Μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις της νέας V-Class εστιάζεται κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα όπου, ο OM 654 των 1,95λτ. που αντικαθιστά την προηγούμενη επιλογή των 2,15λτ., είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 163 – 239 ίππων και μέγιστη ροπή από 380 – 500 Nm. Μάλιστα, στην έκδοση V 300 d προστίθενται κατά την φάση της επιτάχυνσης επιπλέον 30 Nm, αν τα 500 Nm που είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. δεν είναι… αρκετά!
Οι αρκετές τροποποιήσεις που έχει δεχθεί π.χ. στο εσωτερικό των κυλίνδρων και στο σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων, έχουν μειωθεί τόσο οι τριβές και ο παραγόμενος θόρυβος, όσο και η μέση κατανάλωση καυσίμου (κατά 13% στις εκδόσεις V 250 d σε σχέση με το παρελθόν).
Παράλληλα, η ανανεωμένη V-Class εφοδιάζεται πλέον με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic (προαιρετικό στις εκδόσεις V 220 d) που συνδυάζεται με το σύστημα «Duynamic Select» με λειτουργίες «Comfort» ή «Sport» προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις στο βάρους έως και 3,2t. αμάξωμα της V-Class, χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε τις ιδιαίτερα γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων, που μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα μέσω των paddles στο τιμόνι.
Σε κάθε περίπτωση, πέραν της άμεσης και εντυπωσιακής απόκρισης του εν λόγω μηχανικού συνόλου στις εντολές του οδηγού, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά την πρώτη μας επαφή στα περίχωρα της Βαρκελώνης, ο αναβαθμισμένος ΟΜ 654 επιδεικνύει και ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου (από 5,9λτ./100χλμ.).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr