Όπως έχουμε ήδη παρουσιάσει, από τον Ιούνιο του 2015, όλες οι επιβατικές εκδόσεις (Tourer) του Mercedes-Benz Citan, που προσφέρονται και στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμες με μηχανικά σύνολα πετρελαίου (ισχύος 75, 90 ή 110 ίππων) που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους.
Παράλληλα, χάρη στο πακέτο «BlueEFFICIENCY», οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Citan Tourer
(προαιρετικά και οι επαγγελματικές –Van-
εκδόσεις), δεν απαιτούν τη χρήση της τεχνολογίας SCR (Selective Catalytic Reduction) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων, επομένως, δεν
απαιτείται η προσθήκη διαλύματος AdBlue.
Πληροφοριακά, υπενθυμίζουμε ως
το πακέτο «BlueEFFICIENCY» περιλαμβάνει
στοιχεία όπως τη λειτουργία ECO start/stop για τον
κινητήρα, γεγονός που μεταξύ άλλων, μειώνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου των
συγκεκριμένων εκδόσεων έως και στα 4,3λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης.
Επιπρόσθετα, η μέγιστη ροπή των
πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Citan
έχει αυξηθεί κατά 20Nm και κυμαίνεται από τα 200 – 260 Nm ανά περίπτωση.
Euro6 και ο βενζινοκινητήρας με νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Όλα τα παραπάνω ήταν μέχρι πρότινος λίγο – πολύ γνωστά σε όσους ενδιαφέρονταν για την απόκτηση ενός Mercedes-Benz Citan ωστόσο, τα σημαντικά νέα που ανακοίνωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αφορούν πλέον και τον βενζινοκινητήρα των εκδόσεων «112» του δημοφιλούς ελαφρού επαγγελματικού.
Συγκεκριμένα, το μηχανικό σύνολο
των 1,2λτ. που αποδίδει ισχύ 114 ίππων θα είναι πλέον διαθέσιμο επίσης σε
εκδόσεις Euro6 ενώ, η μέγιστη αποδιδόμενη
ροπή του θα αυξάνεται –πρόσκαιρα- από τα 175 Nm στα 205 Nm
προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του οδηγού, όταν οι περιστάσεις το
επιβάλλουν. Η συγκεκριμένη αύξηση της αποδιδόμενης ροπής του εν λόγω βενζινοκινητήρα
θα είναι διαθέσιμη στην 2η, την 3η και την 4η
σχέση μετάδοσης για μέγιστη διάρκεια 20 δλ.
Παράλληλα όμως, οι εν λόγω εκδόσεις
του Mercedes-Benz Citan θα
μπορούν να αποκτηθούν προαιρετικά και με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού
συμπλέκτη.
Το «6G-DCT» κιβώτιο με έξι
σχέσεις μετάδοσης, είναι σε θέση να συνδυάσει την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
που επιτυγχάνεται με τη χρήση ενός χειροκίνητου κιβωτίου με την άνεση στον
χειρισμό ενός αυτόματου.
Πληρέστερος εξοπλισμός και διπλό κάθισμα για το συνοδηγό
Πέραν των αναβαθμίσεων στα μηχανικά του μέρη, το Mercedes-Benz Citan αποκτά και αρκετά ακόμη χαρακτηριστικά που στόχο έχουν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα του στην καθημερινή χρήση.
Συγκεκριμένα, στις εκδόσεις Van θα
προσφέρεται πλέον διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό ενώ αμφότερες οι θέσεις
εφοδιάζονται με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, αναδιπλούμενες πλάτες και ζώνες
ασφαλείας τριών σημείων.
Παράλληλα, κάτω από τη βάση
των εν λόγω καθισμάτων έχει προβλεφθεί ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος ενώ, αξίζει
να αναφέρουμε πως έχει επανασχεδιαστεί και ο λεβιές του χειρόφρενου.
Επιπρόσθετα, το νέο σύστημα πλοήγησης
που προσφέρει η Mercedes-Benz περιλαμβάνει
μεταξύ άλλων οθόνη αφής 3,5 ιντσών καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικές
πηγές μέσω θυρών USB, SD-Card, Aux-in ή μέσω Bluetooth ενώ, η κάμερα οπισθοπορείας που
εδράζεται πάνω από την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας, ενεργοποιείται αυτόματα όταν
ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν στο κιβώτιο ταχυτήτων και οι ενδείξεις της
προβάλλονται στον εσωτερικό καθρέπτη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr