ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Tα πάντα για το Air Condition στο αυτοκίνητο!

2.218 Επισκέψεις στο άρθρο
Tα πάντα για το Air Condition στο αυτοκίνητο!

Έχει καύσωνα και είναι το πιο πολύτιμο κομμάτι των καθημερινών μας μετακινήσεων μέσα στο αυτοκίνητο. Το αξιοποιείς, όμως, όπως πρέπει;

Από το… καλοριφέρ μέχρι τις ρυθμίσεις Auto, Sync, A/C Front/Rear

Μπορεί όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν Clima, ωστόσο τα πράγματα δεν ήταν πάντοτε τόσο βολικά… Στα παλιότερα χρόνια, το μοναδικό που θα έβρισκες σε αυτή τη θέση ήταν το καλοριφέρ, το οποίο άντε στην καλύτερη να φύσαγε λίγο χλιαρό αέρα κάθε φορά που θα το γύριζες στο κρύο.
Από τότε όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει – ευτυχώς για εμάς. Από το καλοριφέρ περάσαμε στο Aircondition, ενώ στην πορεία ακολούθησαν τα οχήματα που έχουν Clima διζωνικό, τριζωνικό κ.α., διευκολύνοντας και δροσίζοντας έτσι τις μετακινήσεις μας.   
 

Τα βασικά κουμπιά του κλιματισμού

Πολύς κόσμος, καλώς ή κακώς, μπορεί να έχει το… θησαυρό της δροσιάς μπροστά του, αλλά ενδέχεται να μην ξέρει πώς να τον αξιοποιήσει σωστά. Αυτό, γιατί η πληθώρα σε κουμπιά και ρυθμίσεις μπορεί να αποπροσανατολίσει τον οδηγό, με αποτέλεσμα να χάσει την μπάλα.
Πάμε, λοιπόν, να δούμε ένα – ένα τα βασικότερα σημεία:
A/C: Το βασικότερο κουμπί του κλιματισμού που όταν βρίσκεται στο on και είναι αναμμένο, σημαίνει πως το κλιματιστικό λειτουργεί κανονικά.
Ανακύκλωση: Από εδώ καταλαβαίνουμε αν ο αέρας που φέρνει ο ανεμιστήρας είναι από το εσωτερικό (καμπίνα) ή από το εξωτερικό του οχήματος. Πρόκειται για κουμπί που συνιστάται να το χρησιμοποιούμε είτε όταν επιθυμούμε ο κλιματισμός να αποδώσει γρηγορότερα είτε όταν περνάμε από σημεία με πολύ καυσαέριο, το οποίο προφανώς θέλουμε να αποφύγουμε. Το αντικρίζουμε στο σήμα που συμβολίζει το αυτοκίνητο και ένα κυκλικό βέλος μέσα σε αυτό.
Auto και Off: Όταν πατάμε το κουμπί Auto, τότε το σύστημα προσπαθεί να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία που του έχουμε ζητήσει, καλύπτοντας τόσο την ένταση του ανεμιστήρα όσο και το πού πέφτει ο αέρας στην καμπίνα. Ο κλιματισμός εδώ αποδίδει στο maximum.
Από την άλλη μεριά, το Off είναι αυτό που φαντάζεσαι και που υποδηλώνει η ονομασία του, δηλαδή η απενεργοποίηση όλων των λειτουργιών του συστήματος.     
Διζωνικός κλιματισμός και κουμπί SYNC: Στο σενάριο που το σύστημα έχει πάνω από μια ζώνη κλιματισμού – π.χ. δεξιά και αριστερή -, οι 2 ροδέλες θα ρυθμίσουν τη θερμοκρασία του κλιματιστικού, η  καθεμία για τη ζώνη της. Εδώ θα δούμε δυο κουμπιά, ένα με σήμανση ένα μικρό ανεμιστήρα για μείωση της έντασης και ένα με σύμβολο ένα μεγάλο ανεμιστήρα για αύξηση της έντασης.
Το SYNC, από την άλλη, είναι ένα κουμπί που σχετίζεται με το συγχρονισμό όλων των ζωνών, προκειμένου ο οδηγός να ρυθμίζει τη θερμοκρασία όλης της καμπίνας μόνο με τη δική του ροδέλα και να έχει την προσοχή του στο δρόμο.
Ροδέλες ρύθμισης θερμοκρασίας και έντασης ανεμιστήρα: Εδώ έχουμε να κάνουμε με δυο περιστροφικούς διακόπτες, έναν για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και έναν για την ένταση του ανεμιστήρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Πάμε και στα πιο… σύνθετα

Είναι τα κουμπιά, με τα οποία πολλοί μπερδεύονται, όμως διαβάζοντάς τα θα διαπιστώσεις πως τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά.
MODE: Από εδώ ρυθμίζεται το σημείο που θέλει ο οδηγός να πέφτει ο αέρας του κλιματισμού. Αναλόγως την περίσταση - αλλά και το πού σκάει ο ήλιος – επιλέγουμε πόδια, πρόσωπο, εμπρός τζάμια ή και κάποιο συνδυασμό όλων αυτών.
Front και Rear: Δυο κουμπιά που αφορούν στο ξεθάμπωμα των τζαμιών, με το Front να ενεργοποιεί άμεσα τον κλιματισμό όταν το πατήσει ο οδηγός, την ίδια ώρα που ο ανεμιστήρας - λειτουργώντας στη μεγαλύτερη ένταση - κατευθύνει τον αέρα στα τζάμια του παρμπρίζ και του οδηγού/συνοδηγού, προκειμένου να τα ξεθαμπώσει. Αντίστοιχα, το Rear είναι η αντίσταση.