Στο μεγαλύτερο αλπικό οροπέδιο της Ευρώπης, στους Δολομίτες του Νοτίου Τιρόλου στην Ιταλία και σε υψόμετρο κοντά στα 2.000 μέτρα, δοκιμάζεται στην πράξη το 18μετρο, πλήρως ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro G χωρητικότητας έως και 145 επιβατών.
Δρομολόγια στις χιονισμένες Αλπεις για το Mercedes-Benz eCitaro G!
Στις Δολομίτες της Ιταλίας, σχεδόν στα 2.000 μ. υψόμετρο
18μετρο, 6x4 αρθρωτό ηλεκτρικό λεωφορείο
Με μπαταρίες στερεού τύπου 441 kWh – Αυτονομία 220 χλμ.
Για μέχρι 145 επιβάτες
Στις χιονισμένες Δολομιτικές Αλπεις και σε υψόμετρο σχεδόν 2.000 μέτρων, στο οροπέδιο Seiser Alm στο Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, ξεκίνησε πρόσφατα να δοκιμάζεται το ηλεκτρικό, αρθρωτό λεωφορείο της Mercedes-Benz, το 18μετρο eCitaro G.
Το υπό δοκιμή Mercedes-Benz eCitaro G φέρει τις εξελιγμένες μπαταρίες στερεού τύπου (solid-state) χωρητικότητας 441 kWh και τέθηκε στην υπηρεσία της εταιρείας δημόσιων μεταφορών, Silbernagl. Το 6x4 αρθρωτό ηλεκτρικό λεωφορείο, πραγματοποίησε δρομολόγια ανάμεσα στις πόλεις Compatsch και Saltria, οι οποίες βρίσκονται σε υψόμετρο 1.850 και 1.680 μέτρων αντίστοιχα και ανήκουν στην επαρχία Μπολζάνο.
«Το μήκους 18 μέτρων με διαμόρφωση 6x4 μας ενδιαφέρει πολύ και είμαστε πεπεισμένοι πως θα μπορέσουμε να το εντάξουμε στον στόλο λεωφορείων μας», δήλωσε ο Carlo Greco που είναι γενικός διευθυντής της Silbernagl, η οποία διαθέτει περίπου 70 πούλμαν και λεωφορεία τακτικών δρομολογίων, με τη γκάμα να ποικίλει από τα mini-bus έως τα διώροφα οχήματα και να αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από μοντέλα των Mercedes-Benz και Setra. Σημειώνεται πως η εν λόγω εταιρεία ιδρύθηκε το 1978 από τους Anton και Monika Silbernagl και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 100 υπαλλήλους.
Τόσο το απλό όσο και το αρθρωτό μοντέλο του eCitaro διαθέτουν το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης ισχύος 125 kW. Κατ` επιλογή μπορούν να ενσωματωθούν έξι, οκτώ, δέκα ή δώδεκα μονάδες μπαταριών, κατανεμημένες πάνω στην οροφή και στο πίσω τμήμα του eCitaro.
Με τον μέγιστο αριθμό μπαταριών, το μονό λεωφορείο (συνολική χωρητικότητα 292 kWh, σε NMC στάδιο 1) επιτυγχάνει αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα και το αρθρωτό λεωφορείο (συνολική χωρητικότητα 396 kWh, σε NMC στάδιο 2) έως 180 χιλιόμετρα. Επιπλέον, το μονό λεωφορείο eCitaro με μέγιστο αριθμό μπαταριών στερεάς κατάστασης επιτυγχάνει αυτονομία έως 320 χιλιόμετρα και το αρθρωτό λεωφορείο eCitaro έως 220 χιλιόμετρα.
Περισσότερα για την αρθρωτή έκδοση του Mercedes-Benz eCitaro, που μπορεί να μεταφέρει έως και 145 επιβάτες, μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο: