ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

H ελληνική αντιπροσωπεία της Isuzu, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, διέθεσε ορισμένες –ειδικά τροποποιημένες εκδόσεις του D-Max στους διοργανωτές…

… με τα εν λόγω οχήματα να χρησιμοποιούνται ως πλοηγός, ουραγός και ασφάλεια θεατών κατά τη διάρκεια του 3ήμερου αγώνα.

Το Isuzu D-Max στα μονοπάτια των θεών!

11.614 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2018)

Στο διάστημα από 1 – 3 Ιουνίου, η Ελλάδα βρέθηκε εκ νέου στο επίκεντρο των εξελίξεων λόγω της διεξαγωγής του «ΕΚΟ Rally Acropolis 2018», ενός εκ των πλέον αναγνωρίσιμων και εμβληματικών –χωμάτινων- αγώνων αυτοκινήτου στον κόσμο, ο οποίος μάλιστα προσμετρά για 5η συνεχή χρονιά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rally (ERC). Παράλληλα, το δυναμικό παρόν στο ξακουστό αυτό αγώνα έδωσε και ένα εκ των πιο σκληροτράχηλων Pick-Up σε παγκόσμιο επίπεδο, το Isuzu D-Max, εκτελώντας χρέη πλοηγού, ουραγού και ασφάλειας θεατών.

Με εκκίνηση στην πλέον αρμόζουσα θέση, στη σκιά… του Παρθενώνα, το φετινό EKO Rally Acropolis αποτέλεσε για ακόμη μια φορά μια έντονη δοκιμασία για τα οχήματα και τα πληρώματα τους καθώς κατά της 3ήμερη διάρκεια του περιελάμβανε διαδρομές συνολικού μήκους 867,72 χλμ. εκ των οποίων τα 237,89 χλμ. αφορούν στις 12 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Μάλιστα, για το 2018 επανήλθε η διάσημη Υπερειδική Διαδρομή στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου.
Ωστόσο, πέραν των δεκάδων διαγωνιζόμενων, δεδομένου ότι η φετινή διοργάνωση αποτελεί τον 3ο γύρο του European Rally Championship (ERC), τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Χώματος και τον 1ο γύρο του Π.Π. Rally Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2018, στις απαιτητικές διαδρομές του EKO Rally Acropolis 2018, δοκιμάστηκε και η εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά (εντός και εκτός δρόμου) του Isuzu D-Max, που επιλέχθηκε από τους διοργανωτές ως Πλοηγός, Ουραγός και όχημα Ασφάλειας Θεατών.
Μάλιστα η ελληνική αντιπροσωπεία της Isuzu, Πετρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, είχε θέσει στη διάθεση των διοργανωτών ορισμένες –τροποποιημένες- εκδόσεις του ιαπωνικού Pick-Up που χάρη σε ειδικές επεμβάσεις σε αναρτήσεις και ελαστικά, κλήθηκαν να δώσουν το… τέμπο στον φετινό αγώνα!