Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Ford Ranger αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα κατά τη διάρκεια της 66ης ΙΑΑ στη Φρανκφούρτη μέσα στον Σεπτέμβριο.

Όπως και ο προκάτοχος του, το νέο Ranger θα διακρίνεται για την ελκυστική σχεδίαση και τις εξαιρετικές –εκτός δρόμου- ικανότητες του.

Παράλληλα, ο εσωτερικός διάκοσμος έχει ανανεωθεί σημαντικά ενώ στη κεντρική κονσόλα δεσπόζει μια οθόνη αφής 8 ιντσών.

Εντυπωσιακό σε ποιότητα, εμφάνιση και εξοπλισμό θα είναι και το σαλόνι των –κορυφαίων- διπλοκάμπινων εκδόσεων Wildtrak.

To ανανεωμένο Ford Ranger στην ΙΑΑ 2015

7.508 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2015)

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αναμένεται να παρουσιαστεί το ανανεωμένο Ford Ranger με πολλαπλές και σημαντικές αναβαθμίσεις στη σχεδίαση και τα μηχανικά του μέρη.

Το νέο Ford Ranger που θα πραγματοποιήσει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (66η ΙΑΑ, 15-27 Σεπτεμβρίου) έχει να επιδείξει αρκετές σχεδιαστικές τροποποιήσεις, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα που το καθιστούν ένα από τα πιο «έξυπνα» Pick-Up καθώς και αναβαθμισμένους πετρελαιοκινητήρες. Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως χάρη σε συστήματα όπως το Auto-Start-Stop και το Electric Power Assisted Steering, η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί κατά 17% ενώ οι εκπομπές ρύπων έχουν υποχωρήσει έως και στα 171g/km. Επιπρόσθετα, στον εξοπλισμό του νέου Ford Ranger συγκαταλέγονται πλέον συστήματα όπως το SYNC 2, το Lane Keeping Aid και το Adaptive Cruise Control.

Δυναμική εμπορική πορεία και πολλαπλές διακρίσεις μέχρι στιγμής

Το Ford Ranger ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ προς το τέλος του 2011 και έκτοτε, έχει να επιδείξει μια πολύ καλή εμπορική πορεία. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως, τα 21.600 οχήματα που πουλήθηκαν μέσα στο 2014 σε 20 ευρωπαϊκές αγορές, είναι υπερδιπλάσιες σε σχέση με τα δεδομένα του 2012.

Παράλληλα, το Ford Ranger έχει καταφέρει ήδη να αποσπάσει μια φορά τον τίτλο του «International Pick-Up of the Year» για το 2013 ενώ, η νέα γενιά του μοντέλου που θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές προς το τέλος του τρέχοντος έτους, αναμένεται να διεκδικήσει εκ νέου του πολυπόθητο τρόπαιο για το έτος 2016, στον διαγωνισμό του επόμενου μήνα…

Ανανεωμένη σχεδίαση και νέοι πετρελαιοκινητήρες 160 ή 200 ίππων

Μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις του νέου Ford Ranger εστιάζεται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος με τη νέα –τραπεζοειδή- μάσκα, τα τροποποιημένα φωτιστικά σώματα και τους επίσης επανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης.

Στις εκδόσεις Wildtrak που παρουσιαστούν στην 66η ΙΑΑ, αίσθηση προκαλούν επίσης οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, οι πρώτες εικόνες φανερώνουν επενδύσεις πορτοκαλί απόχρωσης για τα καθίσματα στις –κορυφαίες- εκδόσεις Wildtrak, ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος (ταμπλό, κεντρική κονσόλα, εσωτερικό θυρών κ.ο.κ.) διαχωρίζονται από ένα οριζόντιο «αυλάκι» που εκτός του ότι συμβάλλει στην δημιουργία μιας αίσθησης ευρυχωρίας, προσδίδει και έναν ξεκάθαρο χαρακτήρα επιβατικού οχήματος στο δυναμικό Pick-Up.

Πέραν του νέου πίνακα οργάνων, αξίζει να εστιάσουμε στη νέα κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής των οκτώ ιντσών.

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, το νέο Ford Ranger που θα διατίθεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ, θα εφοδιάζεται στη βασική του έκδοση με έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα TDCi 2,2λτ. με απόδοση 160 ίππων που αντικαθιστά τις εκδόσεις των 125 και 150 ίππων της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνονται στο νέο Ranger όπως τα συστήματα Auto-Start-Stop και Electric Power Assisted Steering (EPAS) σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις του εν λόγω πετρελαιοκινητήρα, έχουν μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου του κατά 17%. Με αυτόν τον τρόπο, η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί έως και στα 6,5λτ./100χλμ. (από 7,8λτ./100χλμ. για το προηγούμενο μοντέλο) και οι εκπομπές ρύπων έως και στα 171g/km (από 206g/km).
Παράλληλα, για όσους επιθυμούν το… κάτι παραπάνω, η γκάμα των κινητήρων του
Ford Ranger θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει τον 5κύλινδρο TDCi κινητήρα των 3,2λτ. με μέγιστη απόδοση 200 ίππων.

Αμφότεροι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια έξι (6) σχέσεων ενώ φυσικά, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις 4x2 ή 4x4.

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο του Ford Ranger είναι φυσικά οι εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του καθώς, αξίζει να αναφέρουμε πως ο εκπρόσωπος της Ford είναι σε θέση να υπερβεί υδάτινα εμπόδια με βάθος έως 800 χλστ. την ίδια στιγμή που η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος ανέρχεται στα 299χλστ. Αντίστοιχα, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ανέρχεται στις 28 μοίρες και η γωνία αποχώρησης στις 25 μοίρες. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το Ford Ranger θα είναι σε θέση να έλξει φορτία με φρένα βάρος έως και 3.500 κιλών, αν και δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του.

Προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο

Όπως προαναφέραμε το νέο Ford Ranger θα εφοδιάζεται με το νέο σύστημα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών του οχήματος με φωνητικές εντολές, SYNC 2, καθώς και με μια οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Πέραν αυτού, μια μεγάλη ποικιλία προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα Lane Keeping Alert, Lane Keeping Aid, Adaptive Cruise Control, Forward Alert, Front & Rear Park Assist, Rear View Camera, Electronic Stability Control, Hill Launch Assist, Hill Descent Control, Adaptive Load Control, Emergency Brake Assistance κ.ο.κ. θα προσφέρουν σημαντικές διευκολύνσεις στον οδηγό κατά τον έλεγχο του οχήματος ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες ταχύτητας, οδοστρώματος ή φορτίου.