορτηγά μηδενικών ρύπων σε συνθήκες ακραίου ψύχους.

Στην τελευταία προσπάθειά της να κάνει τη βιομηχανία φορτηγών ηλεκτρική, η Volvo Trucks συνεργάστηκε με τη σουηδική εταιρεία εξόρυξης Kaunis Iron και Wist Last & Buss και τη Vattenfall, για να διερευνήσει το πώς τα βαριά φορτηγά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν βόρεια του Αρκτικού Κύκλου.


Το δρομολόγιο μετ` επιστροφής είναι μήκους 280 χλμ., αν και τα ηλεκτρικά Volvo φορτίζουν για σιγουριά τις μπαταρίες τους σε κάθε άκρο του ταξιδιού. Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στις δοκιμές.

Το δρομολόγιο μετ` επιστροφής είναι μήκους 280 χλμ., αν και τα ηλεκτρικά Volvo φορτίζουν για σιγουριά τις μπαταρίες τους σε κάθε άκρο του ταξιδιού. Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι οδηγοί που συμμετέχουν στις δοκιμές.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Σε ένα ταξίδι μετ` επιστροφής 280 χιλιομέτρων, ηλεκτρικά ανατρεπόμενα φορτηγά της σουηδικής μάρκας μετέφεραν έως και 14 τόνους λεπτόκοκκου σιδηρομεταλλεύματος (συμπύκνωμα) από το ορυχείο της εταιρείας στο Kaunisvaara, 100 χλμ. βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, στο λιμάνι Narvik στη Νορβηγία.
 
Παραγγελία ρεκόρ ηλεκτρικών η Volvo (+vid)
 
Οδηγώντας τις ημέρες όπου η θερμοκρασία έπεφτε στους -32 βαθμούς Κελσίου, τα Volvo FMX Electric ήταν σε θέση να πραγματοποιήσουν το ταξίδι 140 χιλιομέτρων στο λιμάνι, αν και η Volvo παραδέχεται ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά αναγκάζονταν να επαναφορτιστούν σε κάθε άκρο του ταξιδιού, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να σταματήσουν στον δρόμο.
 
Της Volvo το 1ο όχημα από «καθαρό» ατσάλι (+vids)
 
Οι εταιρείες λένε ότι η δοκιμή τους έδειξε ότι υπάρχουν ακόμα προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Οι οδηγοί που συμμετείχαν στη δοκιμή, ωστόσο, ήταν ευχαριστημένοι με την εμπειρία χειρισμού των φορτηγών. «Το ηλεκτρικό φορτηγό είναι από πολλές απόψεις παρόμοιο με αυτό που οδηγώ συνήθως, τον ίδιο τύπο καμπίνας και ούτω καθεξής, απλά ακόμα πιο εύκολο στην οδήγηση», είπε ο Lino Martino, ένας από τους οδηγούς, συμπληρώνοντας: «Αυτό το φορτηγό είναι τόσο αθόρυβο που δεν μπορείς να ακούσεις τον κινητήρα. Ούτε όταν καταπονείται, ακούγονται μόνο τα ελαστικά. Και οι κραδασμοί είναι επίσης πολύ λιγότεροι από ό,τι με ένα ντίζελ. Συνολικά, είναι ένα πολύ πιο ευχάριστο μέρος για να δουλέψεις».
 
Αυτόνομο φορτηγό Volvo (+vid)
 
Ο κος Martino τόνισε ότι δεν είναι ακόμη μια τέλεια λύση, αλλά οι προσπάθειες να μειωθεί η εξάρτηση του κλάδου των μεταφορών από το ντίζελ εξακολουθούν να αξίζουν τον κόπο. Και καθώς η έρευνα προχωρά, οι λύσεις γίνονται μόνο καλύτερες. «Εδώ πάνω, το κρύο είναι ένα πρόβλημα, αλλά υπάρχουν και άλλες τεχνικές λύσεις, για παράδειγμα, οι εναέριες γραμμές ηλεκτροδότησης. Αν θέλουμε να υλοποιήσουμε μια κοινωνία απαλλαγμένη από ορυκτά, χρειαζόμαστε ηλεκτρικές μεταφορές. Είμαι πεπεισμένος ότι η τεχνολογία θα αναπτυχθεί στο εγγύς μέλλον».
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »