Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η πόλη Σταβάνγκερ της Νορβηγίας γίνεται η 1η της Ευρώπης, στους δρόμους της οποίας θα κυκλοφορεί ένα πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο (χωρίς καν οδηγό), το Karsan Autonomous e-ATAK.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πόλη Σταβάνγκερ της Νορβηγίας γίνεται η 1η της Ευρώπης, στους δρόμους της οποίας θα κυκλοφορεί ένα πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο (χωρίς καν οδηγό), το Karsan Autonomous e-ATAK.

Της Karsan το 1ο αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης

6.041 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2022)

Το Autonomous e-ATAK της τούρκικης Karsan, πρόκειται σύντομα να αποτελέσει το πρώτο πλήρους μεγέθους ηλεκτρικό λεωφορείο της Ευρώπης, που θα μεταφέρει επιβάτες σε πόλη της Νορβηγίας, δίχως να έχει πίσω από το τιμόνι του κάποιον οδηγό.

Το Karsan Autonomous e-ATAK χωρίς οδηγό στη Νορβηγία!

  • Το πρώτο πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης
  • Τα κάνει όλα μόνο του, κινείται με 50 χλμ./ώρα & μεταφέρει 52 επιβάτες
  • Βλέπει τα πάντα στα 160 μ. – ξεχωρίζει ανθρώπους, ζώα, οχήματα & αντικείμενα
  • Ηλεκτροκινητήρας & μπαταρίες της BMW, αυτονομία 300 χλμ. & φόρτιση σε 3 ώρες
 
Την Karsan επέλεξε η Νορβηγία για να εντάξει στις δημόσιες μεταφορές της ένα πλήρως αυτόνομο λεωφορείο, το Karsan Autonomous e-ATAK, το οποίο φέρει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 της -επίσης τούρκικης- εταιρείας ADASTEC.
 
Το γεγονός συνιστά μια πρωτιά για την Ευρώπη (για λεωφορεία πλήρους μεγέθους), με το 8μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Karsan να αγοράζεται από την τοπική εταιρεία «Vy Bussand», προκειμένου να μεταφέρει επιβάτες σε μια προκαθορισμένη διαδρομή, στην 4η μεγαλύτερη πόλη της Νορβηγίας, Σταβάνγκερ, δίχως να επιβαίνει σε αυτό κάποιος οδηγός ασφαλείας.
 
Ικανό να φτάσει ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες -νύχτα και μέρα- όταν βρίσκεται σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, το λεωφορείο μπορεί αυτόνομα να εκτελεί εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος, όπως η πραγματοποίηση στάσεων κατά μήκος της διαδρομής, η διαχείριση της επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών, η πλοήγηση σε κυκλικούς κόμβους, δρόμους ή φανάρια κ.λ.π.

Το Autonomous e-ATAK Ικανό κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Το Autonomous e-ATAK Ικανό κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με αυτονομία 300 χλμ. & φόρτιση σε 3 ώρες

Σημειώνεται πως το Autonomous e-ATAK αποτελεί τον καρπό της σύμπραξης του τμήματος R&D της Karsan, με την εταιρεία τεχνολογίας ADASTEC, η οποία παρείχε το λογισμικό για την Level-4 αυτόνομη οδήγηση. Υπενθυμίζεται, πως το λεωφορείο φέρει μπαταρίες χωρητικότητας 220 kWh που προέρχονται από την BMW και οποίες τροφοδοτούν με ενέργεια την ηλεκτρική γραμμή κίνησης μέγιστης απόδοσης 230 kW, που ομοίως είναι της βαυαρικής μάρκας.
 
Το αυτόνομα κινούμενο ηλεκτρικό λεωφορείο των 8,3 μέτρων έχει χωρητικότητα 52 επιβατών και υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. με μία φόρτιση, μια διαδικασία που διαρκεί 5 ώρες σε σταθμούς εναλλασσόμενου ρεύματος και 3 ώρες σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.

«Βλέπει» τα πάντα με ακρίβεια εκατοστών

Το Autonomous e-ATAK, εκτός από τα επικουρικά συστήματα ασφάλειας (ADAS) διαθέτει αισθητήρες LiDAR, οι οποίοι λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμη και στις πιο κρίσιμες γωνίες για αποστάσεις έως και 120 μέτρων, εκπέμποντας ακτίνες λέιζερ ώστε να είναι εφικτή η τρισδιάστατη ανίχνευση των γύρω αντικειμένων με ακρίβεια εκατοστών.
 
Επιπλέον, τα ραδιοκύματα που εκπέμπονται από το μπροστινό ραντάρ εντοπίζουν κινούμενα αντικείμενα έως και 160 μέτρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης μπορεί εύκολα να πλοηγηθεί στους δρόμους και να αναλύσει την κυκλοφορία, έχοντας «επίγνωση» της όλης κατάστασης. Συνέχεια του άρθρου >>>