Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To «Trailer Drone» concept, αυτό υπόσχεται την αυτόνομη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων για περισσότερα από 1.000 χλμ.

Παγκόσμιος ηγέτης της υδρογονοκίνησης θέλει να καταστεί η Hyundai και στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε μια σειρά λύσεων κινητικότητας.

Οι δύο κυψέλες νέας (τρίτης) γενιάς της Hyundai των 100 και 200 kW.

Η αναμενόμενη για το 2023 έκδοση τράκτορα του XCIENT Fuel Cell.

Η κινητή μονάδα ανεφοδιασμού με υδρογόνο «H Moving Station».

To «Full-Flat System» που μειώνει το ύψος της στοίβας στα 25 εκατοστά.

Για 450-500 χλμ. θα μπορεί να κινηθεί το Rescue Drone.

Το όραμα της Hyundai για το υδρογόνο (+vid)

6.617 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2021)

Τα σχέδιά του για έναν κόσμο που θα κινείται με υδρογόνο, αλλά και μια σειρά από καινοτόμες λύσεις κινητικότητας, παρουσίασε ο όμιλος της Hyundai, ο οποίος έως το 2028 θα διαθέτει μια πλήρη γκάμα υδρογονοκίνητων μοντέλων.

Τα σχέδιά του για τη διάδοση του υδρογόνου έως το 2040, παρουσίασε στο παγκόσμιο διαδικτυακό φόρουμ «Hydrogen Wave», το Hyundai Motor Group. Σε αυτό το πλαίσιο, ο κορεάτικος όμιλος θα καταστήσει μηδενικών ρύπων όλα τα επαγγελματικά του οχήματα μέχρι το 2028, είτε αυτά κινούνται με ενέργεια που προέρχεται από μπαταρίες είτε φέρουν κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο.


Παγκόσμιος ηγέτης της υδρογονοκίνησης θέλει να καταστεί η Hyundai και στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε μια σειρά λύσεων κινητικότητας.

Παγκόσμιος ηγέτης της υδρογονοκίνησης θέλει να καταστεί η Hyundai και στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε μια σειρά λύσεων κινητικότητας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Σημειώνεται, πως με αυτό τον τρόπο η εταιρεία θα καταστεί η πρώτη που θα εφαρμόσει σε όλη τη γκάμα μοντέλων της τις κυψέλες καυσίμου, ενώ αξίζει να υπενθυμίσουμε πως ήδη από το 1998 έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με το υδρογόνο. Μάλιστα, πέρυσι λάνσαρε (και στην Ευρώπη) το XCIENT Fuel Cell, το πρώτο παγκοσμίως βαρύ φορτηγό που εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου.

Οι δύο κυψέλες νέας (τρίτης) γενιάς της Hyundai των 100 και 200 kW.

Οι δύο κυψέλες νέας (τρίτης) γενιάς της Hyundai των 100 και 200 kW.

 
Στην ΕΕ το νέο fuel-cell φορτηγό της Hyundai (+vid)

Η αναμενόμενη για το 2023 έκδοση τράκτορα του XCIENT Fuel Cell.

Η αναμενόμενη για το 2023 έκδοση τράκτορα του XCIENT Fuel Cell.

 
Πλέον, με σχεδόν δύο δεκαετίες πείρας στην υδρογονοκίνηση, η Hyundai θέλει να επεκτείνει το εύρος χρήσεων της εν λόγω τεχνολογίας, προσφέροντας προηγμένες λύσεις κινητικότητας. Εξάλλου, σύμφωνα με εκτιμήσεις το υδρογόνο θα αποτελεί έως το 2050 το 18% της παγκόσμιας ζήτησης για ενέργεια, αντιπροσωπεύοντας μια αγορά 2,5 τρισ. δολαρίων. Παράλληλα, η διάδοση της χρήσης του θα μας απαλλάξει από περισσότερους από 6 δισ. τόνους εκπομπών CO2 ετησίως, ενώ θα δημιουργηθούν και 30 εκ. νέες θέσεις εργασίας.

Η κινητή μονάδα ανεφοδιασμού με υδρογόνο «H Moving Station».

Η κινητή μονάδα ανεφοδιασμού με υδρογόνο «H Moving Station».

 
Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τη στρατηγική «Hydrogen Vision 2040», η υδρογονοκίνηση πρέπει να επεκταθεί και σε άλλες χρήσεις πέραν των μεταφορών, προκειμένου η εν λόγω ενέργεια να είναι διαθέσιμη «για όλους, σε κάθε χρήση και παντού». Επειδή, όμως, οι οδικές μεταφορές είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος της ρύπανσης, η εταιρεία επικεντρώνεται πρώτα σε αυτές.

To «Full-Flat System» που μειώνει το ύψος της στοίβας στα 25 εκατοστά.

To «Full-Flat System» που μειώνει το ύψος της στοίβας στα 25 εκατοστά.

 
Hyundai: Στην Ευρώπη το λεωφορείο υδρογόνου (+vid)

Για 450-500 χλμ. θα μπορεί να κινηθεί το Rescue Drone.

Για 450-500 χλμ. θα μπορεί να κινηθεί το Rescue Drone.

 
Έτσι, εκτός από το XCIENT Fuel Cell, προετοιμάζεται για λανσάρισμα εντός του 2023 μία εκδοχή τράκτορα του εν λόγω φορτηγού. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του φόρουμ, η Hyundai παρουσίασε το πρωτότυπο «Trailer Drone», ένα υδρογονοκίνητο σύστημα μεταφοράς κοντέινερ, το οποίο θα μπορεί να κινείται εντελώς αυτόνομα μέσω ενός ζεύγους των λεγόμενων «e-Bogie». Παράλληλα, ο όμιλος ετοιμάζει τις κυψέλες καυσίμου νέας γενιάς, αλλά και ένα ειδικής χρήσης επαγγελματικό όχημα PBV (Purpose Built Vehicle) μήκους 5-7 μέτρων. Τα σχέδια της εταιρείας, όμως, δεν περιορίζονται εδώ, καθώς σχεδιάζονται από σπορ οχήματα, μέχρι αεροσκάφη και πλοία, όλα τους υδρογονοκίνητα. Το ίδιο ισχύει για τη θέρμανση των κτηρίων, τις αστικές λύσεις ενέργειας και τα εργοστάσια.
 
Για να γίνουν όλα τα παραπάνω εφικτά, ο κορεάτικος όμιλος θέλει να μειώσει περαιτέρω το κόστος των κυψελών καυσίμου, προκειμένου ως το 2030 ένα υδογονοκίνητο όχημα να έχει αντίστοιχη τιμή με ένα ηλεκτρικό που κινείται με μπαταρίες. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό θα παίξουν οι οικονομίες κλίμακας και οι συνεργασίες με άλλες εταιρείες και κυβερνητικούς φορείς.
 

Κυψέλες καυσίμου τρίτης γενιάς


Υπό εξέλιξη βρίσκονται αυτή την περίοδο οι κυψέλες καυσίμου τρίτης γενιάς, με την εταιρεία να παρουσιάζει στο φόρουμ δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 200 kW. Οι μικρότερες έχουν μικρύνει κατά 30%, είναι δηλαδή στο 70% του μεγέθους των τωρινών κυψελών, γεγονός που θα καταστήσει ευκολότερη τη χρήση τους σε μεγαλύτερο αριθμό εφαρμογών. Αυτές των 200 kW έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα και είναι παρόμοιες σε μέγεθος με αυτές που φέρει το NEXO, αλλά έχουν διπλάσια απόδοση ισχύος.
 
Το ηλεκτρικό IONIQ 5 robotaxi της Hyundai
 
Στόχος των ανθρώπων της Hyundai είναι να βελτιώσουν την αντοχή των νέων κυψελών κατά 50-100%, προκειμένου τα επαγγελματικά οχήματα που θα τις φέρουν να είναι σε θέση να διανύσουν 500.000 χλμ. Επιπλέον, δραματικά χαμηλότερη θα είναι η τιμή των 3ης γενιάς κυψελών, με τον στόχο να κάνει λόγο για μια μείωση της τάξης του 50%.
 
Σημαντική παράμετρος είναι και η ευελιξία και η αρθρωτότητα στον πυρήνα του συστήματος 3ης γενιάς, καθώς χάρη στο νέο «Power Unit Module» είναι δυνατή η παροχή ισχύος από 500 kW έως 1 MW, στοιβάζοντας μονάδες αρθρωτών κυψελών των 100 kW. Επίσης, αποκαλύφθηκε στην εκδήλωση ένα καινοτόμο fuel cell σύστημα, το λεγόμενο «Full-Flat System» που μειώνει το ύψος της στοίβας στα 25 εκατοστά, επιτρέποντάς του να χρησιμοποιηθεί για διάφορες εφαρμογές όπως PBV, MPV, λεωφορεία και τραμ, με την τοποθέτηση του συστήματος είτε στο άνω είτε στο κάτω μέρος του αμαξώματος του οχήματος.
 

Το μέλλον της υδρογονοκίνησης


Σε ό,τι αφορά στο «Trailer Drone» concept, αυτό υπόσχεται την αυτόνομη κίνηση για περισσότερα από 1.000 χλμ. δίχως ενδιάμεση φόρτιση. Σχεδιάστηκε ειδικά για να πραγματοποιεί τους χειρισμούς που απαιτεί η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, μια δουλειά που αναλαμβάνουν τα «Fuel Cell e-Bogie». Τα τελευταία έλκουν την προέλευσή τους από τους σιδηρόδρομους, όπου χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά των αμαξοστοιχιών. Με τον ίδιο τρόπο δύο υδρογονοκίνητα e-Bogies κάτω από το κοντέινερ, επιτρέπουν την επίτευξη ανεξάρτητων μανουβρών, ενώ χάρη στο «Cluster Mode» μια σειρά από Trailer Drones μπορούν να κινούνται μαζί, δημιουργώντας ένα συρμό που μοιάζει με τρένο.
 
RoboShuttle: Αυτόνομη κινητικότητα από τη Hyundai
 
Νέο είναι και το «Rescue Drone», ένα αυτόνομο όχημα που μεταφέρει ένα ιπτάμενο drone με αυτονομία 450-500 χλμ. που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά σε καταστάσεις όπως δασικές πυρκαγιές. Επιπλέον, το βαρύ όχημα «H Moving Station» αποτελεί μια κινητή μονάδα ανεφοδιασμού με υδρογόνο, το οποίο παρέχει παράλληλα και υποδομές φόρτισης. Το λεγόμενο RHGV (Rescue Hydrogen Generator Vehicle) προσφέρει ενέργεια σε διασωστικά οχήματα εκτός δρόμου, φέροντας μονοφασικές υποδοχές φόρτισης 220V, αλλά και τριφασικές 380V.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο την παρουσίαση της Hyundai στο φόρουμ «Hydrogen Wave»: 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »