Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τα κάνει όλα σε ένα εργοτάξιο το τριαξονικό, ανατρεπόμενο ηλεκτρικό φορτηγό της Scania, το οποίο χρειάζεται φόρτιση μία φορά τη μέρα.

Τα κάνει όλα σε ένα εργοτάξιο το τριαξονικό, ανατρεπόμενο ηλεκτρικό φορτηγό της Scania, το οποίο χρειάζεται φόρτιση μία φορά τη μέρα.

Το ηλεκτρικό Scania του κατασκευαστικού κλάδου

3.754 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2022)

Με «Αll-in-one» χαρακτήρα και το πλεονέκτημα της μίας φόρτισης την ημέρα, το ανατρεπόμενο ηλεκτρικό φορτηγό της Scania δεν έχει κανένα πρόβλημα με το δύσκολο περιβάλλον του εργοταξίου, δείχνοντας από σήμερα το μέλλον του κατασκευαστικού κλάδου.

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα οδηγώ ηλεκτρικό φορτηγό»!

  • Ηλεκτρικό Scania P25 στο Όσλο
  • Με γερανό και ανατρεπόμενη καρότσα
  • Ιδιαίτερα ευέλικτο στη χρήση
  • Φόρτιση 1 φορά τη μέρα
 
Η εταιρεία Becker Entreprenοr AS από τον νορβηγικό κατασκευαστικό κλάδο, ενέταξε πρόσφατα στον στόλο οχημάτων της, ένα μπλε ηλεκτρικό φορτηγό. Πρόκειται για ένα γερανοφόρο Scania P25 με ανατρεπόμενη καρότσα, το οποίο απαντάται συχνά πυκνά στο Όσλο, κινούμενο δίχως να εκπέμπει ρύπους από και προς κάποιο εργοτάξιο της πρωτεύουσας της Σκανδιναβικής χώρας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Θέλουμε να αλλάξουμε τον κατασκευαστικό κλάδο»!

«Έχουμε υψηλές προσδοκίες. Θέλουμε να αλλάξουμε τον κατασκευαστικό κλάδο όπως τον ξέρουμε», τόνισε ο Hans Erik Becker, ο άνθρωπος που ίδρυσε την εταιρεία το 2001, η οποία έχει ως στόχο να ελαχιστοποιήσει τις εκπομπές της, διατηρώντας την κερδοφορία και την αξιοπιστία της.

«Αll-in-one»

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, το ηλεκτρικό Scania προδίδει υψηλή ευελιξία, καθώς είναι εξοπλισμένο με μια ανατρεπόμενη καρότσα και ένα «hook lift» (υδραυλικός ανυψωτήρας αγκίστρωσης), το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί και σε γερανό. «Αυτό σημαίνει πως μπορούμε να κάνουμε περισσότερα με αυτό το φορτηγό, καθώς δε χρειάζεται να αλλάζουμε οχήματα μια και αυτό είναι “all-in-one”».

Μια εντελώς διαφορετική δουλειά

Σκεπτικός ήταν αρχικά ο Bjοrn Erik Liern, ο οδηγός με εμπειρία πάνω από δύο δεκαετίες πίσω από το τιμόνι. «Σκέφτηκα ότι δεν θα οδηγούσα ποτέ ηλεκτρικό φορτηγό, γιατί απλά δεν θα ήταν μια λύση που θα μπορούσε να λειτουργήσει. Και πάλι, είμαι περίεργος και γοητευμένος από την καινοτομία. Έτσι, όταν ήρθε η ευκαιρία, του έδωσα μια ευκαιρία», είπε συμπληρώνοντας: «Είναι μια εντελώς νέα εργάσιμη μέρα σε σύγκριση με πριν, όταν όλη η ιστορία ήταν να πηγαίνεις γρήγορα και να έχεις βαρύ φορτίο».
 
Μιλώντας περαιτέρω για τη διαφορετικό της δουλειάς τόνισε: «Προσαρμόζω τον τρόπο που οδηγώ, για να βελτιστοποιήσω τη χρήση του ηλεκτρικού φορτηγού. Είμαι πιο ήρεμος και όχι τόσο αγχωμένος όσο ήμουν. Όλα αυτά συνθέτουν μια πιο διασκεδαστική εργάσιμη μέρα».

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »