Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο VW Crafter διακρίνεται για την δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος του που φέρει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τα νέα Caddy και T6.

Αντίστοιχα, καλαίσθητη, δυναμική και συγχρόνως άκρως λειτουργική είναι και η μορφή του πίσω τμήματος του αμαξώματος του.

Το νέο Crafter που θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο φθινόπωρο του 2016, θα έχει αεροδυναμικό συντελεστή της τάξης του 0,33.

Το Crafter προ των πυλών!

2.328 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2016)

Η Volkswagen δημοσιοποίησε τα πρώτα επίσημα σχεδία που απεικονίζουν την εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς του Crafter, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην προσεχή ΙΑΑ 2016 μέσα στον Σεπτέμβριο.

Ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα ελαφρά επαγγελματικά στην παρούσα φάση είναι χωρίς αμφιβολία η νέα γενιά του Volkswagen Crafter, το οποίο έχει ανακοινωθεί πως θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο φθινόπωρο και πιο συγκεκριμένα, στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2016).

Η Volkswagen έχει εδώ και καιρό ανακοινώσει πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την Mercedes-Benz στην κατασκευή του νέου –κορυφαίου σε διαστάσεις- εκπροσώπου της στην γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και η νέα γενιά του θα αποτελεί εξ ολοκλήρου προϊόν του δικού της Κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης ενώ, δεν πρέπει να παραλείπουμε πως σύντομα, η MAN Truck & Bus θα παρουσιάσει ένα νέο ελαφρύ –για πρώτη φορά- επαγγελματικό που θα βασίζεται στο νέο Crafter.

Με αυτά ως δεδομένα, ας δούμε αναλυτικά τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η Volkswagen αναφορικά με τη νέα γενιά του Crafter

 

O μεγαλύτερος «αδελφός» του T6

Σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα σχεδία του νέου Crafter που η Volkswagen διοχέτευσε στο διαδίκτυο, το νέο Crafter θα βασίζεται εν πολλοίς στην σχεδιαστική φιλοσοφία της VW, όπως αυτή αντικατοπτρίζεται στα μοντέλα Caddy, T6 και Amarok που έχουν ήδη παρουσιαστεί.

Στόχος των υπευθύνων της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός όσο το δυνατόν πιο χαρακτηριστικού συνολικού αποτελέσματος, που θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Την ίδια στιγμή, η Volkswagen αναφέρει πως ο αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος του νέου Crafter έχει περιοριστεί στο 0,33, μια επίδοση που είναι και η καλύτερη στην κατηγορία.

Ωστόσο, από την πλευρά του, ο επικεφαλής του Σχεδιαστικού Τμήματος της Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), κ. Albert Johann Kirzinger, αναφέρει πως: «… Στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων ειδικότερα, η σχεδίαση ενός οχήματος πρέπει να είναι συμβατή με τις απαιτήσεις μιας μεγάλης και πολυποίκιλης γκάμας πελατών».

Στην πράξη αυτό σημαίνει πως οι ειδικοί της Volkswagen πραγματοποίησαν εξαντλητικές έρευνες προκειμένου να ανιχνεύσουν και να καθορίσουν τα χαρακτηριστικά αυτά που το νέο Crafter επιβάλλεται να έχει, προκειμένου να προσφέρει τις βέλτιστες υπηρεσίες σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών.

Πέραν της ποιότητας των υλικών και της αξιοπιστίας της συναρμολόγησης τους αλλά και των μηχανικών μερών του, το νέο Crafter έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί απόλυτα σε όσα χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελματίας κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του. Τόσο όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του οχήματος όσο και όταν φορτώνει ή ξεφορτώνει εμπορεύματα από τον χώρο φόρτωσης του.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, πρέπει να είναι κοινά για μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών που περιλαμβάνει από τις εκδόσεις καμπίνας – σασί και τις εκδόσεις Van του μοντέλου, μέχρι τα οχήματα μεταφοράς προσωπικού (mini-buses κ.ο.κ.).

Περισσότερες πληροφορίες και εικόνες από τη νέα γενιά του VW Crafter, σύντομα…