Το τέλος των μπροστοκίνητων μοντέλων είναι πιθανό να φέρει η ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα ηλεκτρικά βάζουν τέλος στα εμπροσθιοκίνητα

Το τέλος των μπροστοκίνητων μοντέλων είναι πιθανό να φέρει η ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 
Αυτό τονίζει με δηλώσεις του σε ξένα μέσα ο επικεφαλής ηλεκτροκίνησης της Βορείου Αμερικής  της Volkswagen, Matthew Renna, ο οποίος μίλησε στους δημοσιογράφους στο πλαίσιο του Auto Show που πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.
 
Συγκεκριμένα ο Renna ανέφερε πως τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιθανότατα θα έχουν τον (ηλεκτρικό) κινητήρα στο πίσω μέρος και έτσι μοιραία η κίνηση θα διοχετεύεται στον πίσω άξονα. Μάλιστα εξήγησε πως τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχουν στην πλειοψηφία τους μπροστά τον κινητήρα και την κίνηση καθώς εξοικονομεί χρήματα, ωστόσο η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι ουδέτερο από πλευράς κόστους.
 
Επιπλέον έκανε λόγο πως από τη στιγμή που το ηλεκτρικό μοτέρ θα τοποθετείται στον πίσω άξονα, τότε το να στέλνει στον ίδιο την κίνηση εξοικονομεί αρκετά μέτρα καλωδίωσης και ως εκ τούτου μειώνει το κόστος παραγωγής. Μάλιστα το ίδιο θα ισχύσει και στην περίπτωση που ένα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο καθώς σε αυτή την περίπτωση θα είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα.
 
Τέλος μένοντας στο κομμάτι των ηλεκτρικών της VW, αξίζει να σημειωθεί πως η γερμανική μάρκα σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή 30 «πράσινα» οχήματα μέχρι το 2025.         

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volkswagen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ