Πολάκης: Εγγύηση ποιότητας στα αμαξώματα παντός τύπου!
Σ. Λογοθέτης & ΣΙΑ Ο.Ε.: Εγγύηση επιτυχίας στις επισκευές κρεμαγιέρων-σασμάν
Parking NATO 400: ανάπαυλα, ασφάλεια & επιλογές για οδηγούς μεταφορών
"Η αντικατάσταση του σιδήρου με Δημήτριο έχει επίσης περιβαλλοντικά οφέλη, επειδή το Δημήτριο παράγει χαμηλότερες εκπομπές από το σίδηρο (συμπεριλαμβανομένων των επικίνδυνων εκπομπών). Τα περισσότερα ανταγωνιστικά προϊόντα που χρησιμοποιούν τη φόρμουλα με βάση το σίδηρο χαρακτηρίζονται ως καθαριστικά DPF,ενώ δεν είναι. Είναι ενισχυτικά", λέει ο κος Groot. "Η φόρμουλά μας είναι μια φόρμουλα συντήρησης του DPF, επειδή έχουμε ένα ειδικό DPF καθαριστικό που περιέχει Πλατίνα καθώς και Δημήτριο. Θέλω να πιστεύω ότι με τη φόρμουλα Δημητρίου στο ReGen Plus ξεπερνάμε τον ανταγωνισμό μόνο για αυτόν τον λόγο. Ο σίδηρος είναι φθηνότερος στη χρήση από το Δημήτριο, αλλά δεν έχει τις μοναδικές ευεργετικές του ιδιότητες."
"Το ReGen Plus μας είναι κατάλληλο για όλα τα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων λεωφορείων και φορτηγών", συνεχίζει ο κος Groot. "Επειδή έχουν συνεχείς αναγεννήσεις DPF, το προϊόν μας θα τα διατηρήσει σε καλή κατάσταση μεταξύ της συντήρησης. Με κοντινές διαδρομές ξεκινήματος και σταματημάτων συνεπεία της πανδημίας, έχουμε δει ότι η ζήτηση για αυτό το προϊόν υπερβαίνει τις αισιόδοξες προβλέψεις μας. Αυτό βοηθά αναμφίβολα το γεγονός ότι οι οδηγοί και οι μηχανικοί των συνεργείων αναζητούν τώρα προϊόντα υψηλής ποιότητας για την πρόληψη και επισκευή για να μειώσουν το κόστος. Το ReGen Plus ανταποκρίνεται ακριβώς στην πρόληψη."
"Η νέα φόρμουλα εφαρμόστηκε και εγκρίθηκε από τον Darren Darling, ιδρυτή του δικτύου DPF Doctor Network. Ο Darren είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο παράδειγμα σε όλα τα συστήματα DPF, οπότε η έγκρισή του παίζει μεγάλο ρόλο στη διατήρηση της αξιοπιστίας μας σε μια ανταγωνιστική αγορά όπου κατώτερες φόρμουλες μπορούν να κρύβονται πίσω από γυαλιστερά σήματα. Με το ReGen Plus μπορούμε να πούμε χωρίς δισταγμό ότι διατηρεί τα DPF σε κατάσταση «όπως καινούργιο» και αποτρέπει το υψηλό κόστος αντικατάστασης και τις δαπανηρές επισκευές. Ωστόσο, το μόνο που πρέπει να κάνει ένας οδηγός είναι να προσθέσει το δοχείο στη δεξαμενή καυσίμου για κάθε 50 λίτρα καυσίμου και οδηγήστε κανονικά." καταλήγει ο κος Groot.
JLMPro Μοναστηρίου 435, 56334 Κορδελιό Θεσσαλονίκης, 2310 546549
[email protected]
www.jlmpro.gr
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr